Forum www.wojnacja.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Przedmioty, czary i dodatki frakcyjne. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Chińczyk
3. Marynarz


Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 27 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:27, 10 Kwi 2011 Powrót do góry

Mi tam wisi na jakich gra mój przeciwnik czy na jakich ja gram. Chociaż wydaje mi się że okrągłe byłyby lepsze bo jak kwadratowe ustawi się w klocek to wygląda to jak regiment do battla, o czym wspominałem na turnieju i co można zobaczyć na moich zdjęciach, a takie klockowate formacje chyba nie pasują do starć kliku osobowych armii.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman
Pacman


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:40, 10 Kwi 2011 Powrót do góry

Tylko ja grałem klockowo i wynikało to z konieczności trzymania Zombie i szkieletów w 10 cm od Revenanta. Okrągłe by tu wiele nie zmieniły. Gdybym miał Włodarza albo grał bez modeli wymagających kontroli to by klocka nie było Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 17:31, 10 Kwi 2011 Powrót do góry

Bambusek napisał:

Z przeniesieniem może być ten problem, że ten typ forum nie pozwala na zabranie postów z jednego tematu i wrzucenie w inny już istniejący. Trzeba cały nowy zakładać...

Nawet jeśli to i tak lepiej zrobić nowy temat, niż żeby tu był totalny offtop - takie moje zdanie Wink

Od 4 posta na 5 stronie bym przerzucił choćby do tematu:
Pytania i Zasady->Walka z kilkoma przeciwnikami
-----
Cytat:
Orki:

Orki to wyglądają mniej więcej tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Razz
A to to są 'Orkowie' z tego co mi wiadomo Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Czw 18:49, 21 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:33, 05 Cze 2011 Powrót do góry

Imperium:
Cesarska Pieczęć - koszt 6 - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym otrzymuje +1 do zmysłów.
Masywna broń - koszt 3 - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym otrzymuje -1 Ataku i +1 Siły.
Pierścień Chwały - koszt 8 - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym może raz na grę przerzucić dowolny test Siły. Powtarzany jest cały test.
Solidna Zbroja - koszt 6 - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym. Model może raz na grę odrzucić ranę w pancerz wydając na to 2pa.


Kupcy:
Pistolet Skałkowy - koszt 14 - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym otrzymuje następujące umiejętności :
Strzał 3pa celność -1+K6, Siła 6
Nabicie pistoletu 4pa.
Egzotyczne Zwierze - koszt 12 - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym otrzymuje następującą umiejętność:
Bierz Go! 1pa - Wybrany wrogi model w 20 cm o zmysłach mniejszych niż 5 otrzymuje modyfikator -1 Atak, Obrony LUB Zmysłów do końca swojej kolejnej aktywacji. Raz na turę, wybór rany należy do właściciela zwierzęcia. (Nie kumuluje się)
Eliksir szybkości - koszt 10 (5) - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym otrzymuje następującą jednorazową umiejętność:
Wypicie Eliksiru 1pa - Jednostka otrzymuje bonus +2cm do ruchu (+4 do szarży, +4 do biegu) do końca swojej kolejnej aktywacji.
(użycie mikstury nie przerywa ukrycia)
Eliksir szybkości może zostać wykupione po koszcie oznaczonym () jeżeli w rozpisce znajduje się Alchemik.
Wilk Morski - koszt 4 - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym. W trakcie walki wręcz testy Ataku i Siły skierowane przeciw modelowi z tą umiejętnością traktują wynik 6/6 jak 1/1 i oznaczają automatyczną porażkę.


Krasnoludy:
Mocna Gorzałka - koszt 4 - Dowolna jednostka otrzymuje następującą jednorazową umiejętność:
Osuszenie butelki 2pa - Krasnolud odrzuca wybraną ranę (nie odzyskuje Pz) otrzymując w zamian ranę w obronę.
Cichobiegi - koszt 8 - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym. Zasięg Szarży +1cm.
Runa Walki - koszt 10+ Siła modelu (10) - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym. Jeżeli w trakcie testu Ataku lub Siły Jednostka wyrzuci 5 na jednej lub obu kościach - test jest uważany za automatyczny sukces. Dotyczy tylko walki wręcz.
Runa Odpychania Strzał - koszt 12 (7) - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym. Trudność trafienia z dystansu jest większa o 1
Runa Walki i Odpychania Strzał mogą zostać wykupione po koszcie oznaczonym () jeżeli w rozpisce znajduje się Kunkka.

Elfy
Ludzki Łuk koszt 3
Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym.
+1 Siły do wszystkich ataków strzeleckich. Podczas testów celności wynik
2 (na jednej lub obu kościach) jest automatyczną porażką.
czar - Ciernie koszt 6.
2pa, Trudność 7. Mag wykonuje standardowy Cios (bieżące Atak/Siła modelu) w przeciwnika oddalonego do 20 cm od siebie.
Amulet Krwil koszt 8
Jeżeli model jest celem testu siły, którego źródłem był sojuszniczy model (efekt czaru, atak, eksplozja) może każdorazowo przerzucić pierwszy wynik.
Siła Dębu koszt 10
Animus lub Silva otrzymują +1 Akcję +2 Siły +2 Pancerza.



Bękarty:

Stal z Helheim - koszt 6 - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym może raz na turę (po udanym teście siły) przerzucić pierwszą ranę jaką zada przeciwnikowi w walce wręcz.
Czar - Strach - koszt 6.
3pa, Trudność: 6. Celem jest sojuszniczy model w 20 cm. Do końca swojej kolejnej aktywacji może on być atakowany w walce wręcz wyłącznie przez modele o zmysłach 3 lub większych.
Czar - Klątwa - koszt 10.
2pa, Trudność: 7. Zasięg 20 cm. Przeciwnik otrzymuje modyfikator -1 Ataku, Siły, Obrony i Pancerza do końca swojej kolejnej aktywacji. (kumuluje się)
Eksplodująca Czaszka - koszt 10 - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym może raz w ciągu gry wykorzystać poniższą umiejętność :
Rzut Czaszką 3pa celność -2+K6, Siła 3.
Udany test celności stale zmniejsza zmysły celu o 1.


Orki:
Dopasowany Pancerz - koszt = (Obrona Modelu) - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym otrzymuje +1 Obrony.
Szamański Wywar - koszt 6 (Troll 1Cool - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym otrzymuje następującą jednorazową umiejętność:
Łyk Wywaru 0pa - Ork otrzymuje dodatkową Akcję w swojej kolejnej aktywacji oraz stały modyfikator -1 do Zmysłów.
Amulet Przodków - Dowolny Ork - 20 ap
Użycie amuletu można zadeklarować raz na grę, w trakcie testu zmysłów na początku tury. Test kończy się automatycznym sukcesem, jednak zwycięzca musi aktywować się pierwszy kartą, na której model posiadał ten przedmiot.
Ulubiony Wróg - koszt 4 - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym. Przed grą wybierz jeden (wspólny dla wszystkich sojuszniczych modeli z tą umiejętnością) typ jednostki przeciwnika (np Poboorowy). Ataki wykonywane przeciw każdemu takiemu modelowi otrzymują modyfikatory +1 Ataku.


Rycerstwo:
Rodowa Broń koszt 6
Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym otrzymuje bonus +1 Ataku
Święcona Zbroja koszt = (Pancerz Modelu)
Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym otrzymuje +1 Pancerza.
Doświadczony koszt 10
Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym i nie posiadająca umiejętności Weteran. Jeżeli w trakcie testu Ataku lub Siły Jednostka wyrzuci 6 na jednej lub obu kościach - test jest uważany za automatyczny sukces. Dotyczy tylko walki wręcz.
Silniejsza Motywacja koszt 6
Dowolna jednostka może raz na grę podbić o 1 wynik dowolnego rzutu kością.



Władcy

Totem koszt 5
Zasięg umiejętności Władca Bestii zostaje zwiększony o 5 cm.
Wyczulone Zmysły koszt 5
Dowolna Bestia zyskuje wartość zmysłów równą swojemu Pana, tak długo jak pozostaje w zasięgu jego umiejętności Władca Bestii.
Trofea koszt 10
Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym obniża o 1 Obronę każdego przeciwnika, z którym jest w zwarciu.
Kolczasta Obroża - koszt 5 - Ogar dostaje +1 Pancerza. Dodatkowo ignoruje on cechę Instynkt Przetrwania i może być wystawiany bez Władcy Bestii.
lub dać za 10 ap i dodać opcje dodatkowego ataku czy coś


Siostry
Honorowy Pojedynek koszt 5
Jeżeli model z tą umiejętnością zabije przeciwnika o koszcie większym niż własny, to może on odzyskać 1pż lub odrzucić wybraną ranę. Pokonana jednostka nie może być ani powalona ani znajdować się w zwarciu z innym sojuszniczym modelem.
Zakonny Oręż koszt 5
Chłop lub Awanturnik otrzymuje +1 Ataku i +1 Siły.
Zemsta Bogini koszt 15
Przeciwnik który zabije jednostkę z tą umiejętnością w walce wręcz otrzymuje od niej jeden standardowy Atak. Modyfikatory z ran, w tym tej śmiertelnej, są normalnie rozpatrywane.
Właściwa Siostra koszt 2
Umiejętność tą można wykupić każdej Łowczyni Magów lub Bestii. Przed fazą rozstawienia gracz będzie mógł zdecydować czy wykorzystuje dla niej profil Łowczyni Magów czy Łowczyni Bestii.



jakieś uwagi ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pon 22:00, 06 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 16:07, 06 Cze 2011 Powrót do góry

Zakładając, że wszystko pod względem wyważenia zostało przez Was przemyślane, to nie mam żadnych uwag chyba Wink Wszystko jest ok.

Zastanawiały mnie tylko przedmioty, które dodają coś kosztem czegoś, ale nie ma co się rozwodzić, bo wiem, iż na pewno nie jest to przypadek Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Pon 16:07, 06 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:55, 06 Cze 2011 Powrót do góry

Cytat:
Zastanawiały mnie tylko przedmioty, które dodają coś kosztem czegoś, ale nie ma co się rozwodzić, bo wiem, iż na pewno nie jest to przypadek Wink

to są przedmioty które zwyczajnie miały być tanie - bo taki koszt punktowy pasował do kilku przykładowych rozpisek jakie zrobiliśmy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 11:08, 07 Cze 2011 Powrót do góry

Rozumiem w sumie.
Miałem na myśli tylko to czy w danej frakcji są jednostki, którym taka zamiana (zwiększenie cechy kosztem innej) rzeczywiście się choć minimalnie opłaca.
Zakłacam, że tak, bo inaczej nie miałoby to sensu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman
Pacman


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:26, 07 Cze 2011 Powrót do góry

U Imperium ma to sens, gdyż zawsze możesz użyć Chorążego i zniwelować karę albo dodatkowo podbić bonus. Turniejowo powinno być bardzo fajne.

Miecznik z tym + chorąży i masz jednostkę 7/6 + Ciężka broń lub 6/7 + Cieżka broń. Spora szansa na zabijanie Marynarzy jednym ciosem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Wto 21:32, 07 Cze 2011, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:42, 08 Cze 2011 Powrót do góry

no zasadniczo imperium grajac przeciw innemu imperium na przykład - będzie w stanie wykorzystać ciężką broń niemal na każym modelu. Sęk tylko w tym, żeby turniejowo nie przesadzić bo nagle byle elf, knecht nie mówiąc już nawet o panienkach - będą mieli obronę nie dającą się nijak sforsować.

Tak więc w tym wypadku jest to opcja dodania sobie niejako odrobinę twardszej kontry ma modele pancerne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 1:22, 16 Cze 2011 Powrót do góry

Image
Pasuje taki prosty wygląd kart z przedmiotami ?

Nazwa Frakcji
Przedmioty i opisy z prostymi obrazkami
+ dodatkowo flufowy opis frakcji


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 10:32, 16 Cze 2011 Powrót do góry

Jest fajnie Smile
Dwa pomysły:
- Spróbuj zapodać na pieczęć i buławę czarno-biały efekt, albo jakiś filtr może, żeby wyglądało to jak szkic. W aktualnym wydaniu mniej mi się podoba szczerze mówiąc (pierścień i pancerz o wiele bardziej).
- A gdyby dodać jedno/dwu zdaniowy opis przy każdym z przedmiotów? Np. 'Tej broni zwykły używać oddziały z Riventropf. Twardzi, silni wojownicy, zdolni jednym uderzeniem unieszkodliwić odzianego w pełną, płytową zbroję rycerza, łamiąc mu przy tym większość żeber.'

A tak bardziej jeśli chodzi o układ (pewnie już próbowałeś, ale) - spróbuj może ustawić obrazki w jednej linii, nawet tak, żeby część zachodziła pod tekst. Można by też przynajmniej niektóre powiększyć - np. zbroję i buławę.

Ogólnie mi się podoba Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Czw 10:33, 16 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:33, 16 Cze 2011 Powrót do góry

z opisani przedmiotów myślałem ale zauważ, że imperium na najmniej skomplikowane przedmioty. Innym opis będzie zajmował sporo więcej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 12:55, 17 Cze 2011 Powrót do góry

Chyba, żeby zrezygnować z opisu frakcji na rzecz opisu przedmiotów.
Nie wiem czy to dobry pomysł, ale jakiś jest.
Ewentualnie zawsze w opisach poszczególnych przedmiotów można dodać jakieś małe info o samej frakcji - podobnie jak to ma miejsce z opisami jednostek.

Przy okazji jedno pytanie: czy czar Ciernie można wykupić każdej jednostce, czy tylko tym posiadającym Moc? Jeśli każdej to to się trochę fluff'owo mija z celem...

Co myślicie o tym, żeby zamiast 'Silniejsza Motywacja' - w Rycerstwie - był 'Wypoczynek przed walką'? Jakoś tak średnio mi się kojarzy kupowanie motywacji ^^


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Pią 13:23, 17 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:55, 17 Cze 2011 Powrót do góry

Przy wykupowaniu czarów będzie zapis - że wymagają Mocy na karcie jednostki.

Cytat:
Co myślicie o tym, żeby zamiast 'Silniejsza Motywacja' - w Rycerstwie - był 'Wypoczynek przed walką'? Jakoś tak średnio mi się kojarzy kupowanie motywacji ^^

słowo kupowanie motywacji jest tutaj kluczowe ;]

"Knechcie Eryku, synu Marka wykonaj to zadanie a z mocy nadanej rycerstwu przez dawnych władców, nadamy Ci tytuł szlachecki oraz nadamy ziemię."


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pią 22:58, 17 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 13:21, 18 Cze 2011 Powrót do góry

Ok, rozumiem ^^

I właśnie takie opisy maksymalnie dodają klimatu i tłumaczą część rzeczy. Pokazałeś właśnie, że są ona praktycznie obowiązkowe Wink
Nawet jeśli nie przy każdym przedmiocie, to przynajmniej części. O tyle, o ile przy Wygodnym Pancerzu wiadomo o co chodzi, to przy np. Pieczęci Imperium, taki klimatyczny cytat/opis może być kluczowy. Tak samo np. przydałyby się odpowiedzi na pytania typu 'na co elfom ludzkie łuki?'.

Swoją drogą - co z konceptem wykupienia każdej jednostce, w każdej frakcji 'wypoczynku przed walką'? Pisaliśmy o tym wcześniej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Sob 13:23, 18 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)