Autor |
Wiadomość |
Gymlet
6. Włócznik
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: False Prophet Inn
|
Wysłany:
Pią 1:04, 11 Mar 2011 |
|
Ten temat unika śmierci przez czyszczenie ze względu na ilość wkładu fabularnego
******************************
Tym razem bez zdjęć, bo modele się malują, ale do Pyrkona zapewne się pojawią
10 E.I.; Rivleve
Droga Joanno!
Wybacz mi, proszę, tak długi czas bez najmniejszej informacji ode mnie. Nie martw się jednak, jestem cały i zdrów, podobnie jak Twój, kochana, szalony braciszek. Wierz mi, następnym razem z pewnością posłucham twej rady i nie dam się naciągnąć na kolejną jego "eskapadę"!
To, że udało nam się wrócić do cywilizacji z tych przeklętych północnych borów uważam za prawdziwą łaskę bóstw. To prawdziwe pustkowia, i gdyby nie wynajęty przez nas przewodnik już pierwszego dnia zgubilibyśmy się i przepadli w głuszy. Tydzień cały zajęło nam odnalezienie wioski tubylców! Ci jednak nie byli skorzy do handlu i poszczuli nas stworami, które, choć większe od naszych psów, lud ten trzyma i hoduje najwyraźniej w podobny sposób.
W kolejnej osadzie poszczęściło nam się i wiedz, że nie wracam do domu z pustymi rękoma - prawdą było, że plemię które nazywamy Władcami Bestii to lud nieprzyjazny, ale wśród każdego plemienia znajdą się chętni do handlu. Ciężko nam było pertraktować, język tych dzikusów jest szorstki i obco brzmiący, nijak niepodobny do naszego jak na przykład dialekt Rosendarczyków. Brzmi trochę jak mowa ludzi z Mern, ale nie zaryzykuję stwierdzenia o pokrewieństwie...
No i te ich zwyczaje! Wspomniałem ci już o tych ogarach, kłami których straszyli nas mieszkańcy pierwszej osady, ale to nie koniec! Opowieści naszego przewodnika uznałbym za bujdy, gdybym sam nie widział pewnej kobiety z tamtego plemienia, którą, o ile zrozumiałem, nazywano Władczynią, jak bez problemu skłaniała do posłuszeństwa przedziwnego latającego stwora... Zaiste, gdyby nie tęsknota do przyzwoitych warunków cywilizacji z chęcią przyjrzałbym się temu bliżej... Chciałem zaprosić ją i jej cudaczne zwierze do wizyty w cyrku Gregara, ale nie pozwolono mi z nią mówić.
Ah, ale jak zwykle rozpisuję się niepotrzebnie! Gdy tylko załatwię celne formalności wyruszam w drogę do domu i liczę, że już wkrótce znów cię ujrzę, najdroższa. Ucałuj dzieciaki!
Twój na zawsze, Zayne
Władcy Bestii 300ap
Władca Szybkości 55p.
*Bestia Lasu 45p.
Pan Siły 45p.
*Ogar 25p.
*Ogar 25p.
Myśliwy 44p.
Wojownik Północy 28p.
Ogar (kolczasta obroża) 30p.
Plan:
Uderz szybko, uderz mocno Ogary z Panem Siły to duża siła rażenia na jednej karcie, pozwalająca ładnie wykorzystać Atak Grupowy. Bestia Lasu to sama w sobie ładna maszynka, a w połączeniu z Władcą Szybkości bardzo mobilna maszynka do mielenia
Myśliwy istnieje dla dodania jakichkolwiek opcji dystansowych, jako wsparcie Władcy Szybkości przeciwko celom o wysokiej Obronie, trudnych do trafienia wręcz.
Rozpiskę ostatnio testowałem, z tym że zamiast Ogara w obroży występował w niej kolejny Wojownik Północy (nie miałem dostępu do internetu, a nie byłem pewien kosztu obroży ). Przeciwnik wystawił swoją ulubioną kombinację Wolnych Kupców: Proud, 2x Chłopiec Okrętowy, Marynarz i 2x Szermierz. Wojownicy Północy dobrze sprawdzili się jako przeszkadzajki w ostrzale, ale później za szybko zaszarżowałem Bestią Lasu, przegrałem inicjatywę i straciłem ją (zdążyła zaledwie zranić Prouda). Tradycyjnie do nerwicy doprowadzili mnie Szermierze (także przez tragiczne rzuty Władcy Szybkości, który nie mógł dobić Szermierza z raną w Obronę...). Zadowolony jestem z Ogarów, i myślę, że z trzecim, "zaobrączkowanym", sprawią się jeszcze lepiej niż z drugim, w zasadzie średnio przydatnym Wojownikiem.
Efekt końcowy: przegrana, przeciwnikowi na stole pozostał dwukrotnie zraniony Proud i zraniony Szermierz... Wynik byłby inny gdyby nie strata Bestii Lasu, no ale cóż, zapomniałem, że Wojnacja to nie hordowe Circle Orboros na Kayi, gdzie po dalekiej szarży mogę bezpiecznie wycofać bestię na z góry upatrzone pozycje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
kcpr
13. Miecznik
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 18:50, 12 Mar 2011 |
|
Opis oczywiście bardzo fajny
Co do samej rozpiski, to szczerze powiem, że nigdy Władcami Bestii nie grałem, a więc się nie znam za bardzo ^^
Jednakże na moje oko zdaje się być przemyślana, rozsądna i dobra
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:35, 12 Mar 2011 |
|
Jest spora ilość modeli, jest możliwość dopasowywania się pod każdego przeciwnika dzięki Ogarom i jest średni czołg w postaci bestii i wreszcie jest podstawowy atak dystansowy dający potencjalną przewagę taktyczną.
Słaby punkt to standardowo dla Władców maksymalne zmysły oraz niewielka ilość samodzielnych modeli (choć tutaj albo bestia robi porządek a reszta robi za przytrzymywaczy, albo trzeba tak wykombinować, żeby dało się bezstresowo wyłapywać wysunięte modele przeciwnika).
Problem może być z imperium na zbitym klocku wysokiego pancerza oraz ewentualnie z uniwersalną masówką pokroju marynarzy, jakkolwiek i z tym powinno się potencjalnie dać ciekawie pobawić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kcpr
13. Miecznik
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 19:11, 02 Kwi 2011 |
|
Testowałem i muszę przyznać, iż się sprawdziała
W sumie też przewaliłem z Bestią Lasu, bo zginęła pozostawiając jedynie powalonego Alchemika.
W sumie okazało się, iż sam władca Szybkości dobrze kosi.
Także Władców uznaję za przetestowanych i w sumie mi się spodobali, także jeszcze nimi pewnie pogram
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Sob 20:43, 16 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|