|
|
Autor |
Wiadomość |
kcpr
13. Miecznik
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 15:16, 03 Cze 2011 |
|
Dragon_Warrior napisał: |
póki co nie ma co oznaczać wszystkich kart dla jednej umiejętności
|
Dwóch
A tak na poważnie, to w sumie mówię o opcji robienia kart w takiej wersji beta, żeby od czasu do czas coś do nich po prostu dodawać.
Dajmy na to jest jakiś koncept, chcecie przetestować, wrzucacie do jakiegoś folderu 'beta', kto chce to to ściąga, testuje i daje opinie.
Wersja taka mogłaby się zmieniać nawet co parę dni/tygodni, być na bieżąco aktualizowana. Np. nie czaje dlaczego zamiast od razu wprowadzić zmiany balansujące niektórych umiejętności opisanych w Watchlist (gdzie otwarcie pliku, zmiana tekstu, zapisanie i wysłanie zajmie pare minut), to zbieracie to i planujecie wprowadzić wszystko na raz, za to nie wiadomo kiedy. Do tego dochodzi ryzyko, że wcale się dana zmiana ludziom nie spodoba i nie za bardzo pomoże, bo przecież możecie się mylić.
Może wydawać się, że robienie czegoś takiego zajmuję więcej czasu, ale w praktyce wychodzi na jedno, a tak szczerze mówiąc to chyba łatwiej jest raz na pare dni wygospodarować 20min niż raz na mare miesięcy kilka ładnych godzin.
Mniejsza czy większa systematyczność jest dobra jakby nie patrzeć
Nie mam racji?
Dragon_Warrior napisał: |
w 2.0 |
Tak trochę swoją drogą... kiedy planujecie wydać v2.0? Od razu po 1.5 czy wcześniej 1.6, .7, .8, i .9? Jeśli wszystkie te wersje po kolei to pewnie za jakieś 2 lata się tego doczekamy
-----
Przeglądam tak jeszcze raz te karty i to co widzę, że warto by poprawić te Łowczynie.
Jeśli miałbym one rzeczywiście mieć tą opcje zamiany jednaj na drugą i takiego samego kosztu to muszą mieć jakieś konkretne zdolności związane z tym na co polują. Powinny one być mocne, ale za to działać tylko na nie.
Przynajmniej jedna z tych ich aktywnych zdolności powinna być nastawiona na skonkretyzowanego wroga. Najlepiej po prostu wymogiem - musi być 'duży', a w drugim przypadku posiadać cechę 'moc'.
Takie moje zdanie
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Pią 20:04, 03 Cze 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 23:38, 03 Cze 2011 |
|
Cytat: |
za to nie wiadomo kiedy. Do tego dochodzi ryzyko, że wcale się dana zmiana ludziom nie spodoba i nie za bardzo pomoże, bo przecież możecie się mylić. |
dlatego jest temat watchlist - jak ktoś ma coś przeciw to tam ma miesiąc czy dwa na pisanie
a co do łowczyń to przecież najniższe skille obu sa właśnie sprecyzowane - wybór ran i minus do mocy ;P
co do przedmiotów:
Siostry
Honorowy Pojedynek koszt 5
Jeżeli model z tą umiejętnością zabije przeciwnika o koszcie większym niż własny, to może on odzyskać 1pż lub odrzucić wybraną ranę. Pokonana jednostka nie może być ani powalona ani znajdować się w zwarciu z innym sojuszniczym modelem.
Zakonny Oręż koszt 5
Chłop lub Awanturnik otrzymuje +1 Ataku i +1 Siły.
Zemsta Bogini koszt 15
Przeciwnik który zabije jednostkę z tą umiejętnością w walce wręcz otrzymuje od niej jeden standardowy Atak. Modyfikatory z ran, w tym tej śmiertelnej, są normalnie rozpatrywane.
Właściwa Siostra koszt 2
Umiejętność tą można wykupić każdej Łowczyni Magów lub Bestii. Przed fazą rozstawienia gracz będzie mógł zdecydować czy wykorzystuje dla niej profil Łowczyni Magów czy Łowczyni Bestii.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 0:47, 04 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
kcpr
13. Miecznik
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 0:26, 04 Cze 2011 |
|
Dragon_Warrior napisał: |
a co do łowczyń to przecież najniższe skille obu sa właśnie sprecyzowane - wybór ran i minus do mocy ;P
|
Tak, wiem, widzę, ale specjalnie zaznaczyłem, że chodzi mi o umiejętności aktywne.
Właśnie tego mi brakuje - jakieś mocnej umiejętności działającej tylko na ten dany typ.
Wtedy branie ich i ten 'przedmiot' ma sens - inaczej to te różnice są raczej kosmetyczne.
Co do przedmiotów to powiem krótko - dobre ;]
Jedynie Zemsta Bogini wydaje mi się sporo za droga jak na pojedynczy, zwykły cios i to z uwzględnieniem ran.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 3:39, 04 Cze 2011 |
|
kcpr napisał: |
Co do przedmiotów to powiem krótko - dobre ;]
Jedynie Zemsta Bogini wydaje mi się sporo za droga jak na pojedynczy, zwykły cios i to z uwzględnieniem ran. |
no drogie ale irytujące/stresujące dla przeciwnika i tak
Pamiętaj, że chcemy coby przedmioty były dodatkiem wypełniającym wolne punkty a nie czymś co zastąpi modele
Cytat: |
Tak, wiem, widzę, ale specjalnie zaznaczyłem, że chodzi mi o umiejętności aktywne.
Właśnie tego mi brakuje - jakieś mocnej umiejętności działającej tylko na ten dany typ.
Wtedy branie ich i ten 'przedmiot' ma sens - inaczej to te różnice są raczej kosmetyczne. |
różnica jest przede wszystkim w statystykach Ataku/Siły oraz obronie... pamiętaj że istnieje przecież opcja armii bez maga i bez bestii... ba takich rozpisek też będzie sporo więc nie zawsze się idealnie pod ten jeden model będzie ustawiać... a uwierz że +1 trudności czarów irytuje przeciwnika. (do tego opcja zdobywania/powiększania przewagi w zmysłach jest też dość znacząco skierowana przeciw magom (przewaga taktyczna bardzo ułatwi ich blokowanie czy eliminacje).
Za to opcja wybierania rodzaju rany jest swego rodzaju aktywną umiejętnością - ciągle decydujesz czy upośledzasz ilość akcji czy na przykład Atak przeciwnika...
Dodatkowo znak zabierający akcje też jest najbardziej efektywny na duże rzeczy mające 3-4 akcje. Choć dziś akurat powaleniem orki (z trzema akcjami) irytowałem
a co do 2.0 to szczerze mówiąc czekamy tez na zauważalnie rosnące zainteresowanie systemem... Już obecnie dajemy naprawdę mocną alternatywę dla wszystkich skirmishów a wersja 2.0 ma jeszcze kilka nie do końca przemyślanych kwestii, żeby ją przyspieszać czy komplikować zasady potencjalnie nowym graczom. Jeśli dorzucimy jeszcze dwa-trzy dodatkowe zasady to moim zdaniem możemy niechcący minąć granicę banalności zasad, której obecnie tak pilnujemy. Co by nie mówić instrukcję mamy krótszą niż spora część planszówek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kcpr
13. Miecznik
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 9:10, 04 Cze 2011 |
|
Dragon_Warrior napisał: |
wolne punkty a nie czymś co zastąpi modele
|
I dlatego właśnie mówię, że Zemsta jest nieco za droga
Dragon_Warrior napisał: |
różnica jest przede wszystkim w statystykach Ataku/Siły oraz obronie... pamiętaj że istnieje przecież opcja armii bez maga i bez bestii... |
Ok, że statystyki są ważne to się zgodzę.
Co do rozpisek bez maga i bestii to... właśnie o to chodzi ^^ Łowczynie mają być wyspecjalizowane w zabijaniu konkretnych przeciwników, ale za to od innych mogą spokojnie dostawać wklepe.
Fakt, że przy dzisiejszej ich ilości - 2 - to rzeczywiście magów i bestii jest dość niewiele, ale gdyby dodać jeszcze kilka typów łowczyń - dajmy na to specjalistka od pancernych kolesi, albo lekko opancerzonych zwiadowców - to ma to sens moim zdaniem.
Może i kombinuje za bardzo, ale po prostu wydaje mi się, że taka opcja daje spore możliwości, no i jest klimatyczna
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |