Forum www.wojnacja.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Nowe jednostki do starych Frakcji - Projekty Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
DarkSunCatcher
8. Zwiadowca


Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 103 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:31, 04 Kwi 2014 Powrót do góry

Ale Aleksander Wielki lubił się nimi pobawić...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman
Pacman


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:50, 04 Kwi 2014 Powrót do góry

W trakcie kampanii na wschodzie mógł i nawet miało to jakiś sens. Bo już Grecy ich nie używali w boju.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:18, 04 Kwi 2014 Powrót do góry

Jak mówię - moja wiedza teoretyczno-praktyczna to średniowiecze gdzie takich zabawek już nie było. Dlatego kompletnie nie mam immersyjnego wyobrażenia na temat walki przy użyciu rydwanów - a proste opisy które czytałem zupełnie nie podchodzą pod mechanikę niestety.
Taka platforma łuczniczo transportowa mogłaby być niezła w grze komputerowej ze sporym budżetem (dużo animacji) gdzie załadunek, rozładunek i wszelkie dodatkowe obliczenia byłby ściśle sprecyzowane przez silnik.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Guybrush
4. Łotrzyk


Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 39 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mele Island

PostWysłany: Pon 21:58, 07 Kwi 2014 Powrót do góry

Rydwany poniżej 100 punktów widzę tak:
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:18, 08 Kwi 2014 Powrót do góry

Rydwany XXI wieku Smile ewntualnie dać imperium konnicę - ledwie namiastkę, żeby imperium nie zmieniło się w rycerstwo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman
Pacman


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:50, 09 Kwi 2014 Powrót do góry

Imperium nie ma konnych właśnie dlatego, ze jest rycerstwo Smile Po prostu założenie jest takie, że każdy, kogo było stać na konia był/jest rycerzem i przy rozłamie poszedł tam. Smile

Szanse na to, żeby Imperium miało duży model są nikłe, trudno im coś sensownego i jednocześnie odpowiednio powszechnego w kwestii modeli wymyśleć.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Śro 18:52, 09 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Voldemos
8. Zwiadowca


Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:30, 09 Kwi 2014 Powrót do góry

Jak już mówiłem to ja jestem za takim ogrynem jak wh40k, ale jeśli mowa o nowym modelu do imperium to ja jestem za poł bohaterem chorążych/toporników/łuczników.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:00, 09 Kwi 2014 Powrót do góry

nie do końca mowa bo Imperium i tak ma już limit +1 Razz
bo tak to każda z tych koncepcji by była ok względem założeń dotychczasowych.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Śro 22:00, 09 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
DarkSunCatcher
8. Zwiadowca


Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 103 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:08, 10 Kwi 2014 Powrót do góry

wniosek z tego taki, żeby pretorianina uczynić dużym modelem - prawdopodobnie wszyscy zostaną wtedy ugłaskani
Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Voldemos
8. Zwiadowca


Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:19, 10 Kwi 2014 Powrót do góry

po pierwsze niby w jaki sposób pretor by miał być duży??? a po drugie to myślałem że są to pomysły na nowy model do 2.0 w którym miała być większa ilość kart


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Voldemos dnia Czw 14:20, 10 Kwi 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:37, 10 Kwi 2014 Powrót do góry

No jak do 2.0 to jakieś pomysły luźne można dawać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Voldemos
8. Zwiadowca


Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:00, 10 Kwi 2014 Powrót do góry

to ja jestem za takim ogrem maruderem ( coś na styl ogryna z wh40K) lub właśnie kolejnego półbohatera


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bonuspl
3. Marynarz


Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Czw 18:16, 10 Kwi 2014 Powrót do góry

Nadawał by się taki do Imperium?
Sam pomysł zrobienia jakiejś większej postaci jest moim zdaniem całkiem niezły i na pewno warty przemyślenia. Najlepszy pomysł padł trochę wcześniej tj. jakaś zamorska bestia dla Kupców.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Voldemos
8. Zwiadowca


Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:10, 10 Kwi 2014 Powrót do góry

ja sobie tych ogrów wyobrażam jako skrzyżowanie ludzi z trolami i może mądrością nie grzeszą to jednak jakieś podstawy dyscypliny znają i potrafią zachować szyk (przy najmniej w pierwszych etapach bitwy), a dodatkowo mają specjalnie dopasowane zbroje zrobione przez płatnerzy imperialnych


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:16, 10 Kwi 2014 Powrót do góry

Kompletnie nie widzę logicznego poparcia dla jakiś ogrów czy innych ettinów w wymusztrowanej armii imperium. Konia ciągnącego wóz można sobie przywiązać do drzewa przy strumieniu i to rozwiąże większość problemów z takowym... Ogr nijak nie spełnia norm logistycznych, (jedzenie, broń, łóżko w garnizonie)... takie stwory nadają się do straży w Ankh Morpork a nie do opartej na zdrowym rozsądku frakcji.

a co do Kupców to oni już mają zamorską bestię... tylko małą... za 12 punktów Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 19:28, 10 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)