Autor |
Wiadomość |
Bambusek
Pacman
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:28, 09 Cze 2013 |
|
opisie obu umiejętnosci wykonywany jest tylko test ataku, bez testu siły - wiec nie ma uttraty pż.
Co do wcześniejszego - bazowa wartość z karty, bez bonusów za ekwipunek. .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:29, 09 Cze 2013 |
|
- Zasady główne dotyczące przedmiotów ze str 18 ograniczają ilość możliwych do wykupienia przedmiotów - do jednego na model.
- Na chwilę obecną liczymy statystykę bazową z karty niestety. Uściślimy to na karcie przy najbliższej okazji. Na takie dodatkowe podkręcenie Giermków moglibyśmy pozwolić tylko gdybyśmy przypisywali ich 1:1 a tak opcja dopakowanego Rycerza z samymi tylko Giermkami wydaje nam się jednak zbyt mocna.
- Kopnięcie i poświęcenie nie powodują testu siły. Zwykle precyzowaliśmy to tylko tam gdzie karta wydawała się wyjątkowo pusta lub gdzie umiejętność nawiązywała do innej z uściśleniem. Obecnie staramy się to wyróżniać w ten sposób, że test Ataku i Siły generuje tylko to co ma po nazwie ciosu dopisek "Atak:". Przy czym gdzieś mogliśmy to przegapić przez nieszczęsną zbieżność Ataku jako statystyki z atakiem jako ciosem. W 2.0 prawdopodobnie zamienimy nazwę cechy tak, żeby nie sugerowała ciosu i wtedy Atak będzie testem trafienia i przebicia pancerza a wszystko inne - zasadami specjalnymi.
W każdym razie rozwiązywanie takich rzeczy na logikę to najlepsze wyjście i zwykle okazuje się słuszne tak długo jak gracze nie chcą naginać zasad na swoją korzyść
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rospax
6. Włócznik
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:31, 09 Cze 2013 |
|
a nie rozważaliście przypadkiem możliwości wystawiania giermka pojedynczo, ale na jednej karcie z rycerzem albo bohaterem (cos jak ogary z władcą)?
pewnie wymagałoby to drobnych zmian na karcie, ale chyba byłoby bardziej klimatyczne
przy okazji, na kiedy planujecie finał konkursu rozpiskowego?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:17, 09 Cze 2013 |
|
z dołożeniem Giermka na kartę rycerza to w sumie nie głupia koncepcja ale trzeba by to faktycznie uściślić jakoś i ograniczyć, żeby nagle na jednej karcie nie było 80+44+44 punktów w aktywacji. Przy czym nie chcemy właśnie ograniczać liczby giermków przypisanych do Rycerzy, gdyż nawet historycznie ich liczba bywała całkiem spora. Dlatego póki co niech już będzie jak jest a pomyśli się nad tym w 2.0 najwyżej.
Finał rzucę jutro albo pojutrze - bo sporo na głowie mamy teraz.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 21:17, 09 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Rospax
6. Włócznik
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 8:06, 13 Cze 2013 |
|
możnaby zrobić dwie możliwości, jak u nierządnicy:
- wystawianie na normalnych zasadach do trzech na karcie jako świta rycerza/bohatera
- pojedynczo na karcie rycerza/bohatera jako, powiedzmy, adiutant
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 16:22, 13 Cze 2013 |
|
tylko jeszcze trzeba by to zmieścić na karcie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rospax
6. Włócznik
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 17:08, 13 Cze 2013 |
|
sprawę powinien załatwić dopisek na końcu, że model z przypisanym tylko jednym giermkiem może go umieścić na swojej karcie
zakładając, że testy nie wykażą zbyt dużej przewagi wynikającej z takiego rozwiązania, a pomysł w ogóle zasługuje na testy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 17:51, 13 Cze 2013 |
|
Wydaje mi się że można by to dać nawet i od ręki ale nie wiem czy nie da się wymyślić czegoś jeszcze ciekawszego/przydatniejszego.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 17:51, 13 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Xpil1512
2. Milicjant
Dołączył: 29 Maj 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 17:45, 06 Lis 2013 |
|
Mam pytanie odnośnie Kopijnika i jego Ciosu Buzdyganem. Mianowicie po nieudanym teście siły i tak zadaje ranę w pancerz. Ale co się dzieje gdy przebije. Na logikę normalnie rana jest losowana lecz wolę się upewnić. Nie wiem może zadaje 2 rany 1 w pancerz i 1 losową albo zawsze zadaje w pancerz nawet jak atak przebije się. W końcu to jest atak za 2pa jak zwykły który w większości (nie licząc nietrafionego ataku) zawsze zada ranę, chyba musi mieć to jakąś słabość bo raczej jeśli kopijnik jest w zwarciu to zawsze się używa tej umiejętności podczas walki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:00, 06 Lis 2013 |
|
Cytat: |
Na logikę normalnie rana jest losowana |
dokładnie - rana jest normalnie losowana,
Cytat: |
bo raczej jeśli kopijnik jest w zwarciu to zawsze się używa tej umiejętności podczas walki. |
to nie jedyny taki przypadek - zasadniczo umiejętność nie jest pasywna tylko dlatego, że nie działa w szarży.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|