Autor |
Wiadomość |
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:02, 27 Wrz 2013 |
|
Zaraz, to wystarczą zmysły 4 ? myślałem, że 5+ ,poza tym jakie 3pa ? Lepiej rzucić na niego strach czym innym, w helheim magów nie brakuje, poczym czekać aż skończą się aktywacje przeciwnika, i kosić. Co do Mrocznych, to fakt, szybko nimi przestałem grać, i nie poznałem ich możliwości. A właściwie to ataki takie jak poganiacza liczą się jako dystansowe?I jeszcze: czy w wyrywającego się z walki "stracha" można wyprowadzać ciosy, albo kontratak Drake'a? Co do rady "wyrwij się" - przy 6/6 lepiej nie ( na ogół będąc w starciu z czymś takim już mam 1pz ).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wookie
4. Łotrzyk
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:17, 27 Wrz 2013 |
|
Tak, wystarczy 4 zmysłów (co jest dokładnie na karcie napisane). Aktualnie tyle co gram helheim to żaden mag nie był na tyle fajny by w niego inwestować (nowego adepta jeszcze nie testowałem). Sam próbowałem się bawić strachem, ale problem jest taki, że dobrze się on spisuje może na 2-3 frakcje, na resztę to dużo się trzeba nagimnastykować, a i tak przeciwnik znajdzie sposób by po prostu olać ten jeden model i ruszyć na resztę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:44, 27 Wrz 2013 |
|
Cytat: |
A właściwie to ataki takie jak poganiacza liczą się jako dystansowe?I jeszcze: czy w wyrywającego się z walki "stracha" można wyprowadzać ciosy, albo kontratak Drake'a?
|
Przypomnij mi ile Drake ma zmysłów ?
Choć jeżeli dostarczyć mu odpowiednią liczbę abominacji to faktycznie straci możliwość kontrataku. W przypadku modelu z estrachem który się odrywa nadal rozpatruje się walkę wręcz więc ataków też nie będzie.
Ataki poganiacza liczą się jako ataki nie strzelanie - ale Strach ma w zapis "w walce wręcz" czyli w kontakcie. Co nie zmienia faktu, że ciosy tego typu można wykonywać także w walce wręcz jednak wtedy już podlegają normalnym konsekwencjom strachu czy kontrataku drakea.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 10:19, 29 Wrz 2013 |
|
To samo z atakami Trolla i młyńcem barbarzyńcy? Na niewygodne zmysły Helheim oprócz abominacji ma jeszcze eksplodującą czaszkę, a Adept, chyba najczęściej zmieniana jednostka, parę razy miał jakiś czar na zmniejszenie zmysłów.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 10:58, 29 Wrz 2013 |
|
adept był zmieniany raz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 15:35, 29 Wrz 2013 |
|
Zdawało mi się, że co najmniej trzy razy, przy czym raz staty, dwa razy czary...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bambusek
Pacman
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:32, 29 Wrz 2013 |
|
Mjolnir napisał: |
To samo z atakami Trolla i młyńcem barbarzyńcy? Na niewygodne zmysły Helheim oprócz abominacji ma jeszcze eksplodującą czaszkę, a Adept, chyba najczęściej zmieniana jednostka, parę razy miał jakiś czar na zmniejszenie zmysłów. |
Miał, ale sie nie sprawdzało.
Adept to pierwszy sensowny mag, który może rzucać Strach. Adept + Czempion to 141 punktów. W dwóch modelach, gdzie tylko jeden coś konkretnego robi - słabe kombo Zwłaszcza, ze wymaga dwóch aktywacji, więc użycie tego dawało przeciwnikowi jedną aktywację reakcji na rzucony czar.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:08, 30 Wrz 2013 |
|
Teraz jak adept ma ten cios na odległość ( nazwy nie pamiętam ) to, o ile ktoś nie ma pecha, powinien nawet się sprawdzać. Nie będę udawał znawcy helheim, ale jako przeciwnik widzę strach jako bardzo mocną zabawkę, zwłaszcza za takie punkty.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bambusek
Pacman
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 22:23, 30 Wrz 2013 |
|
Ciemna Iskra. Tylko ona wchodzi na 5+ bez medytacji, a jeśli chcemy rzucać to i Strach to Adept nie może się ruszać. Teoretycznie w momencie, kiedy Strach zaczyna coś robić nie ma to znaczenia, bo już jest kocioł i wszyscy są blisko siebie, ale wtedy znowu sam Adept staje się łatwym celem.
Strach słaby nie jest, ale jest sytuacyjny. Potencjalnie robi mniej niż Klątwa i dlatego jest tańszy. Sam zresztą z tych dwóch preferuję Klątwę, zwłaszcza w rozpiskach na Kościejach i Szkieletach, gdzie nawet 1 punkt ataku mniej u przeciwnika zrobi różnicę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|