Autor |
Wiadomość |
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 23:41, 02 Kwi 2011 |
|
W głównych zasadach jest (13 strona).
Jeśli nie ma informacji to jest nieograniczona ilość nawet jak nie ma przeładowania - po prostu bierze kolejną i rzuca - wszystko jest wliczone w ilość akcji potrzebnych na rzut.
Antylopa orków przeładowuje swoją włócznię/topór dla tego, żeby mieć możliwość rzutu i szarży w jednej turze jeśli zrezygnuje z przeładowywania. Myśliwi jako jednostki bardziej zaczepne jak już wyrzucą włócznię to siłą rzeczy uzbrajają się w nową żeby czymś walczyć - a chcąc wykonać szarże potem - mogą rzucić sztyletem najpierw (bądź dwa razy stojąc w miejscu).
Cytat: |
Jeśli dobrze kojarzę - a raczej pamiętam - to gdzieś tam było napisane, iż zaczyna grę z włócznią i nożem, a potem to już trzeba jedną rzecz wybrać czy coś takiego... |
To najwyżej Antylopa ma zapis, że przeładowanie jest jedno i to samo bez względu na to czym rzucała i zamierza rzucać. Tak więc zaczyna grę z 'bronią miotaną' i bez względu na to czy rzuci toporem czy włócznią to musi dobyć kolejną 'broń miotaną'. (flufowo wystarczy sobie wyobrazić, że biega z toporem w jednej i włócznią w drugiej ręce - jak rzuci jedną z tych broni to wyciąga sobie zapasową - a obu na raz nie może rzucić bo będzie bezbronna.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 23:44, 02 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
kcpr
13. Miecznik
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Nie 12:02, 03 Kwi 2011 |
|
Ah - no tak, to było info o Antylopie, a mi się pomieszało
W każdym razie dzięki i na przyszłość postaram się najpierw poszukać w instrukcji odpowiedzi na takie pytania
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rospax
6. Włócznik
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 9:39, 11 Cze 2013 |
|
w galerii kart nie ma rozpruwacza
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:19, 11 Cze 2013 |
|
fixd
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:56, 24 Sie 2013 |
|
Do działania zasady "wladca bestii" bestia musi mieć władcę w polu widzenia, czy wystarczy sama "bliskość" władcy?
Inna sprawa, że przydał by się władca który może porzucić swoją bestię, żeby utrzymać na stole inną, lub zablokować gorszy "instynkt przetrwania".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 22:38, 24 Sie 2013 |
|
Wystarczy zasięg bez pola widzenia - gdzieś w zasadach chyba nawet już jest, że pasywne umiejętności nie wymagają pola widzenia jeśli nie jest to zaznaczone. Inaczej dałoby się kosić władców samym wpadnięciem dużego modelu pomiędzy władcę a jego stwora
co do drugiej kwestii to możemy kiedyś nad czymś takim pomyśleć, choć naprawdę trzeba pamiętać, że bestie są dzięki instynktowi przetrwania dużo mocniejsze niż odpowiadające im punktowo modele w innych frakcjach - więc zmniejszanie im ryzyka związanego z tym faktem musiałoby wpłynąć na ich osłabienie lub mocno zawyżony koszt takiego władcy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:51, 26 Sie 2013 |
|
Czy bestia, która dołączyła do przeciwnika ( np. bestia lasu ) wpływa na trudność strzału w "byłego" sojusznika z którym jest w zwarciu?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bambusek
Pacman
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:05, 26 Sie 2013 |
|
Mjolnir napisał: |
Czy bestia, która dołączyła do przeciwnika ( np. bestia lasu ) wpływa na trudność strzału w "byłego" sojusznika z którym jest w zwarciu? |
Tak, nadal jest modelem w zwarciu i może zostać trafiona. Wiecej, nadal przysługuje jej darmowy atak w Twój model, jeśli zdecydujesz sie odrywać. Tyle, że zapewne z tego ataku nie skorzystasz (bo jest taka opcja)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Pon 20:08, 26 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:09, 03 Wrz 2013 |
|
Które bestie mają w domyśle podstawki kawaleryjskie, a które podstawki jak troll z lotra ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 18:54, 03 Wrz 2013 |
|
podstawka kawaleryjska jest inna w każdym systemie
w teorii bez ograniczeń w każdym razie.
w każdym razie zdroworozsądkowo sugerujemy wszystkim 'dużym' modelom podstawki okrągłe/kwadratowe 40 mm. Prostokątne typu 25x50 czy elipsy są nieco za skuteczne a 50+ mm w kwadracie/kole robią się za toporne z kolei.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 18:28, 11 Mar 2014 |
|
czy tiamant może użyć osłabienia na sobie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bambusek
Pacman
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:54, 11 Mar 2014 |
|
Nie. Rozumiem, że byłoby to zabawne (przynajmniej póki by nie walnęła sobie w akcje) ale nie Może używać tylko na wrogich.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Wto 21:57, 11 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 22:28, 11 Mar 2014 |
|
karta uściślona
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Guybrush
4. Łotrzyk
Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mele Island
|
Wysłany:
Pon 21:52, 17 Mar 2014 |
|
Dlatego właśnie gry 2v2 spróbowaliśmy tylko raz i nigdy później.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rospax
6. Włócznik
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:47, 26 Cze 2014 |
|
ginie władca kontrolujący bestię leśną/górską,
następnie pozostałe siły W B eliminują wszystkich wrogów oprócz utraconej bestii;
czy muszą jeszcze ją ubić, żeby wygrać?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|