Autor |
Wiadomość |
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 11:00, 29 Wrz 2013 |
|
Cytat: |
jedynie piszę, że w tej frakcji byłby gamebreakerem |
we frakcji gdzie ponad połowa modeli ma 1hp byłby zdecydowanie bez sensu ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 15:39, 29 Wrz 2013 |
|
Myślałem, że w planach były droższe jednostki z 2pz, jako bardziej "ludzkie" i cywilizowane, takie było jedno z wstępnych założeń nacji.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 15:57, 29 Wrz 2013 |
|
zasadniczo jeśli mają być konstrukty, zwykła piechota, mechanicy i 1-3 bohaterów to jednostki z linku praktycznie wyczerpują limit zwykłych jednostek już jeśłi wszystko ma się w 14-15 jednostkach zamknąć.
Oczywiście mogą się zmienić, ale więcej niż 5 takich modeli raczej bym się nie spodziewał póki co.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 16:05, 29 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 23:45, 13 Lis 2013 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
3 ostatnie karty to zmienione wersje poprzednich - złożone już po kilku testach.
W poprzednich założenia się co prawda sprawdzały ale nie były optymalne - teraz potestujemy takie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 15:09, 17 Lis 2013 |
|
Gdyby ktoś miał pomysł na umiejętność/umiejętności dla maszyn - w szczególności umiejętności wsparcia - to proszę się nie krępować
Teraz łatwiej o zmiany niż później w każdym razie.
Na chwilę obecną same maszyny będą wyglądać najpewniej jakoś tak:
Mała - Lekka uniwersalna - G.N.O.M.
Humanoidalna - Leka - A.S.O.
Duża - Ciężka - K.S.
+
Standardowy Duży Juggernaut MK2
Imienny Większy Juggernaut MK1
(Obecnego najpewniej rozdzielimy na dwie maszyny właśnie)
+
Imienny - z goblińskim pilotem w środku
Dodatkowo jest jeszcze miejsce na jednego małego, humanoidalnego i dużego konstrukta jeśli uda się zebrać funkcjonalne koncepcje do kupy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:30, 17 Lis 2013 |
|
A jakie są założenia konstruktów; wsparcie obronne, dodatkowe umiejętności dla wspieranych goblinów, czy premie w ataku / sile? Póki co mam pomysl na konstrukta - transporter / wieżę oblężniczą: odpowiednio opisane jednostki w kontakcie za 2pa wchodzą na poklad ( modele zostają na stole, dalej mogą byc celem ataków, poruszają się z konstruktem, zchodzą też za 2pa ) otrzymując +1/2 do pancerza i +1 do celności, ale jeśli coś przebije się przez pancerz, zniszczy mecha, przesunie go, otrzymują cios z siłą k6, bo wypadają z machiny, póki są na pokładzie część funkcji mogłaby być utrudniona/zablokowana.
Inna sprawa, że maszyny z kryształami zasilającymi nasuwają pomysł na jakąś broń technika, która działałaby tylko po podłączeniu do ogniw maszyny - wyobrażam sobie falangę goblinów z elektrycznymi pałkami za którymi drepcze samobieżny generator...
Jedna z maszyn mogłaby być typową jednostką wsparcia - oprócz wysokiego pancerza do ukrywania swoich niskie statystyki, ale masa zasad wspierających.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:22, 17 Lis 2013 |
|
wszelkie wchodzenie i wychodzenie wymaga strasznie długich zapisów i listy wyjątków.
Za to pancerną maszynę wsparcia dałoby się zrobić dość prosto chyba. Zwykłym pasywnym bonusem obrony czy pancerza dla goblinów w kontakcie - problem tylko w tym, że trzeba by wszystkie piesze jednostki wtedy robić tak, żeby uwzględniały ewentualny bonus a to już nawet istniejące musiałoby pozmieniać.
O ile pasywny bonus do obrony typu +1 Hashasina jeszcze nie przegina to samym partaczom już by się to nie mogło kumulować z ich umiejętnością.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 0:20, 18 Lis 2013 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
ten sam link co wcześniej ale odświeżona zawartość do kolejnych testów.
jeszcze 2-3 bohaterów i 1-2 konstrukty.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:00, 18 Lis 2013 |
|
M.J.W wygląda właśnie tak jak sobie wyobrażałem, ale kasandra z 5pż, 15 pancerza i potencjalnymi ciosami 4/12 i możliwością powalenia "tak po prostu" jednostek ze zmysłami 5 - a nawet atakiem dystansowym, z kosztem nie przekraczającym 110 a nawet 100p zdaje się być naprawdę przegięta mimo potrzeby nakręcania i niskiej obrony.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:59, 18 Lis 2013 |
|
Potrzeby nakręcania, słabej mobilności, braku szarży, maksymalnie dwóch ataków na turę i niewielu opcji na przejście wysokiej obrony po związaniu. W każdym razie w testach wyjdzie jak to wygląda.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pon 20:01, 18 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:04, 24 Lis 2013 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 1:29, 25 Lis 2013 |
|
jeszcze 1-2 bohaterów i zaczniemy jakoś mocniej testować, bo chwilowo mieliśmy z tym zastój przez problemy lokalowe stowarzyszenia. [/quote]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:43, 29 Lis 2013 |
|
Czy wynalazcy będą mieć jednostki ze skradaniem, albo tylko strzelające? Jeden z bohaterów oprócz zwykłego skradania mógłby ukrywać maszyny ( jakakolwiek akcja kończyłaby ukrycie ). Albo bochater - strzelec, gobliński snajper?( wyjątkową jak na goblina celność tłumaczyłby np. nowatorski system celowania z kryształem skupiającym )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 18:25, 29 Lis 2013 |
|
typowo strzelający jest karawaniarz, skradania raczej nie planowaliśmy, zęby jeszcze bardziej używania goblinów nie komplikować. Niby nakręcacz ze skradaniem byłby kozacki ale sam nie wiem czy nie byłby za drogi/za mocny - tzn trzeba by mu za to skradanie koszt podbić tak, że nie wiem czy opłacałoby się nim skradać
Co do snajpera to kurcze sam nie wiem - pomysł fajny - tylko czy miałby ów snajper strzelać? Z prochem bym nie ryzykował a do kuszy sam nie wiem ile modeli by było.
Z tego co jest już prawie gotowe a nie było tutaj linkowane jest w każdym razie bohater pilotujący konstrukta (tzn siedzący całkowicie w środku i ginący razem z maszyną) oraz bohater konstruktor właśnie wg wcześniejszych pomysłów z któregoś tematu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 22:51, 01 Gru 2013 |
|
chyba że coś takiego [link widoczny dla zalogowanych] ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|