|
|
Autor |
Wiadomość |
Rospax
6. Włócznik
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 7:30, 03 Lip 2014 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 7:35, 03 Lip 2014 |
|
Black guard mi się szczególnie podobają.
to jest właściwie na podstawkach 20 czy 25mm ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rospax
6. Włócznik
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 7:44, 03 Lip 2014 |
|
blisterki nie zawierają podstawek, skala 28 mm, ale jeszcze na żywo ich nie widziałem
orki pakowane po dwa a nie po 3, to pewnie podstawki 25 będą pasować
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:57, 03 Lip 2014 |
|
Pytam głównie statystycznie bo na 2.0 jest już pół pomysłu odnośnie tego jak rozwiązać kwestię różnych wielkości podstawek nawet.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rospax
6. Włócznik
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 11:39, 03 Lip 2014 |
|
2.0 bardzo będzie się różnić od obecnej wersji?
na kiedy przewidujecie dwójkę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 13:31, 03 Lip 2014 |
|
Bardzo? nie - wyjściowa mechanika będzie ta sama tylko zoptymalizowana gdzie się da w głównym założeniu z nowym designem kart. Na pewno zmieni się strzelanie i prawdopodobnie skradanie zmieni nieco swoją formę.
W pomniejszych założeniach jest jeszcze zwiększenie decyzyjności, zwiększenie roli planowania i zmniejszenie losowości. Głównie przez dodanie statystyki odpowiedzialnej za Kondycję jednostek. Przy czym to ciągle wymaga złożenia do pierwszych testów - żeby sprawdzić czy wzrost złożoności przełoży się na poprawienie wszystkich wymienianych wyżej aspektów w wystarczającym stopniu. Bo być może właściwe umiejętności i z obecnej mechaniki są w stanie wystarczająco dużo wyciągnąć (vide Giermek z Armigierem, którzy dają rycerstwu naprawdę spory zastrzyk taktycznych możliwości bez żadnych nowych zasad)
Co do tego kiedy - to ciężko powiedzieć. Póki co musimy uzupełnić ekipę przede wszystkim bo nam przez te lata jedna osoba wyrosła z bitewniaków a do tego drugi raz nie chcemy popełnić tego samego błędu i bez kogoś z pojęciem o reklamie ruszać z większymi nowościami. Gdyby się chętny tłumacz do tego wszystkiego znalazł to byłoby jeszcze lepiej... a i osobą ogarnietą w kwestiach finansowo-organizacyjnych byśmy nie pogardzili bo był kiedyś koncept ruszenia z Wojnacją na zachód przez jakąś około-kickstarterową kampanię skupioną na zdobyciu funduszy na ilustracje AAA i ewentualne tłumaczenie jeśli się nie da przełożyć bezgotówkowo. Wstępny plan był taki żeby zacząć w wakacje teraz i na święta coś pokazać ale słabo to widzę póki co skoro nawet z zaklepanymi już pół roku temu ilustratorami jest problem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |