Autor |
Wiadomość |
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 12:45, 25 Cze 2013 |
|
Thrain naprawdę świetny, może bez jakichś wymyślnych bohaterskich zasad (za wyjątkiem odporności na magię), ale zapowiada się naprawdę dobrze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:22, 26 Cze 2013 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:37, 26 Cze 2013 |
|
ciekawy ale ja bym dał mu większe zmysły ze 4 lub 5 a podmuch to na 1 osobę bo jeśli tak to bardziej pasuje obrzarówka i czy on może strzelić 3 razy na turę?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Voldemos dnia Śro 21:39, 26 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:18, 26 Cze 2013 |
|
podmuch nie jest obszarowy przecież - do tego prócz trafienia musi jeszcze wejść test Ataku i Siły dlatego 3 strzały na turę przy mocno ograniczonym zasięgu są ok.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 13:44, 27 Cze 2013 |
|
Zgadzam się z Voldemosem - jako bohater potrzebuje zmysłow co najmniej 5. Co do ognistego podmuchu; celność -2 , ale +k6 czy, +2k6 dopisek o automatycznym trafieniu też jest dość niejasny szczerze mówiąc, jeśli jest podany atak to chyba jasne, że wymaga testu ataku nie tylko sily.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 16:10, 27 Cze 2013 |
|
+k6 faktycznie wcięło
odświerzcie stronę - podmieniłem jakby co
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 16:19, 27 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:09, 27 Cze 2013 |
|
+
brakuje już tylko Zaszytego, Spaczonego i Prześladowcy jak dobrze patrzę. No i Syn Otchłani ciągle jest do gruntownej przeróbki.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 22:37, 27 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Rospax
6. Włócznik
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 9:00, 28 Cze 2013 |
|
skradanie Głębinowca w tytule 6 a w opisie 5
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 9:48, 28 Cze 2013 |
|
5'ka jest w szablonie z którego kopiuje - w każdym razie powinno być 6 - dzięki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 17:03, 29 Cze 2013 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rospax
6. Włócznik
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 21:50, 29 Cze 2013 |
|
zgodnie z podręcznikiem Wojownik Chimery z ostatnim PŻ nie może wykonać regeneracji
czy to celowy zabieg?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 22:34, 29 Cze 2013 |
|
tak, celowy.
Założenie jest takie, że model ma tak naprawdę 3,5 Pz. Po utracie trzech:
- Wciąż żyje więc jak przeciwnik go nie dobije (zużywając na to zwykle dwie akcje) to nie dostanie za niego punktów.
- Może zostać wyleczony przez Garbarza/Oddanego
- Wciąż jest żywą ścianą blokującą dostęp do modeli znajdujących się za nią.
Z testów wynika, że to ostatnie 0.5 Pz jest dla przeciwnika całkiem kłopotliwe i zwykle jednak wypada poświęcić dwie akcje i dobić Chimerycznegol - nawet jeśli model walczy jednocześnie z innym zdrowym krasnoludem.
edit
i pełna lista Mrocznych z obecnej bety :
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 23:13, 29 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:19, 30 Cze 2013 |
|
Naprawdę niezłe te mroczne krasnoludy, tylko trochę licho, że ukryty głębinowiec nie może biegać, początkowo szpon z siłą na odległość max 6 mimo okaleczenia też wydawał się słaby, ale potem zobaczyłem koszt...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:29, 30 Cze 2013 |
|
Głębinowiec ma być albo szybki albo ukryty - takei 3w1 doliczając opcję dołączania do istniejących walk dla bonusu siły.
Szpon jak wyjdzie że jest za tani to będziemy kombinować ale przeładowanie za 4 akcje to tez konkretny drawback.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 17:30, 30 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:38, 30 Cze 2013 |
|
Zgadza się, jedna rana i nie postrzela, a sila 3 to bardzo mało pomijając epizodyczne starcia z szkieletami czy marynarzami, ale czy przypadkiem szpon nie jest jedyną jednostką odległościową? przydałoby się coś więcej niż pseudo-kusznik i czary zabierające pz rzucającym, choćby symboliczny rzut sztyletem u np, głębinowca.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|