Autor |
Wiadomość |
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:44, 21 Wrz 2011 |
|
ale takie sa koszty ograniczania losowości.
w Konfrontacji na rzucie 6/6 na 2k6 zabijałeś niemal każdy model.
jednostka za 6-14 punktów mogła jednym fartownym testem siły zabić bohatera/potwora za 150+
Co prawda walki wyglądały tam zupełnie inaczej bo kolejnośc ciosów opierała się na inicjatywie a dochodziła jeszcze aktywna możliwość bronienia się przed trafieniem ale mozliwość zabicia na raz istniała tak wręcz jak i strzałem z łuku ( a łucznicy też się od 14 czy tam 16 punktów zaczynali.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
kcpr
13. Miecznik
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Śro 22:32, 21 Wrz 2011 |
|
Podejrzewam, że to wszystko testowaliście, ale myślę, że nawet obniżenie tego progu z 12 na 10 by swoje dało. Tak czy siak naprawdę rzadko zdarza się, aby przebić pancerz jednostki nawet o te 10 (ba - nawet 8 to dużo).
No chyba, że ja jakoś źle interpretuje zasady, ale śmiem wątpić.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Śro 22:33, 21 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 1:55, 22 Wrz 2011 |
|
była taka propozycja od Dabiego swego czasu właśnie z 10'ką (bo niby nawet by się liczyło łatwiej - choc tylko w teorii o czym niżej) ale zauważ że już teraz ciężka broń Marcusa zabiera kolejny Pz na 8 a inne tego typu skille działają na 7. Za mała różnica i za duża losowość się robi.
Poza tym obecne jest o tyle wygodnie, że "próg" tej zasady jest idealnie wtedy jak Atak = Obronie , Siła = Pancerzowi. Jeśli Atak/Siła<Obrony/Pancerza to liczysz tylko czy trafiłeś a jeśli =< to wtedy trafienie masz na wszystkim z wyjątkiem 1/1 a liczysz tylko dla 'krytyka'.
Mówię - nie chcemy zrobić Konfrowych krytyków gdzie jest 3% na autokilla.
Moim zdaniem wystarczy, że daliśmy automatyczny sukces na 6/6.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kcpr
13. Miecznik
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Czw 16:54, 22 Wrz 2011 |
|
Ale przecież prawie nigdy pancerz nie jest równy sile, ani atak obronie.
Zawsze praktycznie obrona i pancerz są wartościami większymi - wiadomo dlaczego (żeby nie było niedomówień: do siły i ataku dodaje się 2k6, a do obrony i pancerza nie).
Dragon_Warrior napisał: |
była taka propozycja od Dabiego swego czasu właśnie z 10'ką (bo niby nawet by się liczyło łatwiej - choc tylko w teorii o czym niżej) ale zauważ że już teraz ciężka broń Marcusa zabiera kolejny Pz na 8 a inne tego typu skille działają na 7. Za mała różnica i za duża losowość się robi. |
A może lepiej osłabić Markusa i zmniejszyć próg po prostu?
Jakby nie patrzeć po prostu szkoda tego, że w ogóle szansa na krytyka zdarza się mega rzadko, już nie mówiąc o nich samych.
A osobiście uważam, że motyw trafień krytycznych może być ciekawą opcją taktyczną.
Przemyślcie jeszcze po prostu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:53, 22 Wrz 2011 |
|
e tam - krytyki właśnie są anty-taktyczne
zresztą opisywałem Ci jak to w Konfrze wyglądało i mało kto te krytyki lubił
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kcpr
13. Miecznik
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 17:20, 23 Wrz 2011 |
|
Dragon_Warrior napisał: |
e tam - krytyki właśnie są anty-taktyczne
|
Powiedz to jakimś zabójcom, tudzież łotrzykom
Oni na tym bazują i fajnie by było, gdyby i tutaj była taka możliwość.
Jeśli już zdjęcie kolejnego PZ to za dużo, to przynajmniej dałbym jakąś opcję na krytyka zadającego kolejną ranę.
-----
w ogóle ciekawa by była jakaś jednostka, która zasadniczo jest słaba, ale potrafi zniszczyć kolesiowi porządnie pancerz - tudzież zwiększyć sobie siłę (przeciwko niemu, albo ogólnie) - , tak, że przez ileś tam ataków niby nic nie robi, a potem łupnie raz i wykańcza do zera.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Pią 17:45, 23 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:01, 23 Wrz 2011 |
|
Cytat: |
w ogóle ciekawa by była jakaś jednostka, która zasadniczo jest słaba, ale potrafi zniszczyć kolesiowi porządnie pancerz - tudzież zwiększyć sobie siłę (przeciwko niemu, albo ogólnie) - , tak, że przez ileś tam ataków niby nic nie robi, a potem łupnie raz i wykańcza do zera. |
[link widoczny dla zalogowanych]
Cytat: |
Powiedz to jakimś zabójcom, tudzież łotrzykom Wink
Oni na tym bazują i fajnie by było, gdyby i tutaj była taka możliwość. |
[link widoczny dla zalogowanych]
problem jest tutaj taki, że jak widać takie modele sporo kosztują... a to samo tylko słabiej ?
[link widoczny dla zalogowanych]
można by to niby obejść dodatkowymi znacznikami... tylko rozpiska na 10 takich goblinach gdzie każdy dokłada przeciwnikowi po 2-3 znaczniki to byłaby masakra
bo niby nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zrobić goblina z umiejętnością :
"2pa - przeciwnik w kontakcie otrzymuje -1 Obrony i -1 pancerza na czas kolejnego otrzymanego ciosu. "
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kcpr
13. Miecznik
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 23:21, 23 Wrz 2011 |
|
Ale sam widzisz - 3 jednostki, którymi ewentualnie można coś takiego robić na 9 frakcji...
W każdej armii powinno być coś takiego moim zdaniem (albo prawie wszystkich).
Poza tym wyczaiłem teraz błąd na karcie Furii. "(wykonywany JEST JEST wyłącznie test ataku)"
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Pią 23:22, 23 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:42, 26 Sie 2013 |
|
Może dodać tarczakom umiejętność, dzięki której sojusznicy mogliby strzelać zza nich bez żadnych utrudnień?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:18, 26 Sie 2013 |
|
niby fajna opcja ale technicznie podbiłaby łuczakom Pz z 1 do 3 a już obecnie są najtańszymi strzelcami w grze na 350+ punktów wystawienie trzech jest całkiem osiągalne.
Z drugiej strony dodanie częściowej ochrony przed ostrzałem jednostkom w kontakcie z Tarczakiem byłoby chyba wystarczające.
Sęk w tym, że przy obecnym koszcie trzeba by im coś zabrać za taki dodatek.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:24, 26 Sie 2013 |
|
Może tak: jedna jednostka w kontakcie z tarczakiem ma +2 pancerza przeciw strzeleckim, albo on albo łuczak.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:19, 26 Sie 2013 |
|
ale to dalej coś by mu trzeba osłabić
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mjolnir
11. Knecht
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 18:29, 27 Sie 2013 |
|
Atak tarczaka? Albo celność miałaby jednak symboliczne -1 , albo trzebaby to podtrzymywać pa tarczaka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:31, 27 Sie 2013 |
|
w sumie za 2pa ... tylko musiałoby działać na wszystkie modele w kontakcie z tarczakiem do kolejnej aktywacji - bo jak na jeden to musiałby byc z nim w kontakcie już w chwili odpalania zdolności co by mocno utrudniało uzycie... choć w sumie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|