Autor |
Wiadomość |
cpt_molo
7. Zbrojny
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KGB'Loch'Puławy
|
Wysłany:
Pią 13:29, 25 Lut 2011 |
|
A no po kolei testujemy różne frakcję aby rozeznać się "co i jak" i teraz przyszło na nieumarłych :]
Pytanko: czy to obszarowe zaklęcie "Super Licza na K" zadaje obrażenia sojuszniczym jednostkom? i czy zadaje obrażenia jemu samemu jak się złapie w "wybuch" ? i w zasadzie to pytanie tyczy się także tego "Wybuchającego Szkieleta" :]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:00, 25 Lut 2011 |
|
Tak oba ranią także sojuszników.
Szkieletom ten Pz dość łatwo stracić ale na pocieszenia mają je 3.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cpt_molo
7. Zbrojny
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KGB'Loch'Puławy
|
Wysłany:
Pią 16:07, 25 Lut 2011 |
|
Dragon_Warrior napisał: |
Tak oba ranią także sojuszników.
Szkieletom ten Pz dość łatwo stracić ale na pocieszenia mają je 3. |
nom racja :] w grze jaką grałem Imperium vs. Bękarty to generalnie z połowa ran na truposzczakach była od nich samych xD ale i tak wygrały
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:48, 25 Lut 2011 |
|
Pamiętajcie że przy wyniku Ataku czy Siły większym o 12 od wymaganego jest dodatkowy test siły/Pz ... a przy Miecznikach i Marcusie dodatkowo umiejętność Ciężka Broń dochodzi. W każdym razie to dość istotna zasada przy walce z trupami.
Dziś akurat patrzyłem na grę Imperium Vs Trupy to Miecznicy z Marcusem mordowali szkielety (przyznaje, że rzuty typu 5/6 są dość wysokie) jednym trafieniem. Hitem był Demilisz z 5 Pż zdjęty dwoma trafieniami przez Marcusa.
Choć oczywiście wszystko zależy od rozpisek, taktyki czy rzutów...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pią 20:49, 25 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
cpt_molo
7. Zbrojny
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KGB'Loch'Puławy
|
Wysłany:
Pią 22:17, 25 Lut 2011 |
|
noo właśnie na pierwszy rzut oka widać, że Trupami gra się trudno dość ale wbrew pozorom finezja jest potrzebna i to bardzo :] bo w mojej pierwszej testowej grze to Kalleth (chyba tak to się piszę, bo nie mam pod ręką karty ) został ustrzelony w drugiej turze przez dwóch Kuszników i Łucznika - o tak, pstryk za to kiedy już obczaiłem obc - to już dało się pocisnąć Imperialnych (aczkolwiek Kalleth nie wyżył do końca ani razu do tej pory )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
softiron
4. Łotrzyk
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:34, 08 Mar 2012 |
|
Witam,
pytanie o organizację trupków wskrzeszanych przez Demilisza i Nekromantę.
czy
1)w pierwszej kolejności uzupełniają one istniejące karty a potem tworzą nowe do max liczebności czy może
2) od razu tworzą nowe czy też przypadek ekstremalny gdzie
3) każdy wskrzeszony tworzy swoją kartę.
Osobiście uważam że powinna być opcja 1 ale wole dopytać speców.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:39, 08 Mar 2012 |
|
opcja 1 - najpierw uzupełniają a potem tworzą nowe i je także uzupełniają.
Ma to na celu uniknięcia tworzenia sobie przewagi w aktywacjach. U Demilisza to jeszcze pół biedy by było ale Iktomi, Draco czy Vrondi jakby przyzwali Animusy/Chowańce w większej ilości na oddzielnych kartach to spora przewagę taktyczną by generowali.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
softiron
4. Łotrzyk
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:29, 23 Mar 2012 |
|
kolejny zestaw pytań.
Ghul
Głód - atakuje również inne Ghule?
Nekromanta
Wskrzeszenie i LOS - czy na potrzeby Wskrzeszenia Znacznik Duszy traktowany jest jako model 3D (w sensie że Nekromanta widzi uwiązanego ducha jednostki unoszącego się nad polem bitwy tak jak zwykły model) czy też jest to znacznik 2D do którego każda przeszkoda blokuje LOS. A może - i tu propozycja - Nekromanta widzi te Dusze na planie astralnym gdzie teren w zasadzie nie istnieje a tylko inne żywe istoty jako źródła silniejszej emanacji energii zakłócają Nekromancie wyczucie Duszy poległego przeciwnika)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:50, 23 Mar 2012 |
|
Ghul - tak wszystko z wyjątkiem Wampira
Przy nekromancie znacznik można traktowac jako model standardowej wielkości. Zasłaniany przez wszystkie żywe modele na normalnych zasadach.
Przy czym znacznik z dużego modelu też jest wielkosci standardowej - czyli nie widac go zza ludzi nadal.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
softiron
4. Łotrzyk
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 11:23, 05 Kwi 2012 |
|
i kolejne pytanie, tym razem combo Abominacja - Nekromanta. Czy model zabity ugryzieniem Abominacji po utracie swoich Pz (bez względu na to czy z wyczerpania czy od odniesionych ran) zostawia Znacznik Duszy (poniewaz jest wrogim modelem pod kontrolą Abominacji) czy też w momencie przeistoczenia staje się sojuszniczym modelem i nie zostawia znacznika?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:13, 05 Kwi 2012 |
|
nawet sprawdziłem czy nie spróbowaliśmy uściślić tego już na kartach ale uściślenie faktycznie jest połowiczne. Model prócz tego, że musi zginąć, musi także opuścić stół. Sęk w tym, że jak piszesz opuszczając stół był formalnie pod kontrolą gracza posiadającego nekromantę.
Z drugiej jednak strony naradziliśmy się i uważamy, że w chwili kiedy model ostatecznie padnie i zejdzie ze stołu - zostawienie po nim znacznika będzie już optymalne dla balansu.
Co prawda zagryzienie Marcusa a późniejsze wskrzeszenie z niego Kościeja wydaje się miażdżące ale doprowadzenie do takiej sytuacji na stole przy niedużej mobilności Abominacji i jej Nihilizmie jest wciąż odpowiednio trudne.
Tak więc możesz spokojnie położyć znacznik i wskrzeszać model po tym jak rozsypie się te 2-3 tury od ugryzienia. Tymczasem my dołożymy o tym wzmiankę na karcie Abominacji przy najbliżej okazji - żeby w przyszłości nie było tego problemu.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 15:18, 05 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
softiron
4. Łotrzyk
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 10:14, 06 Kwi 2012 |
|
ok, dzięki. Jeśli o mnie chodzi to zostawiałbym znacznik w momencie (i miejscu) śmierci modelu ale wykorzystać go mogę dopiero kiedy model opuści stół bo takie są warunki Wskrzeszenia.
Kolejne pytanie. Czy Adept może zdejmować Pz z modeli przemienionych przez Abominację?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 11:21, 06 Kwi 2012 |
|
Cytat: |
Kolejne pytanie. Czy Adept może zdejmować Pz z modeli przemienionych przez Abominację? |
W teorii tak ale czemu miałbyś to robić ?
Cytat: |
Jeśli o mnie chodzi to zostawiałbym znacznik w momencie (i miejscu) śmierci modelu ale wykorzystać go mogę dopiero kiedy model opuści stół bo takie są warunki Wskrzeszenia. |
To mimo wszystko ułatwienie - jeśli zagryzłeś jakiś słaby model - nieużyteczny w walce - to możesz sobie nim podejść pod nekromantę, żeby później miał łatwiej podnosić to co upadnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
softiron
4. Łotrzyk
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 18:45, 06 Kwi 2012 |
|
Cytat: |
Kolejne pytanie. Czy Adept może zdejmować Pz z modeli przemienionych przez Abominację?
W teorii tak ale czemu miałbyś to robić ? |
po to aby nie zużywać swoich Pz za medytację. To taki dziwny pomysł pewnie. W dziale Rozpiski wyjaśniłeś średni raczej sens zastosowania takiego zestawu a to pytanie właśnie dotyczyło tamtej rozpiski. Abominacja zabija coś (pewnie słabego), Adept medytuje wykorzystując właśnie zabitą jednostkę do rzucenia Złamania Woli na coś mocniejszego albo inne czary-mary, delikwent pada, Nekromanta wykorzystuje go ponownie... jednym słowem działanie proekologiczne i recykling...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:38, 06 Kwi 2012 |
|
Cytat: |
po to aby nie zużywać swoich Pz za medytację. |
aaa pytałeś o medytację - to jak najbardziej możesz faktycznie. Myślałem że o złe oko pytałeś - celem przyspieszania pojawienia się znacznika dla nekromanty.
Medytować jak najbardziej możesz z tego czegoś przejętego abominacją.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|