Autor |
Wiadomość |
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:41, 11 Mar 2014 |
|
dlatego właśnie Starszy dostał automatyczne ranienie innych Starszych w swoim zasięgu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:51, 16 Mar 2014 |
|
Tak, ale jednak jeśli chodzi o nowość dla mrożnych elfów, lepszy byłby przebudowany ( skoro tę mechanikę odkłada się na póżniej ) faerie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:10, 16 Mar 2014 |
|
Tylko że w Fearie właśnie nam się ta koncepcja zamiany podobała najbardziej - czyli rozmieszczanie na mapie 'lokacji' wpływających na pole bitwy w dość zauważalnym stopniu ale kosztem stałej utraty modelu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:06, 17 Mar 2014 |
|
Hmm,,, gdyby dać Faerie strzelanie, nie byłaby to taka strata modelu - byłoby to rozstawianie wieżyczek strzelniczych w strategicznych miejscach ( strzelać mogłyby np. dopiero po unieruchomieniu ), z tym , że to wymaga pewnego przebudowania zmian statystyk "po przemianie"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:30, 17 Mar 2014 |
|
póki co będziemy próbować dodać coś co się da na normalnym elfie wystawić bez problemu. Zwłaszcza, że jest parę wstępnych koncepcji do tego.
Elghair/Elghairi (l.poj./l.mn. - wymawiane bez “h”) - wilki elfów
Czyli młode elfy opierające swój styl walki nie tylko na chłodnej kalkulacji ale i na przebłyskach emocjonalnej furii, której jeszcze całkiem nie wyparli.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Guybrush
4. Łotrzyk
Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mele Island
|
Wysłany:
Pon 21:51, 17 Mar 2014 |
|
Brzmi ciekawie.
Do tego jeśli nie będzie zbyt drogi to ma szansę mocniej wpłynąć na wygląd rozpisek, teraz zwykle defensywnych.
Jak rozumiem to będzie raczej ofensywny model prawda?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 10:40, 18 Mar 2014 |
|
Plan jest taki, żeby wyjściowo był defensywny raczej (choć mniej) jak reszta ale z kontrolowaną opcją odpalenia małej ofensywnej aury.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 10:42, 18 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
DarkSunCatcher
8. Zwiadowca
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 14:30, 19 Mar 2014 |
|
Ale żeby nie wyszło że Lodowe Elfy to taka totalnie defensywna rasa... dajcie im coś co może efektywnie zainicjować walkę, ewentualnie jakaś aura lub skordynowany atak / atak zespołowy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 15:37, 19 Mar 2014 |
|
Cytat: |
Ale żeby nie wyszło że Lodowe Elfy to taka totalnie defensywna rasa... |
W chwili obecnej od brutalnej ofensywy jest Lodowy Rycerz już. Tani nie jest ale zabija całkiem skutecznie i nie musi się za bardzo czaić ze swoim pancerzem zwykle.
No i bohater oczywiście.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Śro 15:37, 19 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 15:43, 19 Mar 2014 |
|
Jeśli wilki, to może umiejętność grupowej szarzy w tych przebłyskach dzikości np. "szarża watahy" - +1 cm zasiegu szarży i +1 siły za każdą jednostkę elghair w 2cm od modelu na początku szarży ( max +3 / +3 ) ( losowa rana po zakończeniu aktywacji ) , albo coś w stylu "przywódca / alfa" Jeśliw rozpisce jest co najmniej 3 elghair jeden zostaje przywódcą ( + ileś do zmysłów oraz pancerza lub siły - oddał się rastaec / mimo przemiany zachował dzikość ), albo "sfora" - przeciwnik w kontakcie z więcej niż jednym elghair nie może wykonywać darmowych ataków w wyrywających sie z walki elghair ( zasada nie działa jeśli wyrywają się wszyscy na raz )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 16:49, 19 Mar 2014 |
|
Cytat: |
( zasada nie działa jeśli wyrywają się wszyscy na raz ) |
technicznie i tak nie ma czegoś takiego jak wszyscy na raz - zawsze jest kolejność jakaś. Jakkolwiek ta ostatnia opcja wydaje się najciekawsza.
aura od +1/+1 powodowałaby, że albo musieliby mieć żałosne podstawowe statystyki albo naprawdę sporo by wyciągali. Niby tylko pierwszy miałby pełny bonus zwykle a pozostali już mniejszy ale to i tak sporo.
Z tym przywódcą to bardziej do rycerstwa pomysł ale też problemowy o tyle, że koszt tej umiejętności i tak trzeba w coś wliczyć i albo samotna jednostka będzie za słaba albo w kupie będzie zauważalnie mocniejsza.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:50, 19 Mar 2014 |
|
Czasem jednostki aktywuje się kolejno, czasem jednocześnie, zwłaszcza przy poruszaniu - na tym opierał się pomysł szarży grupowej, co do reszty, to jest do modyfikacji, np. zamiast przywódcy dać jakiś jednorazowy szał, albo niewrażliwość na ciosy ( do wyboru, ale tylko raz do użycia ) powiązany z tym jak nowy reaguje na rastaerc. co do stat, to o jakim koszcie jednostki ( mniej wiecej ) mówimy?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:07, 19 Mar 2014 |
|
z jednorazowością jest ten problem, że wypada ją oznaczać. Choć nad tym też myśleliśmy ale póki co już rycerstwo chcemy skończyć usprawniać.
Co do szarży - to zawsze aktywacja jest kolejno - nie ma czegoś takiego jak szarża jednoczesna. Jak mieć 3 marynarzy na karcie to zawsze pierwszy walczy sam, drugi ma +1/+1 a dopiero trzeci +2/+2
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 13:47, 20 Mar 2014 |
|
Achaa... , więc jeżeli nie ma czegoś takiego, to można dać to "wilkom", myślałem też nad przebudowaniem zasady w ten sposób: "szarża watahy" - elghair przemieszczaja się o najniższą wartość szarży jednostki na karcie zwiekszoną o 1cm za każdego ( żywego ) elghair na karcie, ciosy są wykonywane jednocześnie, do wykonania szarży potrzeba więcej niz jednego elghair, i jeszcze jakiś dopisek o sile
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 16:43, 20 Mar 2014 |
|
No jednoczesne strzelanie było u łuczników goblińskich ale to jest naprawdę mocna wada jednak. Możemy coś z tym pokombinować mechanicznie ale nie wiem czy bonus nie musiałby być za duży względem kary.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|