Forum www.wojnacja.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 STRZELANIE Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 19:29, 27 Lut 2011 Powrót do góry

Cytat:
grach komputerowych (ile RPGów ma choć nasz poziom realizmu ?)

Dlatego wierz mi, że mnie niektóre motywy mnie naprawdę cholernie wkurzają i bardzo, ale to bardzo cenie gry, które mają więcej realizmu niż większość.

Cytat:
...Natomiast jestem prawie pewny, że jeżeli już łucznik zdecyduje się stać i celować do samego końca, to pewnością ostatni strzał będzie miał duże szanse trafienia. ...

Ok - przekonałeś mnie Wink

Cytat:
Przeładowanie to swoisty ficzer systemu, z tych co graliśmy nie kojarzę innego wymagającego przeładowania broni. Tylko w Chronopii Kusznicy udawali to poprzez zapis, ze mogą strzelić raz na dwie akcje (co w praktyce oznaczało: strzel, zrób nimi cokolwiek innego, strzel znowu)


Ot choćby w Lotr'że jest ten motyw Wink Kusznicy jeśli chcą strzelać nie mogą w ogóle się ruszać w danej turze, co reprezentuje właśnie przeładowanie + wycelowanie. Łucznikom jest to zrobić łatwiej i szybciej, więc tracą pół ruchu.
Wiadomo, że w Wojnacji działa to fajniej i m.in. to powoduje, że ją lubię (tzn. realizm w tej kwestii) ^^


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Nie 19:38, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)