Forum www.wojnacja.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Zbuntowane Rycerstwo - pytania Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Bambusek
Pacman
Pacman


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:28, 09 Cze 2013 Powrót do góry

opisie obu umiejętnosci wykonywany jest tylko test ataku, bez testu siły - wiec nie ma uttraty pż.

Co do wcześniejszego - bazowa wartość z karty, bez bonusów za ekwipunek. .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:29, 09 Cze 2013 Powrót do góry

- Zasady główne dotyczące przedmiotów ze str 18 ograniczają ilość możliwych do wykupienia przedmiotów - do jednego na model.
- Na chwilę obecną liczymy statystykę bazową z karty niestety. Uściślimy to na karcie przy najbliższej okazji. Na takie dodatkowe podkręcenie Giermków moglibyśmy pozwolić tylko gdybyśmy przypisywali ich 1:1 a tak opcja dopakowanego Rycerza z samymi tylko Giermkami wydaje nam się jednak zbyt mocna.

- Kopnięcie i poświęcenie nie powodują testu siły. Zwykle precyzowaliśmy to tylko tam gdzie karta wydawała się wyjątkowo pusta lub gdzie umiejętność nawiązywała do innej z uściśleniem. Obecnie staramy się to wyróżniać w ten sposób, że test Ataku i Siły generuje tylko to co ma po nazwie ciosu dopisek "Atak:". Przy czym gdzieś mogliśmy to przegapić przez nieszczęsną zbieżność Ataku jako statystyki z atakiem jako ciosem. W 2.0 prawdopodobnie zamienimy nazwę cechy tak, żeby nie sugerowała ciosu i wtedy Atak będzie testem trafienia i przebicia pancerza a wszystko inne - zasadami specjalnymi.
W każdym razie rozwiązywanie takich rzeczy na logikę to najlepsze wyjście i zwykle okazuje się słuszne tak długo jak gracze nie chcą naginać zasad na swoją korzyść Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rospax
6. Włócznik


Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 72 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:31, 09 Cze 2013 Powrót do góry

a nie rozważaliście przypadkiem możliwości wystawiania giermka pojedynczo, ale na jednej karcie z rycerzem albo bohaterem (cos jak ogary z władcą)?
pewnie wymagałoby to drobnych zmian na karcie, ale chyba byłoby bardziej klimatyczne

przy okazji, na kiedy planujecie finał konkursu rozpiskowego?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:17, 09 Cze 2013 Powrót do góry

z dołożeniem Giermka na kartę rycerza to w sumie nie głupia koncepcja ale trzeba by to faktycznie uściślić jakoś i ograniczyć, żeby nagle na jednej karcie nie było 80+44+44 punktów w aktywacji. Przy czym nie chcemy właśnie ograniczać liczby giermków przypisanych do Rycerzy, gdyż nawet historycznie ich liczba bywała całkiem spora. Dlatego póki co niech już będzie jak jest a pomyśli się nad tym w 2.0 najwyżej.

Finał rzucę jutro albo pojutrze - bo sporo na głowie mamy teraz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 21:17, 09 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Rospax
6. Włócznik


Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 72 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:06, 13 Cze 2013 Powrót do góry

możnaby zrobić dwie możliwości, jak u nierządnicy:
- wystawianie na normalnych zasadach do trzech na karcie jako świta rycerza/bohatera
- pojedynczo na karcie rycerza/bohatera jako, powiedzmy, adiutant


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:22, 13 Cze 2013 Powrót do góry

tylko jeszcze trzeba by to zmieścić na karcie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rospax
6. Włócznik


Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 72 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:08, 13 Cze 2013 Powrót do góry

sprawę powinien załatwić dopisek na końcu, że model z przypisanym tylko jednym giermkiem może go umieścić na swojej karcie

zakładając, że testy nie wykażą zbyt dużej przewagi wynikającej z takiego rozwiązania, a pomysł w ogóle zasługuje na testy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:51, 13 Cze 2013 Powrót do góry

Wydaje mi się że można by to dać nawet i od ręki ale nie wiem czy nie da się wymyślić czegoś jeszcze ciekawszego/przydatniejszego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 17:51, 13 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Xpil1512
2. Milicjant


Dołączył: 29 Maj 2013
Posty: 16 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:45, 06 Lis 2013 Powrót do góry

Mam pytanie odnośnie Kopijnika i jego Ciosu Buzdyganem. Mianowicie po nieudanym teście siły i tak zadaje ranę w pancerz. Ale co się dzieje gdy przebije. Na logikę normalnie rana jest losowana lecz wolę się upewnić. Nie wiem może zadaje 2 rany 1 w pancerz i 1 losową albo zawsze zadaje w pancerz nawet jak atak przebije się. W końcu to jest atak za 2pa jak zwykły który w większości (nie licząc nietrafionego ataku) zawsze zada ranę, chyba musi mieć to jakąś słabość bo raczej jeśli kopijnik jest w zwarciu to zawsze się używa tej umiejętności podczas walki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:00, 06 Lis 2013 Powrót do góry

Cytat:
Na logikę normalnie rana jest losowana

dokładnie - rana jest normalnie losowana,

Cytat:
bo raczej jeśli kopijnik jest w zwarciu to zawsze się używa tej umiejętności podczas walki.

to nie jedyny taki przypadek - zasadniczo umiejętność nie jest pasywna tylko dlatego, że nie działa w szarży.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)