|
|
Autor |
Wiadomość |
Chińczyk
3. Marynarz
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 10:27, 10 Kwi 2011 |
|
Mi tam wisi na jakich gra mój przeciwnik czy na jakich ja gram. Chociaż wydaje mi się że okrągłe byłyby lepsze bo jak kwadratowe ustawi się w klocek to wygląda to jak regiment do battla, o czym wspominałem na turnieju i co można zobaczyć na moich zdjęciach, a takie klockowate formacje chyba nie pasują do starć kliku osobowych armii.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Bambusek
Pacman
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 10:40, 10 Kwi 2011 |
|
Tylko ja grałem klockowo i wynikało to z konieczności trzymania Zombie i szkieletów w 10 cm od Revenanta. Okrągłe by tu wiele nie zmieniły. Gdybym miał Włodarza albo grał bez modeli wymagających kontroli to by klocka nie było
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kcpr
13. Miecznik
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Nie 17:31, 10 Kwi 2011 |
|
Bambusek napisał: |
Z przeniesieniem może być ten problem, że ten typ forum nie pozwala na zabranie postów z jednego tematu i wrzucenie w inny już istniejący. Trzeba cały nowy zakładać... |
Nawet jeśli to i tak lepiej zrobić nowy temat, niż żeby tu był totalny offtop - takie moje zdanie
Od 4 posta na 5 stronie bym przerzucił choćby do tematu:
Pytania i Zasady->Walka z kilkoma przeciwnikami
-----
Orki to wyglądają mniej więcej tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
A to to są 'Orkowie' z tego co mi wiadomo
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Czw 18:49, 21 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 23:33, 05 Cze 2011 |
|
Imperium:
Cesarska Pieczęć - koszt 6 - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym otrzymuje +1 do zmysłów.
Masywna broń - koszt 3 - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym otrzymuje -1 Ataku i +1 Siły.
Pierścień Chwały - koszt 8 - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym może raz na grę przerzucić dowolny test Siły. Powtarzany jest cały test.
Solidna Zbroja - koszt 6 - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym. Model może raz na grę odrzucić ranę w pancerz wydając na to 2pa.
Kupcy:
Pistolet Skałkowy - koszt 14 - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym otrzymuje następujące umiejętności :
Strzał 3pa celność -1+K6, Siła 6
Nabicie pistoletu 4pa.
Egzotyczne Zwierze - koszt 12 - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym otrzymuje następującą umiejętność:
Bierz Go! 1pa - Wybrany wrogi model w 20 cm o zmysłach mniejszych niż 5 otrzymuje modyfikator -1 Atak, Obrony LUB Zmysłów do końca swojej kolejnej aktywacji. Raz na turę, wybór rany należy do właściciela zwierzęcia. (Nie kumuluje się)
Eliksir szybkości - koszt 10 (5) - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym otrzymuje następującą jednorazową umiejętność:
Wypicie Eliksiru 1pa - Jednostka otrzymuje bonus +2cm do ruchu (+4 do szarży, +4 do biegu) do końca swojej kolejnej aktywacji.
(użycie mikstury nie przerywa ukrycia)
Eliksir szybkości może zostać wykupione po koszcie oznaczonym () jeżeli w rozpisce znajduje się Alchemik.
Wilk Morski - koszt 4 - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym. W trakcie walki wręcz testy Ataku i Siły skierowane przeciw modelowi z tą umiejętnością traktują wynik 6/6 jak 1/1 i oznaczają automatyczną porażkę.
Krasnoludy:
Mocna Gorzałka - koszt 4 - Dowolna jednostka otrzymuje następującą jednorazową umiejętność:
Osuszenie butelki 2pa - Krasnolud odrzuca wybraną ranę (nie odzyskuje Pz) otrzymując w zamian ranę w obronę.
Cichobiegi - koszt 8 - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym. Zasięg Szarży +1cm.
Runa Walki - koszt 10+ Siła modelu (10) - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym. Jeżeli w trakcie testu Ataku lub Siły Jednostka wyrzuci 5 na jednej lub obu kościach - test jest uważany za automatyczny sukces. Dotyczy tylko walki wręcz.
Runa Odpychania Strzał - koszt 12 (7) - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym. Trudność trafienia z dystansu jest większa o 1
Runa Walki i Odpychania Strzał mogą zostać wykupione po koszcie oznaczonym () jeżeli w rozpisce znajduje się Kunkka.
Elfy
Ludzki Łuk koszt 3
Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym.
+1 Siły do wszystkich ataków strzeleckich. Podczas testów celności wynik
2 (na jednej lub obu kościach) jest automatyczną porażką.
czar - Ciernie koszt 6.
2pa, Trudność 7. Mag wykonuje standardowy Cios (bieżące Atak/Siła modelu) w przeciwnika oddalonego do 20 cm od siebie.
Amulet Krwil koszt 8
Jeżeli model jest celem testu siły, którego źródłem był sojuszniczy model (efekt czaru, atak, eksplozja) może każdorazowo przerzucić pierwszy wynik.
Siła Dębu koszt 10
Animus lub Silva otrzymują +1 Akcję +2 Siły +2 Pancerza.
Bękarty:
Stal z Helheim - koszt 6 - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym może raz na turę (po udanym teście siły) przerzucić pierwszą ranę jaką zada przeciwnikowi w walce wręcz.
Czar - Strach - koszt 6.
3pa, Trudność: 6. Celem jest sojuszniczy model w 20 cm. Do końca swojej kolejnej aktywacji może on być atakowany w walce wręcz wyłącznie przez modele o zmysłach 3 lub większych.
Czar - Klątwa - koszt 10.
2pa, Trudność: 7. Zasięg 20 cm. Przeciwnik otrzymuje modyfikator -1 Ataku, Siły, Obrony i Pancerza do końca swojej kolejnej aktywacji. (kumuluje się)
Eksplodująca Czaszka - koszt 10 - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym może raz w ciągu gry wykorzystać poniższą umiejętność :
Rzut Czaszką 3pa celność -2+K6, Siła 3.
Udany test celności stale zmniejsza zmysły celu o 1.
Orki:
Dopasowany Pancerz - koszt = (Obrona Modelu) - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym otrzymuje +1 Obrony.
Szamański Wywar - koszt 6 (Troll 1 - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym otrzymuje następującą jednorazową umiejętność:
Łyk Wywaru 0pa - Ork otrzymuje dodatkową Akcję w swojej kolejnej aktywacji oraz stały modyfikator -1 do Zmysłów.
Amulet Przodków - Dowolny Ork - 20 ap
Użycie amuletu można zadeklarować raz na grę, w trakcie testu zmysłów na początku tury. Test kończy się automatycznym sukcesem, jednak zwycięzca musi aktywować się pierwszy kartą, na której model posiadał ten przedmiot.
Ulubiony Wróg - koszt 4 - Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym. Przed grą wybierz jeden (wspólny dla wszystkich sojuszniczych modeli z tą umiejętnością) typ jednostki przeciwnika (np Poboorowy). Ataki wykonywane przeciw każdemu takiemu modelowi otrzymują modyfikatory +1 Ataku.
Rycerstwo:
Rodowa Broń koszt 6
Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym otrzymuje bonus +1 Ataku
Święcona Zbroja koszt = (Pancerz Modelu)
Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym otrzymuje +1 Pancerza.
Doświadczony koszt 10
Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym i nie posiadająca umiejętności Weteran. Jeżeli w trakcie testu Ataku lub Siły Jednostka wyrzuci 6 na jednej lub obu kościach - test jest uważany za automatyczny sukces. Dotyczy tylko walki wręcz.
Silniejsza Motywacja koszt 6
Dowolna jednostka może raz na grę podbić o 1 wynik dowolnego rzutu kością.
Władcy
Totem koszt 5
Zasięg umiejętności Władca Bestii zostaje zwiększony o 5 cm.
Wyczulone Zmysły koszt 5
Dowolna Bestia zyskuje wartość zmysłów równą swojemu Pana, tak długo jak pozostaje w zasięgu jego umiejętności Władca Bestii.
Trofea koszt 10
Dowolna jednostka nie będąca bohaterem imiennym obniża o 1 Obronę każdego przeciwnika, z którym jest w zwarciu.
Kolczasta Obroża - koszt 5 - Ogar dostaje +1 Pancerza. Dodatkowo ignoruje on cechę Instynkt Przetrwania i może być wystawiany bez Władcy Bestii.
lub dać za 10 ap i dodać opcje dodatkowego ataku czy coś
Siostry
Honorowy Pojedynek koszt 5
Jeżeli model z tą umiejętnością zabije przeciwnika o koszcie większym niż własny, to może on odzyskać 1pż lub odrzucić wybraną ranę. Pokonana jednostka nie może być ani powalona ani znajdować się w zwarciu z innym sojuszniczym modelem.
Zakonny Oręż koszt 5
Chłop lub Awanturnik otrzymuje +1 Ataku i +1 Siły.
Zemsta Bogini koszt 15
Przeciwnik który zabije jednostkę z tą umiejętnością w walce wręcz otrzymuje od niej jeden standardowy Atak. Modyfikatory z ran, w tym tej śmiertelnej, są normalnie rozpatrywane.
Właściwa Siostra koszt 2
Umiejętność tą można wykupić każdej Łowczyni Magów lub Bestii. Przed fazą rozstawienia gracz będzie mógł zdecydować czy wykorzystuje dla niej profil Łowczyni Magów czy Łowczyni Bestii.
jakieś uwagi ?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pon 22:00, 06 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
kcpr
13. Miecznik
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pon 16:07, 06 Cze 2011 |
|
Zakładając, że wszystko pod względem wyważenia zostało przez Was przemyślane, to nie mam żadnych uwag chyba Wszystko jest ok.
Zastanawiały mnie tylko przedmioty, które dodają coś kosztem czegoś, ale nie ma co się rozwodzić, bo wiem, iż na pewno nie jest to przypadek
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Pon 16:07, 06 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:55, 06 Cze 2011 |
|
Cytat: |
Zastanawiały mnie tylko przedmioty, które dodają coś kosztem czegoś, ale nie ma co się rozwodzić, bo wiem, iż na pewno nie jest to przypadek Wink |
to są przedmioty które zwyczajnie miały być tanie - bo taki koszt punktowy pasował do kilku przykładowych rozpisek jakie zrobiliśmy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kcpr
13. Miecznik
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 11:08, 07 Cze 2011 |
|
Rozumiem w sumie.
Miałem na myśli tylko to czy w danej frakcji są jednostki, którym taka zamiana (zwiększenie cechy kosztem innej) rzeczywiście się choć minimalnie opłaca.
Zakłacam, że tak, bo inaczej nie miałoby to sensu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bambusek
Pacman
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:26, 07 Cze 2011 |
|
U Imperium ma to sens, gdyż zawsze możesz użyć Chorążego i zniwelować karę albo dodatkowo podbić bonus. Turniejowo powinno być bardzo fajne.
Miecznik z tym + chorąży i masz jednostkę 7/6 + Ciężka broń lub 6/7 + Cieżka broń. Spora szansa na zabijanie Marynarzy jednym ciosem.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Wto 21:32, 07 Cze 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:42, 08 Cze 2011 |
|
no zasadniczo imperium grajac przeciw innemu imperium na przykład - będzie w stanie wykorzystać ciężką broń niemal na każym modelu. Sęk tylko w tym, żeby turniejowo nie przesadzić bo nagle byle elf, knecht nie mówiąc już nawet o panienkach - będą mieli obronę nie dającą się nijak sforsować.
Tak więc w tym wypadku jest to opcja dodania sobie niejako odrobinę twardszej kontry ma modele pancerne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 1:22, 16 Cze 2011 |
|
Pasuje taki prosty wygląd kart z przedmiotami ?
Nazwa Frakcji
Przedmioty i opisy z prostymi obrazkami
+ dodatkowo flufowy opis frakcji
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kcpr
13. Miecznik
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Czw 10:32, 16 Cze 2011 |
|
Jest fajnie
Dwa pomysły:
- Spróbuj zapodać na pieczęć i buławę czarno-biały efekt, albo jakiś filtr może, żeby wyglądało to jak szkic. W aktualnym wydaniu mniej mi się podoba szczerze mówiąc (pierścień i pancerz o wiele bardziej).
- A gdyby dodać jedno/dwu zdaniowy opis przy każdym z przedmiotów? Np. 'Tej broni zwykły używać oddziały z Riventropf. Twardzi, silni wojownicy, zdolni jednym uderzeniem unieszkodliwić odzianego w pełną, płytową zbroję rycerza, łamiąc mu przy tym większość żeber.'
A tak bardziej jeśli chodzi o układ (pewnie już próbowałeś, ale) - spróbuj może ustawić obrazki w jednej linii, nawet tak, żeby część zachodziła pod tekst. Można by też przynajmniej niektóre powiększyć - np. zbroję i buławę.
Ogólnie mi się podoba
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Czw 10:33, 16 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 21:33, 16 Cze 2011 |
|
z opisani przedmiotów myślałem ale zauważ, że imperium na najmniej skomplikowane przedmioty. Innym opis będzie zajmował sporo więcej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kcpr
13. Miecznik
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 12:55, 17 Cze 2011 |
|
Chyba, żeby zrezygnować z opisu frakcji na rzecz opisu przedmiotów.
Nie wiem czy to dobry pomysł, ale jakiś jest.
Ewentualnie zawsze w opisach poszczególnych przedmiotów można dodać jakieś małe info o samej frakcji - podobnie jak to ma miejsce z opisami jednostek.
Przy okazji jedno pytanie: czy czar Ciernie można wykupić każdej jednostce, czy tylko tym posiadającym Moc? Jeśli każdej to to się trochę fluff'owo mija z celem...
Co myślicie o tym, żeby zamiast 'Silniejsza Motywacja' - w Rycerstwie - był 'Wypoczynek przed walką'? Jakoś tak średnio mi się kojarzy kupowanie motywacji ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Pią 13:23, 17 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 22:55, 17 Cze 2011 |
|
Przy wykupowaniu czarów będzie zapis - że wymagają Mocy na karcie jednostki.
Cytat: |
Co myślicie o tym, żeby zamiast 'Silniejsza Motywacja' - w Rycerstwie - był 'Wypoczynek przed walką'? Jakoś tak średnio mi się kojarzy kupowanie motywacji ^^ |
słowo kupowanie motywacji jest tutaj kluczowe ;]
"Knechcie Eryku, synu Marka wykonaj to zadanie a z mocy nadanej rycerstwu przez dawnych władców, nadamy Ci tytuł szlachecki oraz nadamy ziemię."
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pią 22:58, 17 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
kcpr
13. Miecznik
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 13:21, 18 Cze 2011 |
|
Ok, rozumiem ^^
I właśnie takie opisy maksymalnie dodają klimatu i tłumaczą część rzeczy. Pokazałeś właśnie, że są ona praktycznie obowiązkowe
Nawet jeśli nie przy każdym przedmiocie, to przynajmniej części. O tyle, o ile przy Wygodnym Pancerzu wiadomo o co chodzi, to przy np. Pieczęci Imperium, taki klimatyczny cytat/opis może być kluczowy. Tak samo np. przydałyby się odpowiedzi na pytania typu 'na co elfom ludzkie łuki?'.
Swoją drogą - co z konceptem wykupienia każdej jednostce, w każdej frakcji 'wypoczynku przed walką'? Pisaliśmy o tym wcześniej.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Sob 13:23, 18 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |