Forum www.wojnacja.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Nowe jednostki do starych Frakcji - Projekty Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:02, 20 Wrz 2011 Powrót do góry

Jako, że chwilowo resztę ekipy mam w rozjazdach, a co za tm idzie nie mam z kim o pomysłach gadać to dam kilka tutaj.

Imperium :
dawno zapowiadany bohater Poborowych
[link widoczny dla zalogowanych]

Bard do rycerstwa:
[link widoczny dla zalogowanych]

Nielatający Krasnolud
[link widoczny dla zalogowanych]


zestaw najemników do Kupców - w kwestii rozwinięcia pomysłu Orka sprzed paru miesięcy.

najemny poborowy (nie każdy imperialny poborowy ma ambicje zostać pięścią imperiu, zwiadowcą czy w konsekwencji miecznikiem lub wyżej - niektórzy po prostu chcą dobrze zarobić kończą służbę dla Imperium - wynajmując się kupcom) - Żołdak
[link widoczny dla zalogowanych]

elitarny najemnik - Kondotier
[link widoczny dla zalogowanych]


Babar do Władców:
[link widoczny dla zalogowanych]

no i chowańce które juz linkowąłem w innym temacie

Ognia - do rycerstwa
[link widoczny dla zalogowanych]

Światła do sióstr.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:53, 22 Wrz 2011 Powrót do góry

nic ? nikt ?
żadnego "Bard jest za silny" albo "najemnicy zbyt imperialni" ? Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 17:01, 22 Wrz 2011 Powrót do góry

Jak dla mnie to wszystko póki co jest chyba ok.
Jedyna kwestia to testy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gymlet
6. Włócznik


Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 64 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: False Prophet Inn

PostWysłany: Wto 8:14, 27 Wrz 2011 Powrót do góry

Protektor jest fajny, jeszcze fajniejsza para protektorów: kombo taran/przygwożdżenie z 12cm praktycznie wyłącza każdy model nieodporny na powalenie. Taran z 16cm też brzmi gibko.

Berserker wesoły, ale czy napieranie działa też po ataku z szarży? Bo rozumiem, że po młyńcu nie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:56, 27 Wrz 2011 Powrót do góry

Gymlet napisał:
Protektor jest fajny, jeszcze fajniejsza para protektorów: kombo taran/przygwożdżenie z 12cm praktycznie wyłącza każdy model nieodporny na powalenie. Taran z 16cm też brzmi gibko.

Berserker wesoły, ale czy napieranie działa też po ataku z szarży? Bo rozumiem, że po młyńcu nie?

Taran z Besterkiem to 18 cm - bez to 12.
Przygwożdżenie z 12 też już wymaga poświęcenia pż.
W kwestii obrony balansu jeszcze dodam, że wyłącza każdy nieodporny na powalenie model tylko jeśli jednak trafi swoim atakiem. Póki jest zdrowy ma 5/5 z przodu więc nie aż tak dużo.
Tak czy inaczej ten Krasiek wymaga solidnych testów zdecydowanie.
- Zwłaszcza, że jeszcze i potencjalne bonusy z Baldura trzeba brać pod uwagę Wink
Potencjalnie możemy jeszcze Przygwożdżeniu także dodać wymóg trafienia testem Ataku w leżącego - zwykle to nie jest trudne ale zawsze byłaby szansa na pechowy rzut.


Atak po szarży jest normalny - młyniec faktycznie nie odrzuca modeli bo i tak ma 1cm zasięgu to już za duże przegięcia by wychodziły. W każdym razie Babar + zmiana kosztów samych władców (temat obok) powinna ugrywalnić granie Władcami bez Bestii.
Przy okazji jak już zmniejszmy koszty władców i zwiększymy bestii to będzie można kiedyś dać Wilkołaka (imiennego bądź nawet nie) będącego bestią i władcą jednocześnie Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 15:02, 27 Wrz 2011, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 2:20, 04 Lis 2011 Powrót do góry

Elfom prócz taniego piechociarza chciałem dać coś na wzór wilkołaka
[link widoczny dla zalogowanych] (warmachine)
[link widoczny dla zalogowanych] (Konfra)
tylko nie bardzo mam pomysł jak konkretnie go nazwać ? Worg ? Wilczarz ? Wilkor ? ;P praktycznie wszystkie słowotwórcze pochodne od wilka kojarzą się jednoznacznie z czymś konkretnym już.

Sam model byłby dużym, szybkim i silnym unitem ale jednocześnie naprawdę delikatnym (3 pż ale obrona i pancerz nie wyższe niż 10)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wojtek123
4. Łotrzyk


Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 38 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 23:48, 27 Mar 2013 Powrót do góry

W niemal co drugim poście pojawia się gildyjny mag- przydałby mu się chyba jakiś profil, nie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman
Pacman


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:25, 28 Mar 2013 Powrót do góry

Miała być cała frakcja Gildia Magów, ale w sumie jakoś zaginęła w akcji, znaczy przegrała z innymi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:41, 28 Mar 2013 Powrót do góry

Wojtek123 napisał:
W niemal co drugim poście pojawia się gildyjny mag- przydałby mu się chyba jakiś profil, nie?

co drugim poście ? Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wojtek123
4. Łotrzyk


Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 38 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 9:16, 28 Mar 2013 Powrót do góry

Profilu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:54, 28 Mar 2013 Powrót do góry

No faktycznie jest gdzieś tam wspominane.
Przy czym obecnie to wygląda tak jak Bambus pisał - miała być i frakcja a wyszło na to, że magowie stricte gildyjni są raczej mało destruktywni - jedynie Draco specjalizując się w magii ofensywnej załapał się lata temu do armii a później już został z rycerstwem, któremu pomagał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wojtek123
4. Łotrzyk


Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 38 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 16:23, 28 Mar 2013 Powrót do góry

No to ewentualnie, niech kiedyś zwerbuje ich imperium- w końcu nie ma żadnych magów


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:28, 21 Kwi 2013 Powrót do góry

Problem z dodaniem magów do imperium jest taki, że brak ofensywnej magii to praktycznie ich jedyny większy minus. No może jeszcze brak jednostek z wysoką obroną ale i Zwiad i Miecznicy są w stanie się sprawdzić jako blokerzy czysto przeciwpancernych jednostek. W teorii byłby jeszcze brak szybkich jednostek ale od szybkości Imperium ma bohaterów i ewentualnie ww. zwiadowców - może to nie prędkość jazdy ale w większości przypadków wystarczają. Za to ustawianie mocnych magów za plecami mocnych defensywnych jednostek wymagałoby dość mocnego przycięcia tych pierwszych. W każdym razie postaramy się coś z tymi magami zrobić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:37, 03 Cze 2013 Powrót do góry

A może rozwinąć pomysł na jednostki do subfrakcji? I trochę światła rzucić na ich przynależność, samodzielność jakieś wstępne projekty?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:20, 03 Cze 2013 Powrót do góry

to już wybiegania lata ziemskie i świetlne do przodu szczerze mówiąc.

Krasnoludy mogłyby być na rody albo łańcuchy górskie podzielone (zajmują trzy w końcu)
Imperium na Pogranicze, Stolicę i bo ja wiem - gildię magów ?

i w takiej imperium powiedzmy w Stolicy byłyby do wyboru dwie dodatkowe jednostki - szeregowych gwardzistów... i bo ja wiem jakieś Złote Pięści ale korzystając z nich nie można by brać do rozpiski Łuczników, Kuszników, Pograniczników i Toporników na przykład. Podczas gry grając na Gildii miałbyś do wyboru cyrulika i maga ognia ale traciłbyś dostęp do bohaterów imiennych i pięści imperium. Za to Pogranicze miałoby jakiegoś jeszcze łucznika i piechotę weteranów za to bez chorążego i dostępu do przedmiotów powiedzmy.

Przy czym to luźne przykłady raczej i nie do szybkiej realizacji zdecydowanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)