Autor |
Wiadomość |
Bambusek
Pacman
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:47, 23 Wrz 2013 |
|
Hmmm, ale to by musiał być bohater albo ktoś zbliżony. Nie wiem, czy Klanom jest takie coś potrzebne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:27, 24 Wrz 2013 |
|
no właśnie jako bohater
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:13, 24 Wrz 2013 |
|
ale to ciągle nie rozwiązuje kwestii jego mechanicznej strony że tka powiem
Chyba, żeby zrobić z tego samoleczący się kawał czołgu wg pomysłu Bambusa.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 16:13, 24 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:21, 24 Wrz 2013 |
|
ja bym go widział jako orka który na początku może przybrać furie 1 ze zwierząt np tygrys i dawało by mu to bonusy np 2 do ataku i zwinny
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wojtek123
4. Łotrzyk
Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 10:01, 26 Lis 2013 |
|
Kiedyś był to jeden z najbardziej żywych wątków tego forum. Czemu ostatnio przycichł (jak zresztą chyba całe forum)?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:53, 27 Lis 2013 |
|
Obecnie naprawdę ciężko już zaproponować coś co ma sens a nie było proponowane lub nie jest już w grze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bonuspl
3. Marynarz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany:
Pią 12:04, 06 Gru 2013 |
|
No na stronie też cicho. Żadnych relacji z turniejów czy coś?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bambusek
Pacman
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:43, 06 Gru 2013 |
|
Bonuspl napisał: |
No na stronie też cicho. Żadnych relacji z turniejów czy coś? |
Tutaj Wojnacja oberwała rykoszetem w zwiazku z problemami klubu dotyczącymi miejsca spotkań. Bez miejscówki nawet nie było gdzie zrobić turnieju w Płocku. Ale już ogarneliśmy i w styczniu coś się wymyśli (teraz to juz za późno, klub wraca do życia od przyszłej soboty, wieć w sumie nieco ponad tydzień przed świetami)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:36, 08 Gru 2013 |
|
Powodów dla których nic się nie dzieje jest kilka:
- Jak Bambusek pisał - Chwilowo jesteśmy w trakcie zmiany miejsca spotkań PKF Elgalh'ai, które stoi za Wojnacją, przez co testy nowości są mocno utrudnione.
- Nowa frakcja jest już mniej więcej w fazie alfa ale wciąż nie ma się w niej czym specjalnie chwalić. Choć jak ktoś jest zainteresowany to przecieków na temat nowości jest już całkiem sporo.
- W kwestii zmian balansujących to spośród informacji, które do nas docierają - tych dotyczących problemów jest coraz mniej. Natomiast tworzenie wersji 1.81 tylko dla lekko zmodyfikowanego Baldura i kilku poprawek stylistycznych mija się raczej z celem.
- Turniejów lokalnych nie ma z powodów wymienionych wyżej. Turniejów konwentowych, nie było natomiast z braku konwentów na które mogliśmy się wybrać. Falkon wypadał niestety zbyt szybko po naszym płockim konwencie i zwyczajnie nie byliśmy w stanie zajmowac się jednocześnie przygotowywaniem własnej imprezy i programu do Lublina - czego bardzo żałujemy bo już drugi rok planujemy się tam wybrać.
W każdym razie w miarę stałym planem turniejowym były zawsze
- luty - Zjava - Warszawa
- marzec - Pyrkon - Poznań
- lipiec - Avangarda - Warszawa (w tym roku zrobiliśmy go zastępczo na Polconie w stolicy)
- wrzesień - Copernicon - Toruń
Oczywiście jesteśmy otwarci i na inne imprezy tego typu jeśli dostaniemy jakąś informację a termin i odległość będą zachęcające.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 22:51, 16 Gru 2013 |
|
Czy jest możliwość by w wersji 2.0 będzie więcej kart tak do 20 w każdej nacji?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 0:30, 17 Gru 2013 |
|
Jak najbardziej - przy czym zakładam, że nie wszystkie obecne karty trafią od razu do 2.0. biorąc pod uwagę kilka nowych założeń odnośnie kart i statystyk.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 0:30, 17 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Voldemos
8. Zwiadowca
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:26, 21 Sty 2014 |
|
Co z nowym bohaterem do orków?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:53, 21 Sty 2014 |
|
Wszystkie koncepcje statystyk wcześniej lub później odpadają póki co.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rospax
6. Włócznik
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:50, 27 Sty 2014 |
|
jeśli chodzi o trolla bohatera, to przychodzą mi takie pomysły (oczywiście nie w wersji łączącej je wszystkie):
- lepsza regeneracja - w ramach umiejętności pasywnej, automatycznie na początku aktywacji 1 rana i 1 PZ albo regeneracja do maxa za wszystkie pa
- 1 pa więcej powoduje, że potrafi 2 x zrobić młyn, w ten sposób otaczająca go grupa, której nie udało się go wyeliminować, ma problem - może ich wszystkich pozabijać,
- rzygnięcie kwasem - krótki atak dystansowy na model + 2 modele stykające się z nim podstawkami, jeśli nie przebije pancerza może zadawać 2 rany w pancerz,
- żrąca posoka/soki trawienne - silne zraniennie (np. przy 6 w teście siły) powoduje ochlapanie atakującego i atak lub test siły przeciwko niemu,
- możliwość pochwycenia i rzucenia modelem w inny model
może coś z tego uda się wykorzystać
a z innej beczki: są już po dwie frakcje elfów, krasnoludów i goblinów, nie myśleliście o wprowadzeniu szczuraków, zwierzoludzi, jaszczuroludzi? z dostępnością modeli nie powinno być problemu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:10, 27 Sty 2014 |
|
no z tą dostępnością modeli to nie byłoby tak łatwo znowu - wszystkie 3 frakcje występują tylko w WFB a póki co staraliśmy się trzymać ras mających przynajmniej trzech 'producentów'.
Co do trolla
- regeneracja byłaby w sumie wykonalna
- podwójny młyn byłby za mocny - nawet zwykły troll robi złe rzeczy temu co go otoczyło a nie dało rady zabić
- bardziej jak atak bezpośredni to brzmi bo Wyverna to już nie ma co z niego robić choć to chyba bardzie motyw dla jakiejś bestii mimo wszysko.
- Pochwycenie i rzut ma Pradawmy Strażnik Elfów i ta umiejętność zawsze u niego leżała odłogiem choć tam przy zaledwie 3pa to nie było się co dziwić. Przy czym takie ataki nabierają mocy głownie w scenariuszach gdzie wyrzucając przeciwnika w/poza istotny obszar można mu naprawdę napaskudzić. W każdym razie też wykonalne.
Większość rozpatrywanych kandydatów miała coś takiego jak pochwycenie...
zresztą on już nawet Fluf miał napisany to mogę wrzucić:
[link widoczny dla zalogowanych]
przy czym sam rozumiesz czemu z nim problem był ;D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|