Autor |
Wiadomość |
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:11, 02 Wrz 2013 |
|
mam takie pytanie czy czary czempiona działają również na niego lub czy może je na siebie rzucić. I taka sugestia odnośnie nekromanty - dlaczego on nie ma władcy nieumarłych bo chyba nie ma lepszego kandydata. I druga sugestia czy myśleliście żeby dodać wampirowi szarżę lub by zamiast topielca dać bohatera lorda wampirów?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:15, 02 Wrz 2013 |
|
Czary czempiona ? tzn wykupiony z listy frakcyjnej strach ? - tak - działa.
Niby może być w ten sposób nietykalny dla tańszych modli ale będzie miał po 3 akcje w turze tylko a kiedyś może mu nie wyjść test jednak.
znaczy Pana Nieumarłych? Ożywianie martwych to jedno - ale myślenie tak jak oni to jednak trochę co innego.
W kwestii Wampira to w obecnej postaci i tak jest naprawdę skuteczny - i z 3cm nadal wykonuje dwa ataki - dodanie mu szarży musiało by mu koszt podbić o ładnych parę punktów. W każdym razie teraz naprawdę dobrze spełnia swoją taktyczną funkcję wyłapywania modeli o niskim Ataku samym przemieszczeniem.
Co do topielców zgnilców i rabusiów to jak widać w 1.8 ciągle niczego z tej ferajny nie daliśmy, nie będąc do końca przekonanymi. Wampirzy lord w każdym razie musiałby naprawdę konkretnego kosztu być ale coś może kiedyś w tej kwestii pomyślimy, choć nam w Bękartach brakuje jakiejś alternatywy liniowej dla szkieletów/zombie chyba najbardziej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 22:09, 02 Wrz 2013 |
|
1. nie chodziło mi o czary tylko o jego umiejki np: budzenie lęku (zmyliła mnie jego moc).
2. Nekromanta nie musi myśleć jak nieumarli bo kontroluje ich swoją magią
3. Wampiry - czy ja wiem czy są tacy skuteczni. ostatnio jak nimi grałem to totalnie nic nie zrobili bo tracili minimum 3 akcje na dojście. Moim zdaniem naprawdę szarżę muszą mieć nawet jeśli oznaczało by większy to koszt
4. lord wampirów kosztował by na pewno ze 110 pkt. ale była by to fajna odmiana po liczu czy nekromancie ( co prawda jest cube ale to jest raczej tank a mi chodzi o wojownika bardziej pod obronę). Co prawda alternatywa dla zombie też jest spoko.
5. Jeszcze takie pytanie czy nekromanta i licz mogą wykupić te czary z dodatków?
6 I jeszcze sugestia poprawy regeneracji u cube bo za wszystkie akcje to na prawdę słabe przy regeneracjach mrocznych krasnali.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Voldemos dnia Pon 22:10, 02 Wrz 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 22:30, 02 Wrz 2013 |
|
1. "Kościejem lub Szkieletem" ;P
2. Dodanie mu tej umiejętności podniosłoby mu kosz - przy ciągle tylko 2 Pz - jeśli chcesz mieć kontrole nad przyzwańcami - wystarczy inwestować w tych lepszych.
3. Wampir jest jednostką typowo kontrującą. Dostawisz go źle - to zrobi niewiele, dostawisz go dobrze to naładuje sobie naprawdę duży komplet Pz a co z a tym idzie i siłę.
4. No sama koncepcja wampira z szóstą akcją i atakiem zwiększonym o 1 już wydaje się warta setkę... a bohater z pewnością musiałby mieć jeszcze coś ciekawego. Pomyślimy o tym w każdym razie bo ma to jakiś potencjał jak nie na 1.9 to na 2.0 ale topielce w obecnej postaci nie do końca mnie przekonywały.
5. Wg instrukcji głównej bohaterowie nie mogą wykupować wszystkich dodatków - za wyjątkiem czarów. Więc mogą je wykupować i oni rzucają je naprawdę skutecznie choć stają się naprawdę drodzy.
6. Mroczni z założenia mieli się leczyć lepiej niż wszystkie inne frakcje, tak jak gobliny miały mieć dostęp do najtańszych modeli, córki do najwyższych zmysłów czy elfy do aur a Władcy do skuteczniejszych niż inni dużych modeli itp. itd. Choć nad zmniejszeniem kosztu tej regeneracji do 5pa można się zastanowić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:40, 03 Wrz 2013 |
|
1. a inne np to że nie można powalić szkieletów i zombie?
2. Co do cube'a to ja bym mu dał pasywnie coś typu odnowienie ( jak zabija jednostkę to bierze jej ciało i wymienia sobie uszkodzone części czyli leczy rane lub życie lub to i to) zamiast tej regeneracji
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Voldemos dnia Wto 15:41, 03 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 18:57, 03 Wrz 2013 |
|
1 - nie rozumiem?
2 - to już by całkiem koncepcję modelu zmieniało szczerze mówiąc a mechanicznie to Lisz, Demilisz, Wampir i Ghul mają już podobne umiejki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:03, 03 Wrz 2013 |
|
1. chodzi mi o czempiona i jego mroczną intuacje (zamiast zombie miał być kościej pomyłka)
2. lisz i demilisz wysysają duszę, wampir wysysa krew, ghul zjada zwłoki ale naprawiania się za pomocą ciał wrogów jeszcze nikt nie miał
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:16, 03 Wrz 2013 |
|
1 - no tak ale czemu zapis działający na Kościeje i Szkielety miałby działać na Czempionów ?
w bitewniakach czy karciankach 'ruling' jest bardzo precyzyjny i nie licząc eksperymentów przy NST nikt nie próbował zastępować go flufowymi opisami czy wolną interpretacją.
2 - ale technicznie umiejętność robiłaby to samo - nazwanie jej inaczej niewiele zmieni
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 22:07, 03 Wrz 2013 |
|
1. bo czempion to taki lepszy kościej
2. No ta ale jak zjem pół kilo kurczaka to najem się tak samo jak bym zjadł pół kilo indyka wiec dlaczego te dwa ptaki nie nazywają się tak samo?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Voldemos dnia Śro 0:22, 04 Wrz 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 16:34, 26 Wrz 2013 |
|
Czy czar "strach" nie jest zbyt silny? Raz jak grałem przeciw Helheim Władcami bestii to czempion, choć wystarczyłoby cokolwiek innego, zablokował mi całą armię: zaatakowałem go jako grożną jednostkę do szybkiego skasowania, on wcześniej zaatakowal myśliwego - jedyną jednostkę dystansową władców( pomijając żmija, ale nie o tym mowa, żmija nie było w rozpisce ), pierwszy cios wytrzymał dzięki pancerzowi, a póżniej "strach" i jedynie bohater ( Cień ) mógł coś zrobić, bo reszta miała za małe zmysły ... dopiero gdy zasłoniłem czempiona Górską Bestią miałem szansę coś zrobić, całe szczęście, że dwa wampiry zamiast wkroczyć i pomóc czempionowi latały gdzieś na drugim końcu stołu ( grała jeszcze trzecia nacja, nie pamiętam kto, ale poradzili sobie z wampirami atakami dystansowymi )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:24, 26 Wrz 2013 |
|
Strach jest co prawda silny ale prócz kosztu (jakiś sensowny mag + sam czar) ma jeszcze trzy zauważalne minusy:
- Działa tylko na modele o zmysłach 1-3. Przy Abominacji na stole niby robi się 1-5 ale 4+ ma całkiem sporo modeli już.
- Ataki dystansowe ignorują strach
- Model jest chroniony do końca swojej kolejnej aktywacji - co oznacza, że jeśli chcesz mieć pewność pełnej ochrony to musisz mieć dwie aktywacje więcej niż przeciwnik w swojej turze. Inaczej ten przeczeka aktywację modelu i zwyczajnie go zaklepie na normalnych zasadach.
poza tym:
Cytat: |
pierwszy cios wytrzymał dzięki pancerzowi |
Pancerzu 6 ?
to rozumiem, że na wyniku 1/1 którego zasadniczo nie powinno się brać pod uwagę przy wyciąganiu jakichkolwiek wniosków tak jak innych skrajnych wyników
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bambusek
Pacman
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 21:30, 26 Wrz 2013 |
|
Voldemos napisał: |
1. bo czempion to taki lepszy kościej
|
Ale nie ma Worka kości, a głównie ten skill miała Mroczna intuicja kasować.
Helheim zapewne dostaną jednostkę wspomagającą lub będącą wspomagana przez Zombie, bo obecnie to zombiaki są najmniej użyteczne. Czempion ugrywalnił Szkielety, Zombie teraz są najwyżej zbiorem punktów życia w rozpiskach z Liszem.
Strach wydaje się mocny, ale zabiera Czempionowi połowę akcji. Jeśli Czempion jest nietykalny to bij resztę trupów. Jesli zostanie sam i będzie w kółko to na siebie rzucał to wiele już nie zrobi. A w końcu mu nie wejdzie. Władcy Bestii z Cieniem nie powinni mieć problemu tym bardziej: dwa bolasy w Czempiona i już nie ma akcji żeby czar rzucić.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Czw 21:37, 26 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:28, 27 Wrz 2013 |
|
A, sorki - obronie, pomyliło mi się z Cubem. W Helheim ilość aktywacji to nie problem, choćby za względu na niedoceniane trupy, co do ataków dystansowych, to nie we wszystkich rozpiskach są, a zresztą wystarczy strzelców ( na ogół zmysły ok. 3-4 ) związać jednostką na "strachu" i problem z głowy, inna sprawa, że Władcy, Gobliny albo Mroczne krasnoludy odpadają przy takim progu zmysłów.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bambusek
Pacman
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:13, 27 Wrz 2013 |
|
Czempion z 3 akcjami nigdy nie zabije nawet jednego Mrocznego Krasnoluda Masz Sztygara ze zmysłami 4, masz oddanych z ich pasywna zdolnoscią. Akurat ta armia ma jak Strach obejść.
Władcy - Mistrzowie, po za Szybkości i Zwiastunem, mają zmysły 4. Cień i Hor mają 5. A jeszcze masz wyczulone zmysły za 5 punktów: Mistrz wytrzymałości lub Siły + Bestia lasu z tym i po Czempionie. Strzelec zwiazany? Oderwij się. O ile w ogóle bedziesz musiał, bo żeby Strach tak ładnie blokował to najpierw trzeba zwiazać a potem rzucić czar, w odwrotnej kolejności przestanie działać w chwili końca aktywacji. A to ci daje najmniej jedna aktywację na to, żeby bić "niestraszącego" trupiaka. Sposoby są i to nie tak mało.
Goblinami akurat nie gram, ale też coś powinny mieć, DW wróci to się wypowie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:23, 27 Wrz 2013 |
|
Gobliny mają choćby Poganiaczy z atakiem w 5cm, Bohaterów ze zmysłami 4 czy tanich łuczaków -poza tym są mobilne i zdecydowanie bardziej boją się lisza z jego bazowymi zaklęciami ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|