Autor |
Wiadomość |
softiron
4. Łotrzyk
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:59, 23 Mar 2012 |
|
Czy autorzy mieli jakiś konkretny rozmiar podstawki Działa na myśli czy generalnie 'jest co widać'?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:48, 23 Mar 2012 |
|
Bez względu na to czy za działo robi armata z obsługą czy krasnolud z dużym muszkietem - wstawiasz to wszystko na jedną podstawkę dowolnej wielkości i traktujesz jako jeden model. Podstawka dowolna - ale model nie jest traktowany jako duży.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 11:34, 02 Maj 2013 |
|
Czy jeśli Kunkka używa runy mocy i wyrzuca przeciwnika ze starcia z innymi krasnoludami, to czy przysługuje im darmowy atak jak przy oderwaniu się od walki ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 11:45, 02 Maj 2013 |
|
darmowy atak przysługuje zawsze wtedy - kiedy nie jest napisane inaczej. Więc w tym wypadku przysługuje jak najbardziej.
Przy czym po ciosie Kunkki modelu nie można przesuwać nad innymi modelami ani rozsuwając inne modele. Więc w praktyce jak Konkka dopadnie przeciwnika, który jest w walce już z dwoma kumplami to są spore szanse na to, że przeciwnika już technicznie nie będzie gdzie odpychać
już dawno mieliśmy to doprecyzować na karcie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:31, 02 Maj 2013 |
|
Czy kowal może ulepszyć siłę ataków na odległość np. siłę strzału z kuszy, działa, rzutu toporkiem ? O implozję nie pytam bo niby jak by to zrobił .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 13:02, 02 Maj 2013 |
|
cytując zasady główne :
Cytat: |
Modyfikatory Ataku nie będące ranami nie wpływają na celność, jeśli nie jest to wyraźnie zaznaczone. |
Cytat: |
Modyfikatory siły nie wpływają na siłę pocisków i broni miotanych, jeśli nie jest to wyraźnie zaznaczone. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 16:02, 02 Maj 2013 |
|
Szkoda, Działo z siłą strzału 10 to byłoby coś ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 17:36, 02 Maj 2013 |
|
między 9 a 10 różnica jest już bardzo niewielka. Największe znaczenie mają różnice między 3 a 7 mniej więcej. Przy sile 9 i tak naprawdę mało co jest w stanie przyjąć pocisk na klatę bez rany.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:31, 03 Maj 2013 |
|
Racja, bardziej myślałem o Kuszniku i strzale z biodra 7 => 8 to już znacząca zmiana bo daje szansę na zabranie 2pz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bambusek
Pacman
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 12:17, 05 Maj 2013 |
|
Ale też mało czemu. Jeżeli model nie jest "przygotowany" pod tracenie dwóch pż (szkielety/kościeje) albo atakujący nie ma zasady specjalnej od tego (jak ciężka broń Mieczników) to takie sytuacje rzadko się pojawiają. Bukanier strzela z siłą 9 i o ile często wchodzą dzięki temu dwie rany z zasady potęga muszkietu, o tyle nie pamiętam żebym komuś zabrał 2 pż jednym strzałem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 12:43, 05 Maj 2013 |
|
A grałeś przeciwko Dzikim elfom , czy Córkom nemezis ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bambusek
Pacman
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 14:24, 05 Maj 2013 |
|
Grałem. I to nic nie zmienia - nawet Córki mają na większości profili pancerz 10+. Zasada z zabieranie 2 pż przy przerzucie pancerza o 12 jest sytuacyjna. Nie była wymyślana po to, żeby występowała często, a już na pewno nie przy strzelaniu, które od początku miało być tylko wsparciem a nie czymś, co wygra bitwę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:10, 07 Maj 2013 |
|
Czy możnaby doprecyzować ”podparcie” Działa? Chodzi mi o to “max 4 razy” - na turę ? między wystrzałami ? na rozgrywkę ? Póki co gram wg. ostatniego, ale wolałbym się upewnić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 18:52, 07 Maj 2013 |
|
uściślone - daj znać czy teraz jest wystarczająco jasne.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 10:15, 08 Maj 2013 |
|
Jasne jak słońce - nie trzeba się było tak rozpisywać, starczyło ”max 4 razy na strzał”.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|