|
|
Autor |
Wiadomość |
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 9:49, 20 Lis 2014 |
|
Jako, że w tle cały czas trwają prace nad wersją 2.0 to część zmian bądź nowości można już potwierdzić, przynajmniej w postaci realizowanych założeń.
Założenia grywalności
- zwiększona decyzyjność
- zmniejszona losowość
- przyspieszone strzelanie
- bardziej taktyczne aktywacje
Założenia mechaniki
- dodana Kondycja - jako dodatkowy współczynnik
- dodany prosty system reakcji oparty na kondycji (oparty w dużej części na obecnych umiejętnościach kilku jednostek)
- bronie dystansowe posiadają trzy zasięgi o różnych dla każdej jednostki trudnościach
- wspólna rana dla Zmysłów oraz Mocy zastępuje ranę w Akcje
- statystyka Atak zmienia nazwę na Zręczność.
- uproszczone Skradanie
- testy Zmysłów przechodzą na 2k6 a same Zmysły są skalowane do poziomu statystyk Zręczności/Siły
- aktywacja w turze odbywa się za pomocą stosu przygotowanego przed testem dowodzenia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Bonuspl
3. Marynarz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany:
Wto 9:25, 25 Lis 2014 |
|
O co chodzi w zwiększonej decyzyjności?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:24, 25 Lis 2014 |
|
W dużym skrócie, o to, że gracze będą mieli jeszcze większy wpływ na wynik starć.
- Kondycja i zarządzanie nią będą spełniały funkcję zbliżoną do znanych z niektórych systemów postaw defensywnych i ofensywnych. Będzie można zarówno forsować jednostki do maksymlanej skuteczności jak i oszczędzać je w obronie.
- Podstawowe jednostki będą miały więcej umiejętności
- Losowość (a co za tym idzie liczenie na farta) we wczesnej fazie gry będzie zauważalnie zmniejszona.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Guybrush
4. Łotrzyk
Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mele Island
|
Wysłany:
Nie 19:48, 28 Gru 2014 |
|
Jak tam prace? Są już gdzieś jakieś efekty w internetach?
Inna sprawa, że my ciągle jeszcze nawet połowy tego co jest teraz nie ograliśmy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dragon_Warrior
Imperator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 23:23, 29 Gru 2014 |
|
Powolutku idzie.
Po zatwierdzeniu większości założeń i koncepcji zasad teraz kolej na zabranie się za optymalizację treści podręcznika... no i finalizację szablonu kart.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |