Autor |
Wiadomość |
DarkSunCatcher
8. Zwiadowca
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:31, 04 Kwi 2014 |
|
Ale Aleksander Wielki lubił się nimi pobawić...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Bambusek
Pacman
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:50, 04 Kwi 2014 |
|
W trakcie kampanii na wschodzie mógł i nawet miało to jakiś sens. Bo już Grecy ich nie używali w boju.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:18, 04 Kwi 2014 |
|
Jak mówię - moja wiedza teoretyczno-praktyczna to średniowiecze gdzie takich zabawek już nie było. Dlatego kompletnie nie mam immersyjnego wyobrażenia na temat walki przy użyciu rydwanów - a proste opisy które czytałem zupełnie nie podchodzą pod mechanikę niestety.
Taka platforma łuczniczo transportowa mogłaby być niezła w grze komputerowej ze sporym budżetem (dużo animacji) gdzie załadunek, rozładunek i wszelkie dodatkowe obliczenia byłby ściśle sprecyzowane przez silnik.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Guybrush
4. Łotrzyk
Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mele Island
|
Wysłany:
Pon 21:58, 07 Kwi 2014 |
|
Rydwany poniżej 100 punktów widzę tak:
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:18, 08 Kwi 2014 |
|
Rydwany XXI wieku ewntualnie dać imperium konnicę - ledwie namiastkę, żeby imperium nie zmieniło się w rycerstwo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bambusek
Pacman
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:50, 09 Kwi 2014 |
|
Imperium nie ma konnych właśnie dlatego, ze jest rycerstwo Po prostu założenie jest takie, że każdy, kogo było stać na konia był/jest rycerzem i przy rozłamie poszedł tam.
Szanse na to, żeby Imperium miało duży model są nikłe, trudno im coś sensownego i jednocześnie odpowiednio powszechnego w kwestii modeli wymyśleć.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Śro 18:52, 09 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:30, 09 Kwi 2014 |
|
Jak już mówiłem to ja jestem za takim ogrynem jak wh40k, ale jeśli mowa o nowym modelu do imperium to ja jestem za poł bohaterem chorążych/toporników/łuczników.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:00, 09 Kwi 2014 |
|
nie do końca mowa bo Imperium i tak ma już limit +1
bo tak to każda z tych koncepcji by była ok względem założeń dotychczasowych.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Śro 22:00, 09 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
DarkSunCatcher
8. Zwiadowca
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 7:08, 10 Kwi 2014 |
|
wniosek z tego taki, żeby pretorianina uczynić dużym modelem - prawdopodobnie wszyscy zostaną wtedy ugłaskani
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 14:19, 10 Kwi 2014 |
|
po pierwsze niby w jaki sposób pretor by miał być duży??? a po drugie to myślałem że są to pomysły na nowy model do 2.0 w którym miała być większa ilość kart
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Voldemos dnia Czw 14:20, 10 Kwi 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 14:37, 10 Kwi 2014 |
|
No jak do 2.0 to jakieś pomysły luźne można dawać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 16:00, 10 Kwi 2014 |
|
to ja jestem za takim ogrem maruderem ( coś na styl ogryna z wh40K) lub właśnie kolejnego półbohatera
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bonuspl
3. Marynarz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany:
Czw 18:16, 10 Kwi 2014 |
|
Nadawał by się taki do Imperium?
Sam pomysł zrobienia jakiejś większej postaci jest moim zdaniem całkiem niezły i na pewno warty przemyślenia. Najlepszy pomysł padł trochę wcześniej tj. jakaś zamorska bestia dla Kupców.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:10, 10 Kwi 2014 |
|
ja sobie tych ogrów wyobrażam jako skrzyżowanie ludzi z trolami i może mądrością nie grzeszą to jednak jakieś podstawy dyscypliny znają i potrafią zachować szyk (przy najmniej w pierwszych etapach bitwy), a dodatkowo mają specjalnie dopasowane zbroje zrobione przez płatnerzy imperialnych
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:16, 10 Kwi 2014 |
|
Kompletnie nie widzę logicznego poparcia dla jakiś ogrów czy innych ettinów w wymusztrowanej armii imperium. Konia ciągnącego wóz można sobie przywiązać do drzewa przy strumieniu i to rozwiąże większość problemów z takowym... Ogr nijak nie spełnia norm logistycznych, (jedzenie, broń, łóżko w garnizonie)... takie stwory nadają się do straży w Ankh Morpork a nie do opartej na zdrowym rozsądku frakcji.
a co do Kupców to oni już mają zamorską bestię... tylko małą... za 12 punktów
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 19:28, 10 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|