|
|
Autor |
Wiadomość |
kcpr
13. Miecznik
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Czw 22:45, 03 Mar 2011 |
|
Cytat: |
o z tym ranieniem przed bitwa mam pewien pomysł ... |
No to dawaj
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:53, 03 Mar 2011 |
|
no jeszcze musze dopracować
albo na Moirach (Asasynki) albo na czymkolwiek (dokupowane za 5-10ap powiedzmy) umiejętność Dywersja.
Model z tym może w fazie rozstawienia zadeklarować użycie tej umiejętności na dowolnym modelu wroga o zmysłach niższych niż własne. Wojowniczka oraz jej cel otrzymują po losowej ranie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gymlet
6. Włócznik
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: False Prophet Inn
|
Wysłany:
Czw 23:05, 03 Mar 2011 |
|
Dragon_Warrior napisał: |
Ten pierwszy to o tyle mało przydatny, że magowie i tak maja pancerz 7-10 zwykle (więc nawet przy sile 4 to prawie automat)... |
Czarujący Moc/Pancerz
Adept 3/8
Lisz 5/5
Tolean 5/9
Mówiący 2/11
Iktomi 3/11
Quintus 4/12
Sowa 1/10
Wokara 2/11
Thori 2/11
Sztukmistrz 3/9
Paladyn 3/13
Sir Draco 4/10
Zakładając przeciętną siłę siostry 6, to w kilku przypadkach daje nam to mniej lub bardziej formalną szansę na przebicie pancerza o 12 i dodatkowe zranienie (swoją drogą, z umiejętności np. Srebrny Miecz można by wstawić krytyka przeciw modelom z Mocą po przebiciu pancerza o 8 ), a w przypadku Paladyna czy Quintusa zwiększa realnie szansę na trafienie. Modele "unaffected" to Iktomi, Mówiący, Wokara i Thori.
Ale!
Zwróćmy uwagę na zapis Medytacji - bonus do Mocy utrzymuje się do końca tury. Tak więc pobliska siostra może stanowić ważny taktyczny czynnik, przesuwający aktywację modelu z Mocą pod koniec tury, z ew. obawy o mocniejsze bicie. Z racji tego, że modeli czarujących jest relatywnie niewiele, a i bonusy z tej umiejętności sytuacyjne, mogłaby być ona pasywna (połączona np. ze Srebrnym Mieczem).
Ninja edit: można prosić, by jeśli siostrzana agentka znajdzie się jednak w grze jako imienna, by otrzymała imię Roxanne? Moja aktualna faza na The Police to tylko jeden z czynników wpływających na tą prośbę
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gymlet dnia Czw 23:09, 03 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 23:31, 03 Mar 2011 |
|
blah... w Larpie już sie nazywała Lara
swoją droga mogę udostępnić całego larpa gdzieś - na każdej karcie postaci była spora ilość flufu.
a z tym podsumowaniem pancerzy to znów muszę pomyśleć... bo faktycznie magów jest więcej niż mi się wydawało
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gymlet
6. Włócznik
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: False Prophet Inn
|
Wysłany:
Czw 23:42, 03 Mar 2011 |
|
Lara? Nee, od razu Angelina Jolie mi się kojarzy Btw, co z konną siostrzyczką? Proooosimy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 23:45, 03 Mar 2011 |
|
Gymlet napisał: |
Btw, co z konną siostrzyczką? Proooosimy |
to bym musial zamiast bohaterki czarodziejki dać bohaterke konna...
pomysle nad tym w takim razie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kcpr
13. Miecznik
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Czw 23:48, 03 Mar 2011 |
|
Dragon_Warrior napisał: |
no jeszcze musze dopracować
albo na Moirach (Asasynki) albo na czymkolwiek (dokupowane za 5-10ap powiedzmy) umiejętność Dywersja.
Model z tym może w fazie rozstawienia zadeklarować użycie tej umiejętności na dowolnym modelu wroga o zmysłach niższych niż własne. Wojowniczka oraz jej cel otrzymują po losowej ranie. |
No i fajne
Nie jest to aż takie asasyństwo o którym pisałem i choć moje mi się bardziej podobało, to trzeba by ostro pomóżdżyć, żeby nie było przegięte
Ale każdym razie jakiś tam smaczek jest
Aha i może byłoby to zaliczane jakby do 'przedmiotów'?
Co do bonusów przeciw magom to podoba mi się ^^
Jak już mówiłem magii nie lubię i każda możliwość łatwiejszego jej wytępienia mi się podoba buhahahahahah! <tak - brzmi to jakbym był jakimś shizolem xD>
W ogóle uświadamiam sobie powoli, że ta armia chyba najbardziej trafia w moje gusta: jest 'asasyństwo', jest 'wiedźmiństwo'... kurde, tylko dlaczego to nie mogą być faceci?! ^^
-----
Cytat: |
to bym musial zamiast bohaterki czarodziejki dać bohaterke konna...
pomysle nad tym w takim razie... |
Prooooosimy....
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Czw 23:52, 03 Mar 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 0:20, 04 Mar 2011 |
|
ale co wam na tej konnej panience tak zależy to ja nie wiem ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 2:41, 04 Mar 2011 |
|
1. Chłop
Czyli lokalni i werbowani na miejscu chłopi, którzy wspomagają Siostrzyczki dla chwały bądź złota.
A4(-1) R3(-1)
At3(-2) S 4(-2)
Ob 10(-2) P 8(-1)
Zm 1 Pż 2
koszt 20
Bieg 2pa - 8cm
Chaoryczne pchnięcie 3pa - atak +2, siła -1.
(tutaj by sie przydal jakis ciekawszy skil + jeszcze jakas dodatkowa umiejętność)
2. Awanturnik
Banici i wyrzutki wspierający Siostrzyczki w zamian za formalne odpuszczenie win.
A4(-1) R3(-1)
At5(-2) S5(-1)
Ob 10(-1) P 11(-2)
Zm 2 Pż 2
koszt 26
Szarża 2pa - 6 cm
Bieg 2pa - 8 cm
brutalny Cios 3pa - Atak -1 Siła +2
Banita - Jeżeli w którymkolwiek momencie bitwy, liczba Awanturników będzie równa lub większa niż liczba kobiecych modeli staną oni po stronie przeciwnika z początkiem kolejnej tury. (Przeciwnik przejmuje kontrolę nad kartą/kartami oraz przypisanymi do niej/nich modelami)
3. Powierniczka
Młode wojowniczki, które ukończywszy podstawowe szkolenia wyruszyły by nieść całemu Imperium słowo Bogini... oraz zbierać tak potrzebne Klasztorowi informacje.
A5(-2) R3(-1)
At4(-2) S4(-2)
Ob 13(-2) P8(-2)
Zm 3 Pż 2
koszt 40
Szarża 2pa - 6cm
Czyste Pchnięcie 3 pa, +2 siły
Szybkie Cięcie 3pa, +2 Ataku
Forsowanie:
Może przerzucić dowolny test (Ataku bądź Siły). Otrzymuje w zamian ranę w obronę do końca kolejnej aktywacji. Nie może przerzucić dwukrotnie tego samego testu.
Wywiad
Za każdą Powierniczkę w rozpisce gracz może w fazie rozstawienia zażądać odsłonięcia jednej, właśnie położonej karty.
4. Naznaczona
Wojowniczki które w trakcie treningów otrzymały łaskę bogini i odnalazły w sobie iskrę mocy.
A5(-1) R3(-1)
At5(-2) S5(-2)
Ob 13(-2) P7(-2)
Zm4 Pż2
koszt 48
Szarża 2pa - 6cm
Znak Ognia 3pa - Cel w 20 cm otrzymuje trafienie z Siłą 2
Znak Pustki 3pa - Cel w 20 cm otrzymuje modyfikator -2 zmysłów do końca swojej kolejnej aktywacji.
Znak Mocy 3pa - Powala Cel w 20 cm o Zmysłach mniejszych niż 3.
Koncentracja 2pa, +1 Ataku, Siły, Obrony lub Pancerza do końca kolejnej aktywacji wojowniczki. (max +2 do jednej cechy).
5. Furia
Wojowniczki te wybrały krwawą drogę Furii. Ich lekkie i zwinne ostrza z łatwością dosięgają odsłoniętych dłoni czy nóg przeciwnika nie niosąc śmieci, lecz ból i cierpienie.
A5(-1) R3(-1)
At4(-2) S3(-2)
Ob 12(-2) P9(-2)
Zm3 Pż2
koszt 50
Bieg 3pa - 15 cm
Okaleczenie 1pa, Udany test Ataku zadaje losową ranę.
Precyzyjny atak 3pa, Siła +4
6. Walkiria
Żywy symbol Klasztoru, budzący respekt i podziw wszędzie tam gdzie się pojawią. Według legendy jeśli Walkiria postanowi zostać matką kolejnej wojowniczki, może wybrać na ojca mężczyznę, który przysłużył się jej misji.
A5(-1) R3(-1)
At5(-1) S6(-2)
Ob 12(-2) P12(-2)
Zm5 Pż2
koszt 54
Szarża 2pa - 6cm
Sekwencja 3pa - Walkiria wykonuje dwa Ataki w jeden cel.
Koncentracja 2pa, +1 Ataku, Siły, Obrony lub Pancerza do końca kolejnej aktywacji wojowniczki. (max +2 do jednej cechy).
Legenda
Raz na turę może wymusić przerzut testu Siły wykonanego przeciw Chłopom lub Awanturnikom w 20 cm.
7. Moira
Równie delikatne co zabójcze wojowniczki niosące szybką i prawie bezbolesną śmierć.
A5(-1) R4(-1)
At7(-2) S4(-2)
Ob 12(-2) P7(-2)
Zm4 Pż2
koszt 56
Szarża 2pa, 8cm.
Koncentracja 2pa, +1 Ataku, Siły lub Obrony do końca kolejnej aktywacji wojowniczki. (max +2 do jednej cechy).
Planowany Atak 3pa, Atak: test Ataku lub siły wykonywany jest trzema kośćmi zamiast dwóch. Najnizszy wynik jest odrzucany.
Punkty Witalne
Jeśli po udanym trafieniu Moira przerzuci pancerz przeciwnika o 4 lub więcej, to zabiera mu kolejny Pz. Dodatkowo jeśli w teście Siły otrzyma na przynajmniej jednej kości wynik 6, przeciwnik otrzymuje ranę w Akcje bez względu na to czy atak przebił pancerz. (przebicie pancerza wciąż zadaje standardową losową ranę)
8. Łowczyni Magów
Naznaczone które wybrały tą drogę skupiają się dziś głownie na ściganiu Nekromantów, Magów renegatów oraz wszelkich ich tworów zagrażających szary mieszkańcom imperium.
A5(-1) R3(-1)
At7(-2) S4(-1)
Ob 11(-2) P11(-1)
Zm5 Pż2
koszt 58
Szarża 2pa - 6cm
Znak Blokady 3pa - Cel w 20 cm otrzymuje modyfikator -3 do Mocy.
Znak Tarczy 3pa - Cel otrzymuje bonus +4 pancerza na czas kolejnego testu przebicia lub do końca swojej kolejnej aktywacji.
Znak Mocy 3pa - Powala Cel w 20 cm o Zmysłach mniejszych niż 4.
Koncentracja 3pa, +2 Ruchu, Ataku, Siły, Obrony lub Pancerza do końca kolejnej aktywacji wojowniczki. (max +2 do jednej cechy).
9. Łowczyni Bestii
Naznaczona która postanowiła podążyć chyba najbardziej szanowaną (choć nie tak podziwianą jak Walkirie) przez mieszkańców imperium drogą.
A5(-1) R3(-1)
At5(-2) S7(-1)
Ob 13(-2) P8(-2)
Zm5 Pż2
koszt 60
Szarża 2pa - 6cm
Znak Oszołomienia 3pa, Cel w 20 cm otrzymuje dwie rany w Akcję do końca swojej kolejnej Aktywacji.
Znak Cierni 3pa, Pierwszy model jaki zetknie się podstawką z Łowczynią do czasu jej kolejnej aktywacji, otrzyma trafienie z siłą 8. Przesunięcie modelu dezaktywuje ten znak.
Znak Mocy 3pa - Powala Cel w 20 cm o Zmysłach mniejszych niż 4.
Koncentracja 3pa, +2 Ruchu, Ataku, Siły, Obrony lub Pancerza do końca kolejnej aktywacji wojowniczki. (max +2 do jednej cechy).
10. Nawałnica przydałaby sie lepsza nazwa... Zorza ?
Kuszniczki, będące najlepszym dowodem na to, że klasztorny trening nie ogranicza się wyłącznie do walki na bliskim dystansie.
A5(-1) R3(-1)
At4(-2) S4(-2)
Ob 11(-2) P10(-2)
Zm4 Pż2
koszt 65
Strzał z Przyłożenia. 2pa
Celność -2(-2) +k6. Siła 6
Strzał Mierzony 3pa
Celność 5(-2)+K6, siła 5
Strzał Pustki 5pa
Celność 8(-2) +K6, Siła 7 (raz na grę)
Przeładowanie 4pa
Koncentracja 2pa, +1 Ataku (Celności), Siły, Obrony lub Pancerza do końca kolejnej aktywacji wojowniczki. (max +2 do jednej cechy).
11. Natchniona
Przed kunsztem tych wojowniczek ustępowali nawet najwięksi Kupieccy Szermierze. Krążą nawet pogłoski, że wielu z nich podąża śladem Natchnionych by podpatrzeć ich technikę oraz rzucić im wyzwanie. Można ich potem łatwo rozpoznać po hakach zamiast dłoni.
A6(-1) R3(-1)
At5(-2) S5(-2)
Ob 15(-2) P7(-2)
Zm6 Pż2
koszt 75
Przebicie 3pa, 1pp, Atak: Siła +3
Riposta 2pa, 1pp, Atak: Atak +4
Podcięcie 3pa, 2pp, Udany test Ataku powala cel
Drasnięcie 2pa, 2pp, Udany test Ataku zadaje ranę w Atak.
Coup De Grace 3pa, 4 punkty Przewagi, Atak: Siła +10
Przewaga - Za każdy udany test podstawowego Ataku w przeciwnika lub jego nieudany test Ataku w Natchnioną otrzymuje ona Punkt Przewagi (pp) przypisany do tego przeciwnika. PP można zużywać na specjalne Ataki skierowane w jego stronę (nie można łączyć PP z różnych przeciwników).
Szermierz - Jeśli po udanym trafieniu Natchniona przerzuci pancerz przeciwnika o 6 lub więcej, to zabiera kolejny Pz. (ew niech zadaje ranę w akcje choć, ale miło by było gdyby marynarzy cięła jak zboże)
koszty pa i pp manewrów można by zróżnicować w trakcie testów.
12. Posłaniec
Istoty zesłane najprawdopodobniej przez samą Boginię. Poza samymi walkami widuje się je niezwykle rzadko co pozwala przypuszczać, że wspierają one wojowniczki jedynie w chwilach największej potrzeby.
A4(-1) R6(-1)
At7(-1) S7(-1)
Ob 11(-1) P11(-1)
Zm2 Pż4
koszt 80
Świetlisty Pocisk 3pa
Celność 0+K6, siła 6
Płomień Bogini 4pa. Posłaniec Ginie, zadając wszystkim modelom w 2k6 cm od siebie cios z siłą 8.
Sojusznicy w 20 cm otrzymują bonus +1 do Siły.
Duży - Odporność na powalenie.
Blask - Trudność trafienia z dystansu jest większa o 1 (Chyba żeby n dać temu niewrażliwość na ataki dystansowe)
13. Agentka - Lara Postać z larpa
Snajper z kuszą w spódnicy.
A6(-1) R3(-1)
At7(-1) S4(-1)
Ob 13(-2) P9(-2)
Zm6 Pż2
koszt 104
Koncentracja 3pa, +2 Ruchu, Ataku (celności), Siły, Obrony lub Pancerza do końca kolejnej aktywacji wojowniczki. (max +2 do jednej cechy).
Strzał Mierzony 3pa
Celność 4+K6, siła 5
Ręka bogini 5pa
Celność 5+K6, Siła 8 - może celować w całkowicie zasłonięty model na trudności +2. Sukces oznacza jednak trafienie w zasłaniającego, dopiero jeśli ten zginie na skutek testu siły, pocisk trafia w kolejny cel.
lub zamiast przebijania - po przejściu pancerza niech dodatkowo zmniejsza zmysły o 1.
Przeładowanie 4pa
14. Kapłanka - Kannon
Jedyna kapłanka opuszczająca regularnie mury Klasztoru.
A6(-1) R3(-1)
At6(-1) S7(-1)
Ob 12(-1) P11(-1)
Zm7 Pż2
koszt 110 - Moc 4+k6
Błogosławieństwo Bogini 2pa, Trudność 7
Sojusznik w 30cm dostaje +1 Obrony do końca swojej kolejnej aktywacji. (Maks +1)
Wizje - Kapłanka oraz Sojuszniczki w 10 cm od niej ignorują pociski o sile mniejszej niż ich zmysły.
Wojenny Taniec - Może wykonywać standardowy Atak w model znajdujący się nie dalej jak 2cm od niej.
Kontrola
Może raz na turę, w dowolnym momencie (jednak przed wykonaniem odpowiedniego testu) podnieść wartość Akcji, Ruchu, Ataku, Siły, Obrony lub Pancerza o 2 do początku swojej kolejnej aktywacji. Po zakończeniu efektu otrzymuje ranę w tą cechę.
15. Bohaterka Konna
Opis: ?
A6(-1) R5(-1)
At5(-1) S5(-1)
Ob 12(-2) P11(-1)
Zm6 Pż3
koszt 108
Szarża 2pa, 10 cm
?
?
?
?
Dodatki:
Honorowa Wysłanniczka, koszt 10, Dowolna żeńska Jednostka.
Wysłanniczka może (nie musi) przed grą zaproponować honorowy pojedynek wrogiemu modelowi z najwyższą cechą Zmysły. Jeżeli przeciwnik przyjmie wyzwanie wojowniczka oraz ów model zostają wystawieni w samym centrum stołu, zetknięci podstawkami. Pozostałe modele są rozmieszczane w normalny sposób.
Jeżeli przeciwnik nie przyjmie wyzwania to model z najwyższą wartością Zmysłów w jego armii dostanie do nich stały modyfikator -1.
Pojedynek kończy się śmiercią jednego z walczących lub odłączeniem się z Walki (równoznaczne z przegraną). Zwycięski model otrzymuje stały modyfikator +1 Zmysłów oraz nie może być Atakowany do końca tury w której zwyciężył.
W przypadku ataku na zwycięzcę pojedynku (lub przeciwnika w trakcie pojedynku) innymi jednostkami, model z najwyższą wartością Zmysłów w armii atakującego dostaje do nich stały modyfikator -1 (jeśli zasady złamała strona wysłanniczki modyfikator Zmysłów wynosi -2) a potencjalnie nierozstrzygnięty jeszcze pojedynek jest uznany za przegrany.
Dywersja, koszt 5, Dowolna żeńska jednostka.
Model tą umiejętnością może w fazie rozstawienia zadeklarować użycie tej umiejętności na dowolnym modelu wroga o zmysłach niższych niż własne. Wojowniczka oraz jej cel otrzymują po jednej losowej ranie.
Srebrny Miecz (może jenak jakaś inna nazwa), koszt 5
Model wyposażony w tą broń otrzymuje bonus do Siły równy aktualnej wartości Mocy, atakowanego przeciwnika. (Brak Mocy na karcie = Moc 0)
Symbol Mocy, koszt 10 - Dowolny żeński model otrzymuje umiejętność:
Znak Irien 3pa - Broń strzelca w 20 cm traktowana jest jak rozładowana. Jeśli przeciwnik posiada więcej niż jedną broń, znak rozbraja tylko jedną.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 16:10, 05 Mar 2011, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
cpt_molo
7. Zbrojny
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KGB'Loch'Puławy
|
Wysłany:
Pią 8:02, 04 Mar 2011 |
|
No no no mnie się podoba prawie wszystko :]
Czym we fluffie jest "Strzał Pustki 5pa Celność 8(-2) +K6, Siła 7 (raz na grę)" - z ang. Void Shot serio się pytam bo ta nazwa jakoś mnie nie przekonuje bez fluffu
moim zdaniem "Błogosławieństwo Bogini 2pa, Trudność 7
Sojusznik w 30cm dostaje +1 Obrony do końca swojej kolejnej aktywacji. (Maks +1)" mogło by być nie ograniczone do Maks +1, zwrócie uwagę, że nie licząc 2 modeli w zasadzie to Wojowniczki mają słabiutki pancerze, więc jeśli "obrona padnie" to już kaplica - ja bym dał "Maks +2" - to i tak wykorzystanie prawie wszystkich akcji modelem za 110 punktów, a nie koniecznie musi się udać :] noo chyba, że testach wyszło wam, że to było by zbyt gięte.
"Srebrny Miecz (może jenak jakaś inna nazwa), koszt 5
Model wyposażony w tą broń otrzymuje bonus do Siły równy aktualnej wartości Mocy, atakowanego przeciwnika. (Brak Mocy na karcie = Moc 0)" oo ten przedmiot mi się podoba :] inna nazwa? Może po prostu "Święty Miecz", albo coby nie był zawsze "miecz" to może "Święte Ostrze", albo "Święta Broń" - po prostu?
Generalnie wojowniczka/kapłanka na koniu średnio pasuje do tej ekipy - ale z drugiej strony, jest sporo fajnych modeli "rycerek" więc przyda się taka opcja :]
co do "Honorowa Wysłanniczka, koszt 10, Dowolna żeńska Jednostka.(...)"
A może by tak ten Pojedynek odbywał się przed grą? Na normalnych zasadach, pierwszeństwo itd. a po jego zakończeniu zaczyna się walka? było by mnie przekombinowane - ale z drugiej strony - jak w około będzie działa się walka to będzie a) bardziej epicko, b) będzie możliwość zdrady
aaa ta postać to już mój ulubieniec :] super pomysł :]
"11. Posłaniec
Istoty zesłane najprawdopodobniej przez samą Boginię. Poza samymi walkami widuje się je niezwykle rzadko co pozwala przypuszczać, że wspierają one wojowniczki jedynie w chwilach największej potrzeby. " ja bym jej jeszcze dla klimatu dodał umiejętność "Lot" taką jak mają Bestie Przestworzy :]
noo i na koniec: "9. Nawałnica przydałaby sie lepsza nazwa... Zorza ?
Kuszniczki, będące najlepszym dowodem na to, że klasztorny trening nie ogranicza się wyłącznie do walki na bliskim dystansie." noo Nawałnic brzmi naprawdę słabo "To ja aktywuje moje Nawałnic, a one biegną zadzierając spódnice" hym... skoro jest już Moira w nazewnictwie nawiązująca do mitologii to może "Artemida", bogini-łuczniczka w końcu to patronka łowów hym? czyli były by Artemidy
noo to tyle na teraz ode mnie - ale generalnie całość na duży +
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
grabarz
Gottri
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock
|
Wysłany:
Pią 12:19, 04 Mar 2011 |
|
Honorowa Wysłanniczka, koszt 10, Dowolna żeńska Jednostka.
Wysłanniczka może (nie musi) przed grą zaproponować honorowy pojedynek wrogiemu modelowi z najwyższą cechą Zmysły. Jeżeli przeciwnik przyjmie wyzwanie wojowniczka oraz ów model zostają wystawieni w samym centrum stołu, zetknięci podstawkami. Pozostałe modele są rozmieszczane w normalny sposób.
Jeżeli przeciwnik nie przyjmie wyzwania to model z najwyższą wartością Zmysłów w jego armii dostanie do nich stały modyfikator -1.
Pojedynek kończy się śmiercią jednego z walczących lub odłączeniem się z Walki (równoznaczne z przegraną). Zwycięski model otrzymuje stały modyfikator +1 Zmysłów oraz nie może być Atakowany do końca tury w której zwyciężył.
W przypadku ataku na zwycięzcę pojedynku (lub przeciwnika w trakcie pojedynku) innymi jednostkami, model z najwyższą wartością Zmysłów w armii atakującego dostaje do nich stały modyfikator -1 (jeśli zasady złamała strona wysłanniczki modyfikator Zmysłów wynosi -2) a potencjalnie nierozstrzygnięty jeszcze pojedynek jest uznany za przegrany.
+ ktorakolwiek lepiej walczaca wrecz kobitka = -1 zmysłów na każdym bohaterze czarodzieju
IMO przedmiot za 15 albo i 20. bo kombo to + natchniona, kładzie prawdopodobnie każdego bohatera (moze oprocz najwiekszych wymiataczy h2h) i daje Ci - tadadadam 7 Zmysłow czyli autowina (biorac pod uwage to ze prawdopodobnie zabije ona kazdego bohatera z ktorym sie sparuje, wiec raczej przeciwnik bedzie mial malo).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 12:36, 04 Mar 2011 |
|
Cytat: |
Czym we fluffie jest "Strzał Pustki 5pa Celność 8(-2) +K6, Siła 7 (raz na grę)" - z ang. Void Shot Wink serio się pytam bo ta nazwa jakoś mnie nie przekonuje bez fluffu Rolling Eyes
noo i na koniec: "9. Nawałnica przydałaby sie lepsza nazwa... Zorza ?
|
początkowo kombinowałem z wrzuceniem w ta nazwę jakiegoś absolutnego wyciszenia czy potężnej koncentracji ale wiadomo jak to brzmi
Nie wiem jak można inaczej i ciekawie nazwać takie filmowy strzał w slow-motion, kiedy pani nie skupia się na niczym innym jak celowanie i planowanie trajektorii.
Co do nazwy to prawie godzinę szukałem z dziewczyną jakiejś bardziej Słowiańskiej czy Nordyckiej bogini odpowiadającej Artemidzie... bo ona właśnie głupio brzmi w liczbie mnogiej
Cytat: |
moim zdaniem "Błogosławieństwo Bogini 2pa, Trudność 7
Sojusznik w 30cm dostaje +1 Obrony do końca swojej kolejnej aktywacji. (Maks +1)" mogło by być nie ograniczone do Maks +1, zwrócie uwagę, że nie licząc 2 modeli w zasadzie to Wojowniczki mają słabiutki pancerze, więc jeśli "obrona padnie" to już kaplica - ja bym dał "Maks +2" - to i tak wykorzystanie prawie wszystkich akcji modelem za 110 punktów, a nie koniecznie musi się udać :] noo chyba, że testach wyszło wam, że to było by zbyt gięte. |
To sie jeszcze zobaczy po testach... Grabarz i tak mi dramatyzował, że babki będą za twarde
Cytat: |
"Srebrny Miecz (może jenak jakaś inna nazwa), koszt 5
Model wyposażony w tą broń otrzymuje bonus do Siły równy aktualnej wartości Mocy, atakowanego przeciwnika. (Brak Mocy na karcie = Moc 0)" oo ten przedmiot mi się podoba :] inna nazwa? Może po prostu "Święty Miecz", albo coby nie był zawsze "miecz" to może "Święte Ostrze", albo "Święta Broń" - po prostu? |
no pomyśli się...
Cytat: |
Generalnie wojowniczka/kapłanka na koniu średnio pasuje do tej ekipy - ale z drugiej strony, jest sporo fajnych modeli "rycerek" Wink więc przyda się taka opcja :] |
no mi też nie pasuje jakoś tak bardzo ale ludzie chcieli... no i modeli faktycznie trochę jest... choć pewnie czarodziejek jest podobna ilość ;P a konna włąśnie miejsce czarodziejki zajmuje ... no nic za jedną dwie wersje się i ją doda.
Cytat: |
co do "Honorowa Wysłanniczka, koszt 10, Dowolna żeńska Jednostka.(...)"
A może by tak ten Pojedynek odbywał się przed grą? Na normalnych zasadach, pierwszeństwo itd. a po jego zakończeniu zaczyna się walka? było by mnie przekombinowane - ale z drugiej strony - jak w około będzie działa się walka to będzie a) bardziej epicko, b) będzie możliwość zdrady Cool |
Wiem, że to strasznie przekombinowane wyszło... ale pocieszam się tym, że nie zawsze się gracz na to ryzyko zdecyduje. Zwłaszcza ze względu na ryzyko zdrady ze strony wroga... Z drugiej strony są przypadki kiedy i panie same 'zdradzą' dla dobra ogółu
Cytat: |
aaa ta postać to już mój ulubieniec :] super pomysł :]
"11. Posłaniec
Istoty zesłane najprawdopodobniej przez samą Boginię. Poza samymi walkami widuje się je niezwykle rzadko co pozwala przypuszczać, że wspierają one wojowniczki jedynie w chwilach największej potrzeby. " ja bym jej jeszcze dla klimatu dodał umiejętność "Lot" taką jak mają Bestie Przestworzy :] |
Lot raczej nie będzie problemem myślę... i tak to bardziej flufowe będzie przy jej prędkości.
Cytat: |
+ ktorakolwiek lepiej walczaca wrecz kobitka = -1 zmysłów na każdym bohaterze czarodzieju
IMO przedmiot za 15 albo i 20. bo kombo to + natchniona, kładzie prawdopodobnie każdego bohatera (moze oprocz najwiekszych wymiataczy h2h) i daje Ci - tadadadam 7 Zmysłow czyli autowina (biorac pod uwage to ze prawdopodobnie zabije ona kazdego bohatera z ktorym sie sparuje, wiec raczej przeciwnik bedzie mial malo). |
Z tą natchnioną to powiem Ci, że ja grając kobitkami nie wiem czy bym tak często ryzykował... z magami to ok, ale z wojownikami to jak taki się raz wstrzeli w jej obronę to potencjalnie już po niej, a potem tylko dylemat czy próbować dopaść bohatera potem szybko kosztem zmysłów czy się panicznie bronić ;P
Sprawdzimy - pomyślimy...
Dziś mam nadzieję uda się je trochę po testować...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kcpr
13. Miecznik
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 16:08, 04 Mar 2011 |
|
Ok, wezmę sie za to od d... od tyłu ^^
Cytat: |
Srebrny Miecz (może jenak jakaś inna nazwa), koszt 5
Model wyposażony w tą broń otrzymuje bonus do Siły równy aktualnej wartości Mocy, atakowanego przeciwnika. (Brak Mocy na karcie = Moc 0) |
Hm... ja bym tą umiejętność dał Łowczyni Magów zamiast np. jednego czy 2 znaków. Do niej to mega pasuje jeśli jest szkolona w zabijaniu tego typu jednostek.
W ogóle średnio podoba mi się motyw z posiadaniem przez nią znaków. Tak, wiem, że to nie jest do końca 'magia'...
Po prostu taką postać która trudni się wyrzynaniem wszystkiego związanego z magią wyobrażam sobie jako osobę, która w ogóle nie korzysta z takich pierdół, które nie są do końca 'klasyczne'. Po prostu nie lubi takich 'średnio honorowych' motywów. Mam w głowie trochę Gardzącego Magią z D&D - wyrzeka się wszystkich takich 'pomocy', ale za to jest mega silny i w ogóle (choć uważam za poryta opcję, że po musiał raz na pare dni zniszczyć jakiś magiczny przedmiot, bo tracił część zdolności...).
Cytat: |
Honorowa Wysłanniczka, koszt 10 |
Wyjątkowo mi się podoba Choć tak jak pisał Grabarz zwiększyłbym koszt, albo trochę pokombinował z zasadami, żeby nie było przeginy.
Cytat: |
14. Bohaterka Konna |
Miała mieć tą taktyczną szarżę (nie wiem czy tak się to nazywa...) to po 1.
Po 2 można wykorzystać mój koncept z tą pancerną Matką Zakonną.
-Mogłaby mieć oburaka albo cosik takiego (topór? młot?).
-Jako umiejętności jakieś wysiorki itp. świadczące o jej statusie, które coś tam by dodawały.
-Sama jej obecność wpływałaby na sojuszniczki. Zwiększenia ataku czy nawet +1 akcja dla jednostek stojących dajmy na to 10cm od niej.
-Przyszło mi do głowy, że w swoim koszcie mogłaby mieć jakąś panienkę, która robiłaby za jej giermka
-Mogłaby być na polu walki z Misją (powiedzmy, że z "góry"). Tzn. np. zabić najmocniejszą jednostkę wroga. Po jej wykonaniu morale skaczą do góry i jakieś tam bonusy przychodzą
Cytat: |
12. Agentka - Lara |
'Agentka' kojarzy mi się z czymś tajnym. Może dać by jej skradanie czy cóś?
Czyżby mój pomysł?
Cytat: |
Można ich potem łatwo rozpoznać po hakach zamiast dłoni. |
No tu to się zdziwiłem ^^ Hm... dla mnie nieco przekombinowane. Może dać by jej przynajmniej 1 normalną rękę?
Cytat: |
9. Nawałnica przydałaby sie lepsza nazwa... Zorza ? |
Może hmm... Zaćmienie? ^^ Pełnia? Coś tak, żeby może bardziej mrocznie czy tam tajemniczo.
A w drugą stronę to Zorza jest spoko, ewentualnie Jutrzenka...
Albo bardziej fantastycznie: Niosąca Ciszę
Strasznie kombinuje - wiem - ale może coś z tego was zainspiruje.
Cytat: |
2. Awanturnik
1. Chłop |
Awanturnik jest dosyć sensownie uzasadniony, choć zmieniłbym trochę cytat, żeby jeszcze lepiej to brzmiało (po prostu wiem jak Wy go widzicie i mi się to podoba, ale cytat jakoś tego do końca nie oddaje).
Pisałeś, ze była opcja jego zdrady - a może by uciekał jeśli na stole nie zostałby żadne siostrzyczki?
Chłop mi się nie bardzo podoba... Już bardziej pasiła by mi jakaś tam siostrzyczka-zwiadowca.
Ale to tylko moja opinia
Ogół mi się podoba - jest zadowolony, chociaż teraz widzę, że nie będzie to 'ta ulubiona' armia chyba (a to przez ten klasztorny klimat, który inaczej sobie wyobrażałem)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Pią 19:47, 04 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:23, 04 Mar 2011 |
|
Cytat: |
Pisałeś, ze była opcja jego zdrady - a może by uciekał jeśli na stole nie zostałby żadne siostrzyczki? |
już poprawiłem wkleiła mi się przez pomyłkę starsza wersja.
Cytat: |
Miała mieć tą taktyczną szarżę (nie wiem czy tak się to nazywa...) to po 1.
Po 2 można wykorzystać mój koncept z tą pancerną Matką Zakonną.
-Mogłaby mieć oburaka albo cosik takiego (topór? młot?).
-Jako umiejętności jakieś wysiorki itp. świadczące o jej statusie, które coś tam by dodawały.
-Sama jej obecność wpływałaby na sojuszniczki. Zwiększenia ataku czy nawet +1 akcja dla jednostek stojących dajmy na to 10cm od niej.
-Przyszło mi do głowy, że w swoim koszcie mogłaby mieć jakąś panienkę, która robiłaby za jej giermka Wink
-Mogłaby być na polu walki z Misją (powiedzmy, że z "góry"). Tzn. np. zabić najmocniejszą jednostkę wroga. Po jej wykonaniu morale skaczą do góry i jakieś tam bonusy przychodzą Wink
|
Konny z 2 reczną bronią? do tego +1 akcja w aurze ? ... to wszystko co piszesz to koszt jakieś 200+ się robi...
pomyśle w weekend jak ją zrobić, póki co jest ich wystarczająco dużo żeby dało się testować.
Cytat: |
Czyżby mój pomysł? Wink |
Jako Avatar Bogini miałby identyczne staty ;P
Cytat: |
No tu to się zdziwiłem ^^ Hm... dla mnie nieco przekombinowane. Może dać by jej przynajmniej 1 normalną rękę? |
czytanie ze zrozumieniem ;P
Cytat: |
Chłop mi się nie bardzo podoba... Już bardziej pasiła by mi jakaś tam siostrzyczka-zwiadowca. |
jako strzałołap za 20 punktów ?
poza tym teksty flufowe nie sa ostateczne żeby nie było...
tak jak i statystyki.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pią 20:24, 04 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
kcpr
13. Miecznik
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 21:22, 04 Mar 2011 |
|
Dragon_Warrior napisał: |
Cytat: |
Czyżby mój pomysł? Wink |
Jako Avatar Bogini miałby identyczne staty ;P
|
A tam staty, staty - liczy się fluff
A tak na poważnie, to cieszę się, że na coś przydał się jakiś mój pomysł w końcu
Dragon_Warrior napisał: |
Cytat: |
No tu to się zdziwiłem ^^ Hm... dla mnie nieco przekombinowane. Może dać by jej przynajmniej 1 normalną rękę? |
czytanie ze zrozumieniem ;P |
Ok, fakt - nie jest napisane, że muszą zamiast obu rąk mieć haki, ale czytając to można odnieść takie wrażenie
Dragon_Warrior napisał: |
Cytat: |
Chłop mi się nie bardzo podoba... Już bardziej pasiła by mi jakaś tam siostrzyczka-zwiadowca. |
jako strzałołap za 20 punktów ?
|
Hm... w takim razie musieliby być idiotami żeby iść z siostrzyczkami na wojnę jeśli robiliby tylko za żywe tarcze
A tak na serio to w sumie czaje o co chodzi... No sam nie wiem: niby w tym logika jest, że chcą sobie dorobić (i może nawet nie mają wyjścia zakładając, że w imperium panuje poddaństwo chłopów), ale czy siostrzyczki naprawdę by ich brały?
Sam nie wiem...
A może po prostu zamiast 'chłop' byłby 'najemnik', albo jakiś 'wierny' ('fanatyk')?
Wiadomo, że siostrzyki są tymi głównymi 'uduchowionymi', ale przecież są tez inni, którzy 'wierzą' -nawet fanatycy-, nie?
Tacy byliby chyba gotowi zginąć za to bóstwo.
Dragon_Warrior napisał: |
już poprawiłem wkleiła mi się przez pomyłkę starsza wersja.
|
hmm... A gdyby nie tyle stawali po stronie wroga (w sumie oni też nie muszą lubić szkieletów) co zaczynali walczyć ze wszystkimi? Po prostu biegną i atakują najbliższą jednostkę... Albo świrują, olewają hordę zombie z którą przed chwilą walczyli i rzucają się na najbliższe siostrzyczki - choć przeciwnik nie może ich kontrolować.
Po prostu średnią opcją jest, kiedy i tak już przegrywasz, a jeszcze armia przeciwnika rośnie w siłę Twoim kosztem - to by trochę odstraszało od wybierania ich.
Dragon_Warrior napisał: |
Konny z 2 reczną bronią? do tego +1 akcja w aurze ? ... to wszystko co piszesz to koszt jakieś 200+ się robi...
|
Ah... to co napisałem to tylko luźne sugestie, kŧóre przyszły mi do głowy... Wiadomo, że nie można wszystkiego na raz bo taki twór niszczyłby wszystko samym spojrzeniem ^^
Osobiście z tego wszystkiego najbardziej podoba mi się motyw 'Misji' i oburaka, bo fajny klimacik się z tego robi
Aha i ta broń wcale nie musiałby mieć samych plusów - w końcu nie jest najłatwiej jechać na koniu i jeszcze ciąć innych długim, ciężkim mieczem. Mogłoby to wyglądać jak w Lotr'że (np. Walka -1, Rany +1), ale odnosić się do ogólnych statystyk. W skrócie miałaby odpowiednio zmniejszony Atak i zwiększoną Siłę.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Pią 21:37, 04 Mar 2011, w całości zmieniany 10 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |