Autor |
Wiadomość |
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 23:06, 29 Mar 2014 |
|
jeżeli chcecie nerfić miczników to może dajcie coś w zamian np: ulepszcie czarnych bo jak na tą chwilę są albo bardzo trudni do wykorzystania z ichnimi zasadami lub z nich wogóle nie korzystają a do walki to oni nie są zbytnio przystosowani tak jak np właśnie miecznicy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
DarkSunCatcher
8. Zwiadowca
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:45, 30 Mar 2014 |
|
Nie wszystkie jednostki są stworzone do walki, a nerfy służą równowadze całego stystemu nie w obrębie nacji.
Nie szukaj więc żadnego "coś za coś"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 14:33, 30 Mar 2014 |
|
niby tak ale czarni nie są ani wsparciem ani walczącymi. Co prawda ich zasady sugerują na support ale są bardzo trudne do wykorzystania
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 23:58, 30 Mar 2014 |
|
dobra po namyśle - dwie z trzech rzeczy możemy zrobić:
* Ściana mieczy - +1 za każdego niezwiązanego walką Miecznika (Henremu zostanie po staremu)
* -2 rany w Pancerz
* ciężka broń z 7 na 8
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:19, 31 Mar 2014 |
|
Najbardziej to by pasowały wszystkie trzy na raz, miecznikom przede wszystkim trzeba zmniejszyć staty, a z wymienionych zmian w zasadach to 1.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:59, 31 Mar 2014 |
|
statystyki są ok - jedynie z zasadą może być problem w pewnych rozpiskach - ale to też na ponad 300 punktów szczerze mówiąc - choć optymalizujemy do 400 - stąd poprawki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 15:37, 31 Mar 2014 |
|
moim zdanie to 2 i 3 powinno wejść bo jakoś tego 1 sobie nie wyobrażam jak by miało to wyglądać w realu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:22, 31 Mar 2014 |
|
Jasne, bo chcesz zostawić główną op zaadę, a staty nie są w porządku, 7 ataku to ty tyle ile miewają bohaterowie i elity z dużym kosztem, ewentualnie jesli jest to zgodne z założeniem nacji i nie jest kombogenne, obrona ma zaliczyć nerf i dobrze, siła 5, niby mało ale jak dojdzie masywna broń, pchnięcie i chorąży to nagle wychodzi cios 6/9 z masywną bronią.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DarkSunCatcher
8. Zwiadowca
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:59, 31 Mar 2014 |
|
O wiele bardziej praktyczne są te imperialne dodatki w porównaniu z tymi tworzonymi od wersji 1.2 ( od tej wersji śledzę).
Zastanawialiście się nad tworzeniem dodatków o tym samym działaniu i innej nazwie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Guybrush
4. Łotrzyk
Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mele Island
|
Wysłany:
Pon 19:14, 31 Mar 2014 |
|
Cytat: |
7 ataku to ty tyle ile miewają bohaterowie i elity z dużym kosztem, ewentualnie jesli jest to zgodne z założeniem nacji i nie jest kombogenne, obrona ma zaliczyć nerf i dobrze, siła 5, niby mało ale jak dojdzie masywna broń, pchnięcie i chorąży to nagle wychodzi cios 6/9 z masywną bronią. |
Licząc w ten sposób to Berserker z Kowalem i Baldurem wali dwa razy na turę począwszy od 9/10 z przodu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bambusek
Pacman
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:38, 31 Mar 2014 |
|
Mjolnir napisał: |
7 ataku to ty tyle ile miewają bohaterowie i elity z dużym kosztem |
Podstawową rolą dla Mieczników miało być kontrowanie lekkozbrojnych jednostek pokroju Marynarzy. Dlatego dostali 7/5 i ciężką broń. A pchniecie dostali żeby nie być zupełnie beużytecznymi w grze przeciwko innemu Imperium.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DarkSunCatcher
8. Zwiadowca
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:11, 31 Mar 2014 |
|
Przezorny gracz weźmie do rozpiski topornika żeby rozbijał to co pancerniejsze,
to że miecznik może zrobić coś przeciwko niemal każdemu przeciwnikowi nie jest w porównaniu z innymi frakcjami zbyt sprawiedliwe
I nie tylko miecznik - ile sił u poborowego, czarna pięść ze swoim otwarciem ITD.
- miałoby to sens w przypadku może trzech jednostek, ale co za dużo to nie zdrowo
wytrzymałość + uniwersalność ?- te dwie rzeczy nie powinny iść ze sobą w parze
pretorianin dzięki swojemu ciosowi 6/10 rozłupie każdego wroga na pół - co z tego że ma jeden taki atak na turę..., za taką "umiejętność - dopalacz" powinien mieć minusy np. zwiększa sobie siłę o 1 kosztem ataku zmniejszonego o 1 itp.
imo bardziej zrównoważy to grę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bambusek
Pacman
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:43, 31 Mar 2014 |
|
Ale Imperium miało być uniwersalne, tak było planowane. Dobre we wszystkim, najlepsze w niczym.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:50, 31 Mar 2014 |
|
teoretycznie imperium jest najlepsze w pancerzach ale jest jednak na to tyle kontr np: kilofy górników ,strzały mroźnych ,wszelkie okaleczenia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:39, 01 Kwi 2014 |
|
Do Guybrusha: Tia, ale to będzie jeden berserker z coraz mniejszym atakiem, którego koszt podbicia to 141p, to, kontra, powiedzmy trzech mieczników z których każdy będzie mógł co turę sieknąć tymi samymi statami, a dzięki obronie w przeciwieństwie do berserkera raczej się tych tur doczeka, a koszt podbicia TRZECH mieczników wyniesie 55p. Dostrzegasz różnicę?
Do Bambuska: miało być "Dobre we wszystkim, najlepsze w niczym" , a jest dobre we wszystkim, najlepsze w czym zechce, niezbyt zgodnie z planem, co?
Do DSC: analogiczne dodatki byłyby nudne, jest dobrze jak jest.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|