Autor |
Wiadomość |
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:30, 10 Sie 2013 |
|
Może leczyć sam siebie
Może też się przyspieszać - zasadniczo standard grania nim to mało wygodne w zaznaczaniu ale skuteczne rzucanie zakrzywienia na siebie co turę. Tak długo jak się udaje to Quintus zaczyna z 8 akcjami z których dwie od razu lecą na podbicie akcji w kolejnej aktywacji.
Może też rzucać Zakrzywienie na kilka modeli ale na każdy z nich maksymalnie raz na turę (przy czym rzucając na już aktywowany model w jednej turze i dodając +2 w kolejnej przed aktywacją da się i tak wyciągnąć +4.)
Nie da się natomiast rzucić zakrzywienia do razu 3 lub 4 razy na jeden model.
Będący pod wpływem zakrzywienia i mający 8 akcji Quintus może też rzucić 2 osłabienia w ten sam cel. Będzie to jednak o tyle problemowe w zaznaczaniu, że przeciwnik bedzie miał na sobie dwie oddzielne pule 3 ran, z których będzie mógł odrzucać po jednej ranie niezależnie.
Czyli jeśli w skrajnym przypadku z jednego osłabienia wejdzie 1,1,1 a z drugiego 2.2.2 to bez względu na chęci gracza i tak co turę zejdzie tylko rana 1 i 2 a nie np dwie rany w akcje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:45, 12 Sie 2013 |
|
Mam pytanie czy jeśli moje jednostki zostaną przewrócone ale przed nim były w kontakcie to czy na ziemi też są( chodzi o bonus ze ściany mieczy i oparcia)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Voldemos dnia Pon 20:46, 12 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:16, 12 Sie 2013 |
|
Model powalony fizycznie się nie przemieszcza (nie licząc umiejętności które mówią inaczej) a więc pozostaje w zwarciu ze wszystkimi modelami z którymi był wcześniej.
Leżący nie ma jedynie dostępu do umiejętności aktywnych (tych za Pa) pasywne działają normalnie, chyba że karta stanowi inaczej.
Więc powaleni Miecznicy dalej będą dawali sobie bonus choć jednocześnie ciągle będą mieć karę -2/-2 oczywiście.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 10:36, 13 Sie 2013 |
|
Jeszcze co do wdowiego pchnięcia u tytusa to jeśli przebije obronę celu o 6 lub więcej to są 3 czy 2 testy siły (napisane jest 2 dodatkowe )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 11:44, 13 Sie 2013 |
|
+2 = 3
chyba, że przerzuci nie tylko o 6 ale o 12 to jeszcze +1 do 4 z zasad głównych.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 16:36, 13 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 17:52, 15 Sie 2013 |
|
takie pytanie czy jeśli przeciwnik wybierze powalenie z półmiecza henrego to czy nadal henry uderza w niego z siłą 6 czy po prostu nic nie robi po powaleniu?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Voldemos dnia Czw 17:52, 15 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:13, 15 Sie 2013 |
|
jak przeciwnik wybierze powalenie to nie dostaje zupełnie, przy czym model już powalony jest uznawany za odporny na ponowne powalenie póki nie wstanie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:25, 21 Paź 2013 |
|
mam pytanie czy chorąży działa też na bohaterów? I pytanie jeszcze czy nie przydało by się dać chorążym coś za np: 4 pa jak zmiana bonusy czy dodatek do zmysłów na tą turę czy coś takiego bo normalnie to stoi z tyłu i nic właściwie nie robi (chociaż daje aktywację co jest fajne)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:21, 21 Paź 2013 |
|
z tą zmianą bonusu to by trochę flufowo dziwne było - przy bardzie nie ma z tym problemu, przy chorążym - no cóż
a bohaterowie korzystają - skoro nie są zapisani jako wyjątek
Inna sprawa, że wyciąganie Marcusowi Siły 10 to już nagle 50% rozpiski więc raczej nie jest tego warte.
Inna sprawa to to, że chorąży to obecnie jedna z bardzo niewielu jednostek, które przez swój obszarowy bonus robią się kłopotliwe w grach na więcej niż 400 punktów. Ale gier na 500 i więcej zdecydowanie nie planowaliśmy w wersjach 1.x więc, póki co akurat ten problem ignorujemy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 11:44, 16 Lis 2013 |
|
zdecydowanie musicie zmienić henrego i probusa. po pierwsze ich zasady są tak słabe że już lepiej atakaować zwykłymi atakami (okaleczenie za 3 akcje naprawdę?) dodatkowo z nich są takie elity jak z poborowego a nawet poborowy jest leprzy od nich (najgorsze jest to że ich statystyki są słabsze od ich odpowiedników)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bambusek
Pacman
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 21:07, 16 Lis 2013 |
|
Henry w stosunku do Miecznikó ma dodatkową akcję i, co ważniejsze, dodatkowy punkt życia. Okaleczenie jest sytuacyjne - oczywiscie, ze nei bezie nim bił zwykłych modeli ale juz te bardziej pancerne, trudne do zranienai normalnie jak najbardziej.
Probus ma lepsze zdolnosci od Poborowych i jest taniutki. Tylko to ogólnie bohater na określone rozpiski (3 Poborowych + on)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 21:59, 16 Lis 2013 |
|
za tą akcję lub za życie wolałbym 12\12 z tyłu i lepiej by było gdyby po pierwsze miał okaleczenie za 2 akcje nie 3 bo to się nie opłaca z siłą 6 nawet przeciwko pancernym. po drugie jego półmiecz, o wiele lepiej by było gdyby to henry wybierał co robi jego półmiecz a nie przeciwnik albo chociaż gdy ktoś jest odporny na powalenie to od razu dostaje hit z siłą 9 a nie jest odporny na tą umiejętność
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 22:27, 16 Lis 2013 |
|
Okaleczenie modelem z 6/6 z przodu i tak stosujesz przeciw wyjątkowo pancernym przeciwnikom (typu Golem Śnieżnych choćby) gdzie wybierając ranę z 2k6 szansa na zadanie rany w Akcje lub Pancerz jest już naprawdę spora.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 23:58, 16 Lis 2013 |
|
nawet jęsli byśmy zostawili takie okaleczenie jakie jest to i tak ich statystyki są słabsze i moim zdaniem leprze jest zaoszczędzić kilka ptk. i mieć gościa o tych samych statach z przodu i lepszych z tyłu i to z możliwością dodatków
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 0:15, 17 Lis 2013 |
|
to czy 6/6 jest słabsze od 7/5 jest dyskusyjne, choć z uniwersalną przewagą dla 6/6 - za to 3pż jest lepsze bezdyskusyjnie.
Co do Probusa to tak jak pisał Bambus - powstał jako ciekawostka do rozpisek korzystających z Poborowych, ewentualnie do wypełnienia ostatnich 36 punktów w rozpisce. Dawanie mu 3ciego Pz jest raczej bez sensu bo koszt musiałby mu skoczyć na 40-42.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|