Forum www.wojnacja.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wersja 1.6 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 20:13, 05 Sie 2011 Powrót do góry

Znaczy się będą twarde jak zwykłe krasnoludy i jeszcze z opcjami leczenia? To będzie w ogóle do zabicia? ^^

Wynalazki zamiast magii jak mniemam Wink Machiny oblężnicze i jakieś dzikie mechy, niewiadomo jak działające jak mniemam Wink Z konceptów to w mojej głowie wiją się mniejsze od goblinów istoty, które im pomagają. Ewentualnie mogą z nich robić niewolników, ale mogą też po prostu się z nimi dogadywać.

Co do elfiaków to nie mówcie wprost, że to magia. Oczywiście może tak być, ale przeciętny mieszkaniec imperium nie będzie chyba tego wiedział. Fajnie byłoby gdyby były to 'wrodzone umiejętności' lub aby przynajmniej tak mówiono. Ba - można nawet pójść dalej i stworzyć historię w której narodziły się one z lodu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
grabarz
Gottri
Gottri


Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 68 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 20:15, 05 Sie 2011 Powrót do góry

A larwa (ten model Mid-Noru pokazany przez DW) nie odpowiada Twoim wczesniejszym pomyslom, bo ona jest duza. Wysokosci dwoch krasnoludow gdzies ;P. Gdyby krasnoludy taki cos ujarzmily to podchodziloby to troche pod Diune i jezdzenie na szej-huludach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:08, 05 Sie 2011 Powrót do góry

Cytat:
Znaczy się będą twarde jak zwykłe krasnoludy i jeszcze z opcjami leczenia? To będzie w ogóle do zabicia? ^^

jest koncepcja taka obecnie , że będą to pierwsze jednostki jakie się będzie 'dobijać'. Typowy 'mroczniak' tego typu miałby 4 pż ale o zejściu do 1-2 (kwestia testów) byłby automatycznie powalany. Można takiego zostawić i atakować inny cel albo poświęcić jeszcze 2 akcje i dobić.
Pamiętaj, że górnicy czy zombie mają naprawdę mały koszt, 3 pż a wciąż da się ich zabić Wink

Cytat:
Wynalazki zamiast magii jak mniemam Wink Machiny oblężnicze i jakieś dzikie mechy, niewiadomo jak działające jak mniemam Wink Z konceptów to w mojej głowie wiją się mniejsze od goblinów istoty, które im pomagają. Ewentualnie mogą z nich robić niewolników, ale mogą też po prostu się z nimi dogadywać.

goblińscy wynalazcy z nakręcanymi konstruktami jeszcze nie teraz ;p

bagienne goblinki byłyby frakcją mocno zbliżoną do dzikich elfów tylko liczniejszą i bardziej podstępną (w końcu to jednak gobliny i 1:1 w uczciwej walce nawet z takim elfem nie wystoją)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 13:05, 06 Sie 2011 Powrót do góry

Taki koncept goblinów też jak najbardziej mi odpowiada Wink Szkoda tylko, że zapewne modele nie łatwo będzie zdobyć (mówię o racjonalnych cenach ^^). Wiadomo, że ewentualnie można wziąć jakieś małych orków czy niziołków, no ale to nie do końca to samo. Chyba, że znacie jakieś sensowne zestawy?

Aha - jeśli chcemy być fair i demokratyczni to powinna powstać nowa ankieta z opcją 'wszystkiego po trochu' czy cokolwiek. Inaczej część osób może się nieco hmm... zirytować Wink Ewentualnie przynajmniej wpis na blogu odnośnie ostatecznej decyzji, choć nie wiem czy jest to najlepsza opcja.
-----
Swoją drogą - odpowiada koncept 'wrodzonych umiejętności'? Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Sob 14:16, 06 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:25, 06 Sie 2011 Powrót do góry

Cytat:
Swoją drogą - odpowiada koncept 'wrodzonych umiejętności'? Wink

co gdzie jak ?

co do goblinów atrakcyjnych cenowo :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
itp


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 22:28, 06 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 12:41, 07 Sie 2011 Powrót do góry

A no przecież, że mogę wziąć choćby jednostki Morii... Jakoś mi kurde wyleciało z głowy.

Cytat:
co gdzie jak ?

Pisałem w przedostatnim poście o elfach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:20, 15 Sie 2011 Powrót do góry

tymczasem ankieta na blogu się skończyła dwa boxy goblinów juz zostały zamówione.

Robiąc armię będziemy wiec brać pod uwagę skład następujących boxów:
Ogre Kingdoms Gnoblars
Goblin Regiment
Moria Goblins

jako potencjalnych army boxów Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Celion
2. Milicjant


Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:16, 16 Wrz 2011 Powrót do góry

Co wy z tymi wszystkimi rasami. One są już wymasterowane, najlepiej dodać coś nowego, coś czego nie ma w innych bitewniakach. Wystarczy wytężyć umysł i wymyślić coś nowego. Po paru minutach mam już pomysły np. Strażnicy Ziemi (jakieś żywiołaki), Zmory itp. Figury można by skonwertować aby były klimatyczne i pasujące do danej frakcji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:05, 16 Wrz 2011 Powrót do góry

a modele potem skąd brać?

Wojnacja celuje w ludzi którzy już w coś grają, tak żeby mogli wykorzystać w niej swoje obecne modele dokupując czy dokonwertowując najwyżej parę drobiazgów.

Ba nawet jak ktoś chce zacząć od Wojancji to proszę - box Krasnoludów z Mantica za 32 zł i ma rozpiskę.

Zrobienie systemu zupełnie po swojemu, z własnymi rasami i zupełnie dowolną koncepcją jednostek byłoby o niebo łatwiejsze... tylko potem nie wiem skąd by ludzie brali jednostki do frakcji harpii czy centaurów ;P

czy to że robiąc nową rasę bierzemy pod uwagę zawartość 3 najbardziej ekonomicznych boxów to naprawdę źle ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pią 19:13, 16 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Celion
2. Milicjant


Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:06, 17 Wrz 2011 Powrót do góry

No, chyba trochę się zagalopowałem. Na razie będzie tak jak jest ale może potem ? ...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Celion dnia Sob 8:34, 17 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:24, 17 Wrz 2011 Powrót do góry

goblińscy wynalazcy z nakręcanymi automatami ?
tego chyba nigdzie nie mieli ? Razz

za to gracze Warmachiny będą musieli wydać co najwyżej 10 zł na jakieś gobliny do nakręcania tylko Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Celion
2. Milicjant


Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:40, 17 Wrz 2011 Powrót do góry

A może by tak zrobić jakiegoś Mistrza Goblinów który czaruje, ma krzepę itd. Nadawały by się figury z boxa Night Goblins Fanatics a twardych goblinów chyba nigdzie nie ma (nie licząc orkowych Killa Kannów z czterdziechy).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Celion dnia Sob 8:49, 17 Wrz 2011, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:28, 17 Wrz 2011 Powrót do góry

przy bagiennych goblinach były rozważane i lepsze jednostki :
http://www.wojnacja.fora.pl/sugestie,33/zbiorka-pomyslow-na-umiejetnosci-goblinow,134.html

choćby bezimienni goblińscy bohaterowie... słabsi od bohaterów innych frakcji ale wcale nie słabsi niż ich elity.
Do tego watażka, szaman... może jeszcze jakiś goblin z przedziału 40+
no i 2 bohaterów imiennych za 100+ punktów.

będą ze 3 oddziały goblinów wybitnie tanich i słabych ale będą tez i mocniejsze. Inna sprawa, że nawet te słabe będą użyteczne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 12:29, 17 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Celion
2. Milicjant


Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:35, 17 Wrz 2011 Powrót do góry

Dragon_Warrior napisał:
Inna sprawa, że nawet te słabe będą użyteczne.


Są użyteczne też w innych systemach. Razem z kolegami wymyśliliśmy rozpiskę czterdziechową opartą na samych grotach (czterdziechowych odpowiednikach goblinów) i dobrze by się sprawowała (na 750p 180 grotów i maksymalnie przypakowany HQ koszący wszystko co istnieje).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:53, 17 Wrz 2011 Powrót do góry

w czterdziestce zawsze mnie przerażały takie ilości jednostek - zwłaszcza jak ja modele maluje w tempie 1 na 3-7 dni Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)