Forum www.wojnacja.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 PIERWSZEŃSTWO DZIAŁANIA W TURZE Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gymlet
6. Włócznik


Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 64 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: False Prophet Inn

PostWysłany: Pon 18:51, 21 Lut 2011 Powrót do góry

To zależy od przyjętego modelu aktywacji priorytetowej i zwykłej. W ostatnim przykładzie zasugerowałeś dodanie zmysłów modelu priorytetowego do najwyższych zmysłów i połączenie z 2k6. Tyle że wtedy, załóżmy, że gracz ma w armii Zmysły 6, i ów model wyznacza na priorytetowy. Ergo, 2k6+6+6 = minimum 14. Drugi gracz priorytetową aktywację mógł deklarować jako pierwszy, ale nie zrobił tego, a najwyższe Zmysły w jego armii to 5, ergo musi wyrzucić co najmniej 10 na dwóch kościach by mieć szansę wygrania inicjatywy. Średnia perspektywa, prawda?

Ciekawym pomysłem jest ów orkowy amulet zaproponowany przez DW, ale to raczej nie do dyskusji w tym temacie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:03, 21 Lut 2011 Powrót do góry

PaskudnyOrk napisał:
Otóż remisy POMIJAMY, gdyż analizujemy sytuację dążącą do rozstrzygnięcia, gdy jeden wynik przebije drugi.

Tylko że takie pomijanie powoduje błędy w obliczeniach...
jak choćby 41,6% na wygranie testu równoznacznego z rzutem monetą.

Cytat:
Ciekawym pomysłem jest ów orkowy amulet zaproponowany przez DW, ale to raczej nie do dyskusji w tym temacie Wink

i szczerze mówiąc zakładając dział z sugestiami liczyliśmy bardziej na pomysły typu takiego przedmiotu dla frakcji która najbardziej potrzebuje takiego efektu a nie radykalne zmiany całej mechaniki Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pon 19:04, 21 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
cpt_molo
7. Zbrojny


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 88 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KGB'Loch'Puławy

PostWysłany: Wto 10:06, 22 Lut 2011 Powrót do góry

czemu komplikować?
jest dobrze - w zasadach znaczy się - duże zmysły (duża szansa na pierwszeństwo), małe zmysły - mała szansa na wygranie z przeciwnikiem jeśli ma bohatera - wszystko jasne i klarowne - po co zmieniać??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)