|
|
Autor |
Wiadomość |
kcpr
13. Miecznik
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Nie 19:29, 27 Lut 2011 |
|
Cytat: |
grach komputerowych (ile RPGów ma choć nasz poziom realizmu ?) |
Dlatego wierz mi, że mnie niektóre motywy mnie naprawdę cholernie wkurzają i bardzo, ale to bardzo cenie gry, które mają więcej realizmu niż większość.
Cytat: |
...Natomiast jestem prawie pewny, że jeżeli już łucznik zdecyduje się stać i celować do samego końca, to pewnością ostatni strzał będzie miał duże szanse trafienia. ... |
Ok - przekonałeś mnie
Cytat: |
Przeładowanie to swoisty ficzer systemu, z tych co graliśmy nie kojarzę innego wymagającego przeładowania broni. Tylko w Chronopii Kusznicy udawali to poprzez zapis, ze mogą strzelić raz na dwie akcje (co w praktyce oznaczało: strzel, zrób nimi cokolwiek innego, strzel znowu)
|
Ot choćby w Lotr'że jest ten motyw Kusznicy jeśli chcą strzelać nie mogą w ogóle się ruszać w danej turze, co reprezentuje właśnie przeładowanie + wycelowanie. Łucznikom jest to zrobić łatwiej i szybciej, więc tracą pół ruchu.
Wiadomo, że w Wojnacji działa to fajniej i m.in. to powoduje, że ją lubię (tzn. realizm w tej kwestii) ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Nie 19:38, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |